Transfer sommer 2014

Om FC Midtjylland og Black Wolves
NyX
Geografisk sted: København S.

Re: Transfer sommer 2014

Indlæg af NyX »

http://www.bold.dk/nyt/fcm-tilfredshed- ... fervinduet

Glenn omkring status på transfervinduet. Jeg ved ikke om han faktisk prøver at lukke det eller at deltage i det spin han selv taler om :)

Spicker

Indlæg af Spicker »

NyX skrev:http://www.bold.dk/nyt/fcm-tilfredshed- ... fervinduet

Glenn omkring status på transfervinduet. Jeg ved ikke om han faktisk prøver at lukke det eller at deltage i det spin han selv taler om :)
Jeg ved ikke med jer andre, men jeg er selv tilfreds med vinduet.
Hvem havde, da suppen sluttede før ferien, regnet med at vi ikke bare ville have holdt på vores profiler, men også forstærket os på positioner hvor vi var tyndt besat?
Jeg regner personligt med at der sker noget i nat, jeg tror Igboun smutter, der har været for meget snak i krogene omkring ham til der ikke har været noget konkret.
Nu vil jeg sætte mig tilbage i min lænestol og nyde sidste transfersdag og for en gangs skyld være ovenud tilfreds med vinduet :)

974

Indlæg af 974 »

Jeg har en lille frygt i baghovedet der bliver ved med at sige at Erik ryger her på sidste-dagen...
Fordelen kunne dog være at Bak er skadet, og man derfor hellere vil beholde en med samme styrke og attituder lidt endnu

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Håber Zidan kommer. Giv ham en et årig kontrakt, og sælg trøjer og fyld stadion op. Der vil komme mange flere på stadion med den historik og det CV.

Noe

Indlæg af Noe »

Lupus1999 skrev:Håber Zidan kommer. Giv ham en et årig kontrakt, og sælg trøjer og fyld stadion op. Der vil komme mange flere på stadion med den historik og det CV.
Jeg tror mere på Søren Skriver, end på Zidan. Og jeg ville være den første til at købe en trøje ;)

Jeg tror ikke der sker mere hos os. Med den nuværende stabilitet giver det også mening at vente til vinter.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jeg synes stadig vi ser tynde ud i angrebet.

Tim er skadet for 117 gang, og kontrakten løber ud til nytår. Duncan ude i 6-7 uger og skal derefter i form igen, det sker nok ikke på den her side af vinterpausen.

Så står vi med Paul som er et godt ungt talent, som vi skal værne om. Samt en helt ny spiller fra Costa Rica som sikkert også skal bruge et halvt års tid på at vænne sig til superligaen, klubben og livet i Danmark.

Noe

Indlæg af Noe »

Sakser lige fra EB's livechat. Så kan man jo gøre op med sig selv, hvor meget man vægter den fornemmelse:
Klaus Egelund skrev:

Det har været en bevidst strategi fra FC MIdtjylland, at holde sammen på kernen i truppen for at se, om det kan føre til et mesterskab nu hvor pengene er der til at hente forstærkninger.
Benhams indtog har så givet muligheden for at hente Jim Larsen og Tim Sparv. Der følger nok en spiller mere i dag fornemmer jeg.
Så har klubben holdt sig til salg af Jonas Lössl og Jesper Juelsgård, mens Erik Sviatchenko salget til FCK blev afvist lige før det blev effektueret.
Igboun og Hassan er klassisk på blokken i Holland og Belgien, men de lider lidt under at de ikke har EU-pas. Og Pione Sisto er brandvarm over alt...
FCM's ageren denne sommer har klart sigtet mod det danske mesterskab - intet andet.

Noe

Indlæg af Noe »

Badcompany

Indlæg af Badcompany »

Godt nok nogle transfer ud i det blå der begynder at komme :-) Det er lidt Football Manager agtig :lol:

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Det er nok Benhams database som hygger sig. Spændende at følge med i hans præstationer hos Vejle :mrgreen:

Kongeren82
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Kongeren82 »

Noe skrev:Så har vi fem (!) målmænd: http://www.bold.dk/nyt/fcm-koeber-og-udlejer-maalmand
Umiddelbart ser det ud til der kun er én reel keeper på U19 hvorfor man måske har konkluderet der ikke er en "selvavlet" bejler til første holdet.

Mon ikke der kommer et udskilningsløb blandt vores målmænd hvor klubben afgører hvem der er værd at satse på og så forsøger man at komme af med det overskydende. Umiddelbart virker det ikke til at nogen af vores transfers på målmandsposten har været særlig dyre, så det er vel et begrænset økonomisk gamble trods alt.

Spicker

Indlæg af Spicker »

Noe skrev:Så har vi fem (!) målmænd: http://www.bold.dk/nyt/fcm-koeber-og-udlejer-maalmand
Ham der Marco Priis eller hvad han hed er her nok ikke meget længere end det ene år hans kontrakt løber.
Og hvem ved, det kan jo være Heinze bliver så utilfreds at han vil videre allerede til vinter?

Uldkraemmeren

Indlæg af Uldkraemmeren »

Hvis Steinlein købte lige så mange angribere og højre backs som han køber målmænd ville vi have en vanvittigt god trup.

Kongeren82
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Kongeren82 »

Uldkraemmeren skrev:Hvis Steinlein købte lige så mange angribere og højre backs som han køber målmænd ville vi have en vanvittigt god trup.
Og sikkert komme ud med et væsentligt dårligere regnskab!

Som Klaus Egelung skrev
Klaus Egelund:
Ikke i det her vindue. Heller ikke den kroatiske angriber Marko Dugandzic. Den polske keeper der var på prøve i sidste uge efterlod det klart bedste indtryk, og ham ville FCM ikke risikere gik et andet sted. Derfor er Patryk Wolansky hentet ind øjeblikkeligt.

Låst