Det var også min tanke, der er trods alt ingen der kan pege fingre af os, efter de smæk Aab og FCK har modtaget.....Kent skrev:Heldigvis har både AaB og FCK blameret sig i denne runde, så der er ikke så meget negativ fokus på os.
Jeg synes vi skal gå all in de første 20 min i morgen. Satse på at komme hurtigt foran, kommer vi først på 1-0 i rimelig tid i første halvleg, så er mulighederne der. Det nytter ikke bare at stå defensivt, vi virker ikke til at kunne modstå et solidt pres i øjeblikket, så er det bedre at få spillet lidt længere frem på banen.
Er helt klart også varm på Sly i front. Han har en rimeligt scorings snit, er hurtig og erfaren. Det er ikke en kamp hvor vi skal hænge vores hat på et ungt talent som Paul. Ser egentlig gerne at vi stiller med to i front, vi skal jo pinedød score, men så skal det være Andersson eller Marco Larsen op ved siden af Sly.
Vi må ikke tro vi kan spille os frem med hæl og tå, dertil er grækerne simpelthen for gode, så det skal være mere direkte spil. Vi skal helt op i fart i tanke og handling. Midtbanen skal udvise et sandt arbejdsraseri, for grækerne skal stresses maksimalt.
3-0 er ikke helt umuligt, men vi skal virkelig have en dag hvor det hele bare spiller. Personlige fejl, dårlige afleveringer og tossede gule og røde kort frabedes