Transfer sommer 2014

Om FC Midtjylland og Black Wolves
mancitydk

Re: Transfer sommer 2014

Indlæg af mancitydk »

hm men kun til årsskiftet...
Tjek http://ellevemeterpletten.wordpress.com. En blog om tysk fodbold fra 3. Bundesliga til Landsholdet

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

mancitydk skrev:hm men kun til årsskiftet...
Desto vigtigere er det at vi får ham set ordentligt an, selvfølgelig primært til træning, men så sandelig også i kamp. Drømmer om vilde præstationer og et stensikkert køb til jul. Om ikke andet, er det trods alt spændende med tilgange i stedet for afgange - det havde jeg ikke drømt om ved vinduets start. :)

Brugeravatar
DenStolteJyde

Indlæg af DenStolteJyde »

mancitydk skrev:hm men kun til årsskiftet...
Jaeh, men der er mulighed for at forlænge lyder det til via Steinlein..

Han snakker dog om at han er primært central midt, jeg tænker dog at det er kanten der er mest brug for assistance..

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

Sådan der - Kristoffer Olsson på plads:
http://fcm.dk/nyheder/fcm-henter-midtba ... -i-arsenal
Vi kan tabe, men aldrig besejres

Brugeravatar
Saemala
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Indlæg af Saemala »

Fin spiller at få ind, selvom jeg mener at vi burde have hentet en back/angriber i stedet.
Har set lidt til ham i løbet af hans Arsenal-tid, og han er klart bedst centralt og ikke på kanten som jeg kan se at en del har fået en idé om. Han har spillet lidt på kanten, men det er ikke unormalt at Wenger gerne ser at de unge centrale midtbanespillere udvikle sig på kanten, for så at komme tilbage på midten når han mener de er klar. Bedst eksemplificeret i Ramsey og Wilshere som de mest kendte.
Høvdingen af Herning

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

Saemala skrev:Fin spiller at få ind, selvom jeg mener at vi burde have hentet en back/angriber i stedet.
Har set lidt til ham i løbet af hans Arsenal-tid, og han er klart bedst centralt og ikke på kanten som jeg kan se at en del har fået en idé om. Han har spillet lidt på kanten, men det er ikke unormalt at Wenger gerne ser at de unge centrale midtbanespillere udvikle sig på kanten, for så at komme tilbage på midten når han mener de er klar. Bedst eksemplificeret i Ramsey og Wilshere som de mest kendte.
Hvad kan du sige om ham? Hvad kan han? :-)
Vi kan tabe, men aldrig besejres

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Han må være et ekstraordinærr talent såfremt vi henter ham til den centrale midtbane. Der er vi da om noget stærkt besat.

Brugeravatar
Saemala
Kontakt:

Indlæg af Saemala »

Arff skrev:
Saemala skrev:Fin spiller at få ind, selvom jeg mener at vi burde have hentet en back/angriber i stedet.
God teknisk med et glimrende overblik, og så tager en del af de lækre dybdeløb ned gennem midten!
Har dog svært ved at sammenligne niveauet med den danske liga, da de kampe jeg har set har været i Uefa Youth League, lidt preseason kampe for 1. holdet, og hos reserverne. Men umiddelbart vil jeg tro at han sagtens kunne gå hen og blive en profil, og han skal nok få masser af spilletid med alle de skader vi render rundt med.
Høvdingen af Herning

tubbe93

Indlæg af tubbe93 »

Saemala skrev:
Arff skrev:
God teknisk med et glimrende overblik, og så tager en del af de lækre dybdeløb ned gennem midten!
Har dog svært ved at sammenligne niveauet med den danske liga, da de kampe jeg har set har været i Uefa Youth League, lidt preseason kampe for 1. holdet, og hos reserverne. Men umiddelbart vil jeg tro at han sagtens kunne gå hen og blive en profil, og han skal nok få masser af spilletid med alle de skader vi render rundt med.
Hvordan vil du kunne vurdere ham i forhold til Marco og Rilwan som han umiddelbart vel kommer til at kæmpe med om at være tredjevalg til Petter og tildels Jakobs plads ?
FCM!
FCM!
FCM!

Brugeravatar
Saemala
Kontakt:

Indlæg af Saemala »

tubbe93 skrev:
Hvordan vil du kunne vurdere ham i forhold til Marco og Rilwan som han umiddelbart vel kommer til at kæmpe med om at være tredjevalg til Petter og tildels Jakobs plads ?
Klart bedre end begge på midten.
Høvdingen af Herning

974

Indlæg af 974 »

00.15
Klaus Egelund:
Rystende nok har Arsenal ikke nævnt Kristoffer Olssons overgang til FC Midtjylland, da de bad om mere tid til David Welbeck.

Så FC Midtjylland riskerer lige nu at miste den unge svensker i al virakken. Hørte en halv time før deadline, at aftalen ikke var bekræftet.

Edit fra en træt Egelund:

Klaus Egelund: Og der fandt jeg ud af, at 17,5 timers arbejdsdag er nok... FCM bekræftede kl 23.49 - tak for kaffe ;-)

Brugeravatar
DenStolteJyde

Når Steinlein har bekræftet så formoder jeg at den er på plads..

Brugeravatar
FCM Fan nr. 1

Indlæg af FCM Fan nr. 1 »

Perfekt signing. En makker til Andersson. Skal nok blive godt.....!
Fcm - Historiens bedste mestre!!!

Brugeravatar
DenStolteJyde

Synes jeg læste et sted at han måske kunne afløse på fløjen så Igboun kan spille helt på toppen i nogle kampe.. Ved dog ikke hvor relevant det bliver da der jo også er Urena, Paul og Marco til den position.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Vi er lidt overbefolket på midtbanen, men det her var bare en speciel mulighed. Super signing.

Mon ikke Marco Larsens plads er i angrebet det næste stykke tid.

Låst