FCK - FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Noe

Re: FCK - FCM

Indlæg af Noe »

Lund7400 skrev:For ind i helvede JA!!!! Kraftedeme en vigtig sejr, og en jetteindsats af Bak. Han MÅ bare IKKE være ude lang tid, i så fald SKAL Der hentes en højre back!

KLAAAASSE!
Yes. Det lignede slet ikke FCM, det der. Er vi ved at blive bedre til at holde hovedet koldt?

Lund7400 skrev: Synes det er halvtyndt indhop af Onuachu. Dårlige berøringer, klodsede frispark og et idiotisk straffespark der kunne give århundredets comback.
Hvad?? Hvis man tager det dumme og klodsede straffespark væk, er det et af de bedste indhop jeg har set i flere år. Han var jo fuldstændig vital som spilstation i det sidste kvarter. Bliver ved med at suge bolden til sig, og giver os mulighed for at flytte folk frem, så et eventuelt pres lettes. UG til ham (kryds og slange ryger på straffet).

Treco

Indlæg af Treco »

Lund7400 vi spiller først den 31. der er ingen superliga i næste weekend grundet en meget sen sæsonafslutning denne sæson.

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Treco skrev:Lund7400 vi spiller først den 31. der er ingen superliga i næste weekend grundet en meget sen sæsonafslutning denne sæson.
Satans også. Jeg var for hurtigt fremme med datoerne. :)

Tjah. Det ser jeg lidt anderledes ud. Husker dumme frispark, dårlige førsteberøringer, men selvfølgelig også en exceptionel fysisk styrke han til tider brugte fornuftigt. Bedste indhop i flere år, argh.. ;)

Cortez

Indlæg af Cortez »

Noe skrev:Hvad?? Hvis man tager det dumme og klodsede straffespark væk, er det et af de bedste indhop jeg har set i flere år. Han var jo fuldstændig vital som spilstation i det sidste kvarter. Bliver ved med at suge bolden til sig, og giver os mulighed for at flytte folk frem, så et eventuelt pres lettes. UG til ham (kryds og slange ryger på straffet).
Meget enig. Dumt straffe, men han bidrog rigtig meget, da han kom ind (at jeg så ikke kan lade være med at trække på smilebåndet, når jeg ser ham agere, er en anden sag).

Godt interview af vores cheftræner. Ikke så meget pis, var anerkendende overfor FCK evner til at tage pynten af vores spil, men samtidig glad for, at vi et blevet meget bedre til at holde den defensive organisation i pressede perioder. Det er jeg egentlig meget enig i, men der må godt snart blive lagt offensivt på. Om ikke andet fik vi vel afprøvet os selv, når vi kommer under pres, hvilket vi også må forvente at komme på torsdag.

/Cortez

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Det nærmer sig vidst tyveri idag. Men flot come back og god vilje. Mentaliteten idag er så absolut noget vi kan bruge i europa kampene.

Vigtig sejr :)

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

pr0j3ct skrev:Det nærmer sig vidst tyveri idag. Men flot come back og god vilje. Mentaliteten idag er så absolut noget vi kan bruge i europa kampene.

Vigtig sejr :)
Hvis vi så husker tilbage til sidste sæson, så tabte vi nogle kampe til modstandere, der ikke burde have vundet. For en gangs skyld stjæler vi 3 supervigtige point, hvor vi egentligt skulle være glade for, at have fået uafgjort. Det kan ikke ses i tabellen når sæsonen er slut at Fck dominerede, men at de tabte kan ses. ;) :D

Utroligt hvad der sker med vores spil efter Poul kommer ind, men klodset straffespark til gengæld, men hovedsagen er, at vi fik hvad vi håbede på. SEJR. :lol:

jonas386

Indlæg af jonas386 »

Tillykke med sejren, og den flotte start. Det ligner jeres år.
Mærkeligt der ikke var rødt i situationen med Bach Bak, men ok, han søger jo også selv kontakten.

Tæv nu også lige de der grækere, så er alt godt, og jeg vil godt kunne leve med i gør det bedre end os i ligaen ;)

Cortez

Indlæg af Cortez »

jonas386 skrev:Tillykke med sejren, og den flotte start. Det ligner jeres år.
Mærkeligt der ikke var rødt i situationen med Bach Bak, men ok, han søger jo også selv kontakten.

