Hobro - FCM
Re: Hobro - FCM
Har lige set kampen fra i fredags, og jeg er nødt til at blande mig i Haugaard debatten.
Jeg sagde inden sæsonen at Haugaard kun ville få kampe til Heinze var på plads. Jeg har kontinuerligt kritiseret ham og jeg er meget bevidst om at jeg har set mig gal på ham og derfor har svært ved at være helt objektiv.
Når det er sagt så mener jeg stadigt at han igen, ikke bare er skyld i målet, men også har flere usikre indgreb. Specielt er han rystende dårlig ude i feltet lige så snart der er spillere i vejen. Han får ikke noget ud af sin højde, og i denne kamp bokser han vildt dårligt og griber ikke når han skal.
Jeg vil gå så vidt som at sige at hvis FCM skal vinde guld, så skal Der enten et helt andet niveau til fra Haugard eller en ny målmand. Jeg vil stadig gerne se Heinze.
Jeg sagde inden sæsonen at Haugaard kun ville få kampe til Heinze var på plads. Jeg har kontinuerligt kritiseret ham og jeg er meget bevidst om at jeg har set mig gal på ham og derfor har svært ved at være helt objektiv.
Når det er sagt så mener jeg stadigt at han igen, ikke bare er skyld i målet, men også har flere usikre indgreb. Specielt er han rystende dårlig ude i feltet lige så snart der er spillere i vejen. Han får ikke noget ud af sin højde, og i denne kamp bokser han vildt dårligt og griber ikke når han skal.
Jeg vil gå så vidt som at sige at hvis FCM skal vinde guld, så skal Der enten et helt andet niveau til fra Haugard eller en ny målmand. Jeg vil stadig gerne se Heinze.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
- Supernatural
- Geografisk sted: Aalborg
Jeg er helt enig. Vi spiller altså om guldet i denne sæson, og vi har ikke råd til at lade en ung keeper bruge dette år som et udviklingsår, der kan koste os vitale point i kampen om mesterskabet. I Hobro-kampen havde han ikke meget at lave, men alligevel fremstår han usikker, når bolden kommer i feltet. Jeg kender ikke Heinzes nuværende niveau, men han har mere rutine end Haugaard, og rutine vil jeg mene er en væsentlig faktor for vores unge forsvar.
Mon vi kan forvente, at ledelsen seriøst overvejer et indkøb på pladsen? eller er Heinze mon alternativet alene?
Mon vi kan forvente, at ledelsen seriøst overvejer et indkøb på pladsen? eller er Heinze mon alternativet alene?
Der skal i hverfald meget mere konkurrence til ved målmandsposten end der er lige pt. OG ja vi spiller om mesterskabet i år og jeg vil gerne have guldet til Heden, så en ekstra målmand med erfaring ville pynte gevaldigt ligenu især med den nuværende konkurrence som der er.Supernatural skrev:Jeg er helt enig. Vi spiller altså om guldet i denne sæson, og vi har ikke råd til at lade en ung keeper bruge dette år som et udviklingsår, der kan koste os vitale point i kampen om mesterskabet. I Hobro-kampen havde han ikke meget at lave, men alligevel fremstår han usikker, når bolden kommer i feltet. Jeg kender ikke Heinzes nuværende niveau, men han har mere rutine end Haugaard, og rutine vil jeg mene er en væsentlig faktor for vores unge forsvar.
- DenStolteJyde
Hekler skrev:Har lige set kampen fra i fredags, og jeg er nødt til at blande mig i Haugaard debatten.
Well jeg går ud fra at Glen og hans team har mere styr på det, end hvad vi fans kan gætte os frem til ang. hvem der er den bedste. Det er trods alt dem der ser hvem der gør det godt til træning og hvem der virker til at være den bedste der..
Mon ikke vi inden længe ser et forsvar der hedder Bak-Sviat-Jim-Lauridsen. Så er det altså ikke særligt ungt forsvar mere!Supernatural skrev:Jeg er helt enig. Vi spiller altså om guldet i denne sæson, og vi har ikke råd til at lade en ung keeper bruge dette år som et udviklingsår, der kan koste os vitale point i kampen om mesterskabet. I Hobro-kampen havde han ikke meget at lave, men alligevel fremstår han usikker, når bolden kommer i feltet. Jeg kender ikke Heinzes nuværende niveau, men han har mere rutine end Haugaard, og rutine vil jeg mene er en væsentlig faktor for vores unge forsvar.
I øvrigt er Haugaard på trods af usikkerhedsmomenter i ny og næ, stadig langt bedre end Heinze på indlæg.
