Transfer sommer 2014

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Kongeren82
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transfer sommer 2014

Indlæg af Kongeren82 »

mnm123

Indlæg af mnm123 »

Kongeren82 skrev:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... y-angriber

Nogen bud på hvem det kan være??
Jeg ved at Glenn var meget begejstret for ham Esbjerg havde sidste sæson som de havde lejet i Brugge, Bosingwa eller sådan noget, måske det er et bud.

4904

Indlæg af 4904 »

Gad vide om han ikke også vil sætte sit eget hold på træner bænken ?

Spicker

Indlæg af Spicker »

mnm123 skrev:
Kongeren82 skrev:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... y-angriber

Nogen bud på hvem det kan være??
Jeg ved at Glenn var meget begejstret for ham Esbjerg havde sidste sæson som de havde lejet i Brugge, Bosingwa eller sådan noget, måske det er et bud.
Mushaga Bakenga.
Jeg syntes ikke rigtigt han overbevistei Esbjerg, men han er hurtig og er vel ok foran mål. Han scorede 6 mål i 24 kampe for Esbjerg hvilket vel er ok i den første sæson for en ung angriber.

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

Club Brügge har allerede sendt Mushaga Bakenga videre til Eintracht Braunschweig, så han er ikke aktuel i denne omgang, hvilket jeg faktisk også tvivler på, at han var i første.

Men som jeg læser artiklen, så henter man ikke en, bare for at hente - slet ikke efter gårsdagens resultat. Hvis vi henter en, bliver højst sandsynligt også blot en leje spiller, med mindre vi har mulighed for at hente nogle af dem på vores liste, som vi har scoutet ordentligt på.

Fælles for alle spillere vi har hentet dette vindue (efter Benham kom til), er at de alle sammen løfter overlæggeren, og er med til at forbedre rutinen og omklædningsrummet (Sparv og Jim Larsen). Det er ikke kun de spillemæssige egenskaber der bliver kigget på længere, men også de ledermæssige kvaliteter. Vores forsvar sejler, hvergang Bak ikke spiller, og derfor kigger man nok efter en personlighed som ham - altså en leder på og udenfor banen, en som altid går forrest, og trækker de andre med op (selvom det selvfølgeligt er svært som angriber).
Vi kan tabe, men aldrig besejres

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Ærgerligt at vi ikke kunne stille med de rutinerede i går.

Jeg er stadig af den overbevisning, at en Mohamed Zidan ville være god at få ind. Jeg tror bare ikke han er aktuel længere med de nye ejere.

Marvin Pourie ville være et bud fra mig af. En bevægelig og stærk angriber, der har bevist at han kan lave mål. Man kunne også hive Adebayo op nede fra U19 og prøve ham af.

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

Lupus1999 skrev:Ærgerligt at vi ikke kunne stille med de rutinerede i går.

Jeg er stadig af den overbevisning, at en Mohamed Zidan ville være god at få ind. Jeg tror bare ikke han er aktuel længere med de nye ejere.

Marvin Pourie ville være et bud fra mig af. En bevægelig og stærk angriber, der har bevist at han kan lave mål. Man kunne også hive Adebayo op nede fra U19 og prøve ham af.
Personligt er jeg ikke af den overbevisning, at Zidan ville være god. Men det er også ligemeget, hvad både du og jeg synes :-)

Marvin Pourie er et spændende bud, men tror desværre ikke han er aktuel - for dyr, passer ikke 100% til vores spillestil (dog bedre til vores, end FCK's), personlighedsmæssigt ved jeg heller ikke om han ville passe ind. Dog kunne jeg ikke forestille mig, at han vil skifte en bænkplads i FCK, ud med en ditto i Midtjylland.
Vi kan tabe, men aldrig besejres

Sniper

Indlæg af Sniper »

Arff skrev:
Lupus1999 skrev:Ærgerligt at vi ikke kunne stille med de rutinerede i går.