Tæv nu også lige de der grækere, så er alt godt, og jeg vil godt kunne leve med i gør det bedre end os i ligaen ;)
Tak for de pæne ord. Er dog ikke enig i at Bak søger kontakten. Han prøver at score mål, javist, men Andersen slagter ham jo i forsøget på at redde. Er ret sikker på at havde det været med modsat fortegn, så havde Haugaard måtte tidligt i bad, hvis det samme var sket overfor eks. Cornelius.

Nå, men det er vand under broen. I en kamp hvor dommeren i lange passager dømte rigtig meget FCKs vej, blev fordelingen mere ligelig hen imod slutningen og det var tydeligt, at det ikke behagede publikum i Parken.

/Cortez

Mike80

Indlæg af Mike80 »

Rigtig flot sejr og en god optakt til de europæiske kampe som venter! Fantastisk at have kvalitet til at vinde i parken på en dag hvor vi egentligt slet ikke præsterer op til vores bedste og FCK vel samtidigt spiller den bedste halvleg denne sæson de første 45. Min.

Plusser ved Bak, Jim Larsen, Jacob Poulsen og store Paul (som ligner en mand man godt kan have store forventninger til! Han blir spændende..)

Eneste malurt i bægeret må være Stephan Andersens hjerneblødning ved straffesparket, og bak's tilstand efterfølgende! Bak har udviklet sig til en rigtig god højre back (selvom jeg i lang tid har været skeptisk) og hans betydning for holdet ikke mindst europæisk kan ingen vel sætte spørgsmålstegn ved.. Håber vores kriger melder sig klar:)

Dejlig start på en god fodbold weekend:)

Mike
Mike80

Everybody hates us we don't care...

robertocarlos

Indlæg af robertocarlos »

Vil lige komme med mit syn på spillerne i kampen hvor jeg mener vi var spillet under græsset i parken i store dele af den første time!

Karakterer iflg: 12 skalaen

Haugaard 4
Virkede igen usikker og en anelse langsom, falder alt for tidligt på straffet

Lauridsen 2
Var overmatchet store dele af kampen!

Sviatchenko 4
Okay præstation af Erik, dog kan man godt se at han ikke er helt oppe i niveau endnu

Dickoh 7
En af de bedre kampe af Dickoh, der vandt meget i hovedspillet

Bak 7
Der var en verden til forskel på de to halvlege af kaptajnen, der ik gjorde meget rigtig i 1 halvleg og mister en farlig bold, men spiller sig op i 2 og bliver matchvinder

Izunna 4
Okay kamp af Izzu og en af grundene til at FCK ik kommer så meget gennem midten, dog bidrog han til intet fremad

Sly 4
Fighter det meste af kampen, mange blodtab i 1 halvleg, men sikker scoring på straffe

Sisto 7
Igen viser Pione at han er en kommende storspiller og er i 1 halvleg den eneste der kan holde fast i bolden og forsøge og skabe lidt offensivt, dog nogle boldtab

Andersson 2
Anonym kamp af Petter, der ik kommer ordentlig ind i kampen

Poulsen 4
Fightede men tabte kampen om midtbanen sammen med Petter

Duncan 4
Spillede ligesom resten af holdet en dårlig 1 halvleg men spillede sig op i 2, og holdte bedre på bolden

Larsen 4
Fornuftig debut af Larsen, der dog taber en duel der kunne være afgørende

Paul 7
Ser ham som vores gamechanger i kampen, holder fint i bolden, kommer frem til hovedstød, dog et dumt straffespark han begår!

Marco Larsen UB

NyX
Geografisk sted: København S.

Indlæg af NyX »

Cortez skrev:

Tak for de pæne ord. Er dog ikke enig i at Bak søger kontakten. Han prøver at score mål, javist, men Andersen slagter ham jo i forsøget på at redde. Er ret sikker på at havde det været med modsat fortegn, så havde Haugaard måtte tidligt i bad, hvis det samme var sket overfor eks. Cornelius.

Nå, men det er vand under broen. I en kamp hvor dommeren i lange passager dømte rigtig meget FCKs vej, blev fordelingen mere ligelig hen imod slutningen og det var tydeligt, at det ikke behagede publikum i Parken.