Heinze går jo ikke ud og piller boldene ned ude i feltet som man ser Haugaard gøre det. Personligt vil jeg langt hellere have en dominerende målmand i feltet, end en hurtig reaktionsstærk keeper.
Høvdingen af Herning
- DenStolteJyde
Saemala skrev:Mon ikke vi inden længe ser et forsvar der hedder Bak-Sviat-Jim-Lauridsen. Så er det altså ikke særligt ungt forsvar mere!Supernatural skrev:Jeg er helt enig. Vi spiller altså om guldet i denne sæson, og vi har ikke råd til at lade en ung keeper bruge dette år som et udviklingsår, der kan koste os vitale point i kampen om mesterskabet. I Hobro-kampen havde han ikke meget at lave, men alligevel fremstår han usikker, når bolden kommer i feltet. Jeg kender ikke Heinzes nuværende niveau, men han har mere rutine end Haugaard, og rutine vil jeg mene er en væsentlig faktor for vores unge forsvar.
I øvrigt er Haugaard på trods af usikkerhedsmomenter i ny og næ, stadig langt bedre end Heinze på indlæg.
Heinze går jo ikke ud og piller boldene ned ude i feltet som man ser Haugaard gøre det. Personligt vil jeg langt hellere have en dominerende målmand i feltet, end en hurtig reaktionsstærk keeper.
Jeg har min tvivl angående om det bliver Jim og Sviatchenko centralt.. Tror simpelthen at man satser på at Banggaard kan stå distancen som fast mand..
Om det så bliver Jim eller Sviatchenko der bliver Banggaards makker ved jeg ikke..
jeg har lidt de samme tanker omkring BanggaardDenStolteJyde skrev:Saemala skrev:Mon ikke vi inden længe ser et forsvar der hedder Bak-Sviat-Jim-Lauridsen. Så er det altså ikke særligt ungt forsvar mere!Supernatural skrev:Jeg er helt enig. Vi spiller altså om guldet i denne sæson, og vi har ikke råd til at lade en ung keeper bruge dette år som et udviklingsår, der kan koste os vitale point i kampen om mesterskabet. I Hobro-kampen havde han ikke meget at lave, men alligevel fremstår han usikker, når bolden kommer i feltet. Jeg kender ikke Heinzes nuværende niveau, men han har mere rutine end Haugaard, og rutine vil jeg mene er en væsentlig faktor for vores unge forsvar.
Jeg har min tvivl angående om det bliver Jim og Sviatchenko centralt.. Tror simpelthen at man satser på at Banggaard kan stå distancen som fast mand..
Om det så bliver Jim eller Sviatchenko der bliver Banggaards makker ved jeg ikke..
Men der er jo flere scenarier i dette
Erik kan ryge allerede til vinter
Men det kan Banggaard jo faktisk også - han er jo ret dygtig
Jim Larsen blev vel til dels signet fordi vi havde brug for ham - på den anden side kan han jo også blive vores kommende styrmand med nye unge makkere - jeg synes at han er supergod
Men igen et år med ham, og så var det jo det?
Jeg synes faktisk at det er ret vildt som vi kan stille hold for tiden
Sig for Guds skyld, at den her er en and: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 138646.ece
/Lars
/Lars
Eftersom det er fanget på videoovervågningen, så er det nok næppe en and.LarsG skrev:Sig for Guds skyld, at den her er en and: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 138646.ece
/Lars
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 143503.ece
Den er vidst god nok, desværre. Nogle Fcm fans der ikke ved hvordan man opfører sig.
Syntes efterhånden man ser flere og flere "Uheldige" situationer med Fcm fans. En skidt vej noge af vores fans har taget og begynder snart at ligne de yderst kedelige "Københavner tilstande".
Den er vidst god nok, desværre. Nogle Fcm fans der ikke ved hvordan man opfører sig.
Syntes efterhånden man ser flere og flere "Uheldige" situationer med Fcm fans. En skidt vej noge af vores fans har taget og begynder snart at ligne de yderst kedelige "Københavner tilstande".
Yderst pinligt, kedeligt og idiotisk ! At "vores" fans ikke længere kan finde ud af at opføre sig ordentligt, er meget trist. Synes ellers, at vi havde prædikatet, at vi netop er nogle af dem, der altid har været ' nemme ' fans, og vi ville se bold og ikke slås.pr0j3ct skrev:http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 143503.ece
At det så er en kvinde, man har overfaldet, gør det jo ikke bedre.
Nuvel.....så er der altid medløber- fans, når det går holdet godt, så det kunne være en af disse 'nye' fans, der nu har kastet skam over os andre.