Personligt er jeg ikke af den overbevisning, at Zidan ville være god. Men det er også ligemeget, hvad både du og jeg synes :-)

Marvin Pourie er et spændende bud, men tror desværre ikke han er aktuel - for dyr, passer ikke 100% til vores spillestil (dog bedre til vores, end FCK's), personlighedsmæssigt ved jeg heller ikke om han ville passe ind. Dog kunne jeg ikke forestille mig, at han vil skifte en bænkplads i FCK, ud med en ditto i Midtjylland.
Jeg har sagt hele sommeren at jeg håber de finder en angriber og helst en lille hurtig teknisk type som jeg ikke mener vi har i truppen. Jeg kunne også godt tænke mig at vi så et helt nyt navn i ligaen som vi ikke har set så meget til. Både Bakenga,Pourie og Zidan har vel ikke vist specielt meget de sidste par sæsoner, desuden er Pourie og Zidan også kendt for at være mindre sympatiske når tingene ikke går deres vej. Sønderjyske havde lejet en god angriber sidste sæson, han er vist udlejet igen, men han var rigtig god. Og ham så jeg hellere i truppen end de 3 andre der nævnes .

Med Benhams scoutingsystem og de nye økonomiske muskler mener jeg det burde være muligt at finde en angriber fra en lidt højere hylde. Jeg synes det kunne være rigtig fedt at få en sydamerikaner med mål i støvlerne til klubben og det burde vel være muligt nu?

Spicker

Indlæg af Spicker »

Min ønskesigning ville nok være Joel Pohjanpalo fra Fortuna Düsseldorf i 2. bundesliga.
En hurtig spiller med godt overblik der kan løbe dybt og spille alle tre offensive positioner. En 19 årig finne der allerede har spillet 6 landskampe og har scoret et ok antal mål. Men det er nok bare ønsketænkning :P

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Sniper skrev:Sønderjyske havde lejet en god angriber sidste sæson, han er vist udlejet igen, men han var rigtig god. Og ham så jeg hellere i truppen end de 3 andre der nævnes .
Rubin Okotie er solgt til 1860 München, så han er ikke aktuel længere.

Jeg er dog glad for udmeldingen om en ny angriber. Det er dér, vi mangler noget til at aflaste Duncan. Forsvaret bør være godt nok, når Erik, Jim, Bak og evt. Sparv er i gear. Lauridsen har overrasket mig positivt.

Brugeravatar
PH1978

Indlæg af PH1978 »

Artiklen åbner for et lån på et halvt år. En yderligere distancering til Tim.

DenLange
Geografisk sted: Silkeborg, Jylland

Indlæg af DenLange »

Vi skal bare have en god angriber asap! Det kan ikke gå for langsomt.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

DenLange skrev:Det kan ikke gå for langsomt.
Jeg synes nu godt, det kan gå for langsomt. :)

Bobar

Indlæg af Bobar »

Hej
Selvom det lyder, som en lidt umulig ide', så ville en Jeppe Curth
Vel være den bedste erstatning for Duncan. Han kender nogenlunde holdet og ville
Kunne gå hurtigt ind på holdet.
Jeg ved godt at der er en forhindring, der hedder Viborg og at JC scorer en del,
Men et lejemål resten af efteråret og en pose penge, kunne vel gøre udslaget.
Niveau mæssigt har jeg svært lige nu ved at finde et navn, der nogenlunde erstatter
Duncan.
Utopi... Måske, men vi mangler dælme den erstatning :)

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Bobar skrev:Hej
Selvom det lyder, som en lidt umulig ide', så ville en Jeppe Curth
Vel være den bedste erstatning for Duncan. Han kender nogenlunde holdet og ville
Kunne gå hurtigt ind på holdet.
Jeg ved godt at der er en forhindring, der hedder Viborg og at JC scorer en del,
Men et lejemål resten af efteråret og en pose penge, kunne vel gøre udslaget.
Niveau mæssigt har jeg svært lige nu ved at finde et navn, der nogenlunde erstatter
Duncan.
Utopi... Måske, men vi mangler dælme den erstatning :)
Hvis Curth havde niveau til at spille angriber på et tophold i Superligaen, var han jo ikke skifter til Viborg. Han var allerede marginalspiller da vi lejede ham sidste efterår, hvor han iøvrigt blev brugt som 8'er og ikke angriber. Tjek hans stats - han er slet, slet ikke god nok. Vi leder forhåbentlig på en hylde der ligger mindst 2 niveauer over Curth.

Låst