Transfer sommer 2014
-
Badcompany
Re: Transfer sommer 2014
Badcompany skrev:http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/fc ... urie-rygte
Det går godt på banen for FC Midtjylland, der efter seks kampe har skrabet imponerende 15 point sammen, hvilket rækker til en sikker placering i front af Superligaen. Uden for banen er FCM dog noget ramt. Skader har nemlig betydet, at klubben er sårbar, skulle flere skader opstå.
Især i angrebskæden er holdet udsat. Morten "Duncan" Rasmussen er ude, og Tim Janssen gik i sidste uge også i stykker, så holdet måtte leje Marco Urena fra FC Krasnodar. Og en mere var rygtet på vej. Marvin Pourié fra FC København er nemlig sat i forbindelse med FC Midtjylland, men det afviser klubben fra "Heden".
- Vi er enige med en spiller, men vi mangler fortsat at blive enig med klubben. Derfor kan jeg ikke sige, hvem det er. Det vil også være synd for spilleren, hvis handlen ikke falder på plads. Men jeg kan godt afkræfte, at det er Marvin Pourié, siger kommende bestyrelsesformand i FCM Rasmus Ankersen til tipsbladet.dk.
Han håber på, at FCM kan nå at blive enige med klubben om et skifte, så holdet får forstærket truppen inden transfervinduets deadline. Han forventer, at et eventuelt skifte kommer til at foregå tæt på deadline.
Står intet om en lejeaftale
Pyh!Badcompany skrev:http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/fc ... urie-rygte
Hører desværre også, at Sly er tæt på at blive solgt!
Senest rettet af Arff 1. sep 2014, 21:12, rettet i alt 1 gang.
Vi kan tabe, men aldrig besejres
-
Badcompany
Det gør mig ikke noget, når han har ønsket at få nye udfordringer længe, så længe det er en fornuftig pris.Arff skrev:Hører desværre også, at Sly er tæt på at blive solgt!
Men det salg af Sly, åbner op for et køb af Emil Larsen i min optik
Skriver vi med en kort før midnat så kan det næppe blive andet end dyrt. Dertil kommer at spilleren muligvis er i venteposition til et skifte til en anden klub og at FCM er blandt flere bejlere. Sidstnævnte scenarie kunne fx være en Pukki... Det bliver spændende hvad der sker 
Tyder på at Pukki bliver præsenteret i Brøndby om et kvarter, så ham henter vi ikkeNyX skrev:Skriver vi med en kort før midnat så kan det næppe blive andet end dyrt. Dertil kommer at spilleren muligvis er i venteposition til et skifte til en anden klub og at FCM er blandt flere bejlere. Sidstnævnte scenarie kunne fx være en Pukki... Det bliver spændende hvad der sker
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
-
Badcompany
Ja det er en spændende dagNyX skrev:Skriver vi med en kort før midnat så kan det næppe blive andet end dyrt. Dertil kommer at spilleren muligvis er i venteposition til et skifte til en anden klub og at FCM er blandt flere bejlere. Sidstnævnte scenarie kunne fx være en Pukki... Det bliver spændende hvad der sker
FCM er enig med spilleren, men mangler at blive enig med klubben. Så næppe noget med andre bejlere, så lad os seNyX skrev:Skriver vi med en kort før midnat så kan det næppe blive andet end dyrt. Dertil kommer at spilleren muligvis er i venteposition til et skifte til en anden klub og at FCM er blandt flere bejlere. Sidstnævnte scenarie kunne fx være en Pukki... Det bliver spændende hvad der sker
Vi kan tabe, men aldrig besejres
Kristoffer Olsson skriver EB!
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 995490.ece
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 995490.ece
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
-
Badcompany
Ja fangede den akkurat lige på arsenal.dk debatforum som den kom her 
- FCM Fan nr. 1
Hvorfor så Izunna så rørt ud efter EfB kampen? Var det hans sidste optræden i den sorte trøje?

Fcm - Historiens bedste mestre!!!
- FCM Fan nr. 1
Hvor rygtes SLY hen?
Gad godt se ham i England, men tror mere han kunne gøre sig gældende i Bullien.
Gad godt se ham i England, men tror mere han kunne gøre sig gældende i Bullien.
Fcm - Historiens bedste mestre!!!
Synes der har været ret stille om Izunna, så kan ikke se han skulle blive solgt, men man ved aldrig jo?
Så nu også hellere at man solgte Igboun da jeg synes han er gået lidt i stå og ikke fungere optimalt i vores 4-3-3 system.
Så nu også hellere at man solgte Igboun da jeg synes han er gået lidt i stå og ikke fungere optimalt i vores 4-3-3 system.