Lad os håbe, at man finder ham, og han får sin straf.
Det er en skidt vej at danne sin mening ud fra den parts historie - tilmed fra en eb-artikel. Der skete stort set intet, men det bliver som altid blæst op af medierne, fordi det giver en god historie, og medierne vil blive ved med at blæse disse historier op så længe naive personer uden indsigt(som jer) sidder og æder det råt.pr0j3ct skrev: Syntes efterhånden man ser flere og flere "Uheldige" situationer med Fcm fans. En skidt vej noge af vores fans har taget og begynder snart at ligne de yderst kedelige "Københavner tilstande".
Så hun kom ikke til skade ved et sammenstød med FCM fans? Bare lige for at være sikker på at jeg forstår kritikken af pr0j3cts indlæg. Der skete ifølge dig stort set intet. Hvad skete der så? Jeg er lidt nysgerrig nu, eftersom både FCM, BW, HIK og politiet åbenbart mener at der er en sag...Andro skrev:Det er en skidt vej at danne sin mening ud fra den parts historie - tilmed fra en eb-artikel. Der skete stort set intet, men det bliver som altid blæst op af medierne, fordi det giver en god historie, og medierne vil blive ved med at blæse disse historier op så længe naive personer uden indsigt(som jer) sidder og æder det råt.pr0j3ct skrev: Syntes efterhånden man ser flere og flere "Uheldige" situationer med Fcm fans. En skidt vej noge af vores fans har taget og begynder snart at ligne de yderst kedelige "Københavner tilstande".
Tjek http://ellevemeterpletten.wordpress.com. En blog om tysk fodbold fra 3. Bundesliga til Landsholdet
Altså hun stod nede foran hele 2. halvleg, så slemt til skade, nok næppe. UM har video af hele kampen og her kan det IKKE ses, at der bliver uddelt slag eller spark. Et par kontrøller kommer ind på tribunen midt i en hoppe/tumult sang og derfor falder den ene kontrollør sammen med et par andre. Hun bliver hjulpet op og ud. At der er en sag, betyder jo ikke der er nogle dømte og BW har selv meldt ud, at det er overdrevent og voldsomt af vagterne. Jeg skal ikke kunne sige om hun slår sig lidt ved faldet, men ikke mere end at hun kunne gøre arbejdet færdigt efter.mancitydk skrev:Så hun kom ikke til skade ved et sammenstød med FCM fans? Bare lige for at være sikker på at jeg forstår kritikken af pr0j3cts indlæg. Der skete ifølge dig stort set intet. Hvad skete der så? Jeg er lidt nysgerrig nu, eftersom både FCM, BW, HIK og politiet åbenbart mener at der er en sag...Andro skrev:Det er en skidt vej at danne sin mening ud fra den parts historie - tilmed fra en eb-artikel. Der skete stort set intet, men det bliver som altid blæst op af medierne, fordi det giver en god historie, og medierne vil blive ved med at blæse disse historier op så længe naive personer uden indsigt(som jer) sidder og æder det råt.pr0j3ct skrev: Syntes efterhånden man ser flere og flere "Uheldige" situationer med Fcm fans. En skidt vej noge af vores fans har taget og begynder snart at ligne de yderst kedelige "Københavner tilstande".
Vi kommer kun for roulade!
Men hvis der overhovedet ingenting skete, kan du så forklare:RL/UBM skrev:Altså hun stod nede foran hele 2. halvleg, så slemt til skade, nok næppe. UM har video af hele kampen og her kan det IKKE ses, at der bliver uddelt slag eller spark. Et par kontrøller kommer ind på tribunen midt i en hoppe/tumult sang og derfor falder den ene kontrollør sammen med et par andre. Hun bliver hjulpet op og ud. At der er en sag, betyder jo ikke der er nogle dømte og BW har selv meldt ud, at det er overdrevent og voldsomt af vagterne. Jeg skal ikke kunne sige om hun slår sig lidt ved faldet, men ikke mere end at hun kunne gøre arbejdet færdigt efter.mancitydk skrev: Så hun kom ikke til skade ved et sammenstød med FCM fans? Bare lige for at være sikker på at jeg forstår kritikken af pr0j3cts indlæg. Der skete ifølge dig stort set intet. Hvad skete der så? Jeg er lidt nysgerrig nu, eftersom både FCM, BW, HIK og politiet åbenbart mener at der er en sag...
1) Hvorfor der allerede er udstedt karantæne til en fan, for at slå ud efter en vagt (ikke den kvindelige)?
2) Hvorfor der overhovedet er en politisag?