/Cortez

Jeg tror vores bolchestribede ven var ironisk omkring bak episoden. Den kære målmand brugte netop denne bemærkning omkring episoden i et interview bagefter... Det er interessant at tænke på hvis det havde været omvendt, altså angriber mod målmand, eller to markspillere mod hverandre. Og så på neutral bane :D Så tror jeg spegemanden var blevet luftet. Hensynsløst spil som jeg ser det med mine FCM briller i panden.

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

robertocarlos skrev:Vil lige komme med mit syn på spillerne i kampen hvor jeg mener vi var spillet under græsset i parken i store dele af den første time!

Karakterer iflg: 12 skalaen

Haugaard 4
Virkede igen usikker og en anelse langsom, falder alt for tidligt på straffet

Lauridsen 2
Var overmatchet store dele af kampen!

Sviatchenko 4
Okay præstation af Erik, dog kan man godt se at han ikke er helt oppe i niveau endnu

Dickoh 7
En af de bedre kampe af Dickoh, der vandt meget i hovedspillet

Bak 7
Der var en verden til forskel på de to halvlege af kaptajnen, der ik gjorde meget rigtig i 1 halvleg og mister en farlig bold, men spiller sig op i 2 og bliver matchvinder

Izunna 4
Okay kamp af Izzu og en af grundene til at FCK ik kommer så meget gennem midten, dog bidrog han til intet fremad

Sly 4
Fighter det meste af kampen, mange blodtab i 1 halvleg, men sikker scoring på straffe

Sisto 7
Igen viser Pione at han er en kommende storspiller og er i 1 halvleg den eneste der kan holde fast i bolden og forsøge og skabe lidt offensivt, dog nogle boldtab

Andersson 2
Anonym kamp af Petter, der ik kommer ordentlig ind i kampen

Poulsen 4
Fightede men tabte kampen om midtbanen sammen med Petter

Duncan 4
Spillede ligesom resten af holdet en dårlig 1 halvleg men spillede sig op i 2, og holdte bedre på bolden

Larsen 4
Fornuftig debut af Larsen, der dog taber en duel der kunne være afgørende

Paul 7
Ser ham som vores gamechanger i kampen, holder fint i bolden, kommer frem til hovedstød, dog et dumt straffespark han begår!

Marco Larsen UB
Totalt enig, som skrevet af mig ;)

Nu tror jeg bare, at vi skal have Erik op i gear igen og have indspillet Jim på holdet. Derudover skal kampen evalueres og der skal tydeligvis ændres en del i spillet samt indstillingen i og under kampen, hvis vi skal gøre os nogen som helst håb om, at komme fra Grækenland med point, men vi skal tro på det og gøre alt hvad vi kan for, at opnå det næsten uopnåelige. Vi er underdogs og jeg tror ikke, at Panatinaikos tager os særligt seriøst som modstander. Det kan blive vores force, hvis vi kan præstere på top niveau på dagen. Så kan vi selv afgøre det i Herning, hvilket vil være en sentation, hvis det sker.

Kongeren82
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Kongeren82 »

No offense men det klinger UTROLIGT hult når du for bare 2 dage siden skrev flg. på debatside:

Midtjyderne har nu hentet vinderen Jim Larsen. Jim er iøvrigt et skole eksempel på en vinder i Herning, selvom han har haft alle muligheder har han stadig ikke vundet noget, hverken i Rosenborg, eller Brügge. Men sådan er der jo så meget.

jonas386

Indlæg af jonas386 »

NyX skrev:
Cortez skrev:

/Cortez

Jeg tror vores bolchestribede ven var ironisk omkring bak episoden. Den kære målmand brugte netop denne bemærkning omkring episoden i et interview bagefter... Det er interessant at tænke på hvis det havde været omvendt, altså angriber mod målmand, eller to markspillere mod hverandre. Og så på neutral bane :D Så tror jeg spegemanden var blevet luftet. Hensynsløst spil som jeg ser det med mine FCM briller i panden.
Lige præcis. Der er jo ingen tvivl om der ikke er det store at gøre for Bach Bak der bliver slagtet inden han dårligt har nogen kontrol over bolden. Jeg er ikke den største fan af manden, men den tackling er noget af det sygeste jeg har set i suppen, og jeg forstår virkelig ikke hvordan han, altså Stephan Andersen, kan slippe med gult, og samtidig brokke sig over det bagefter. Kortet kunne sagtens have haft en noget mørkere karakter.
No offense men det klinger UTROLIGT hult når du for bare 2 dage siden skrev flg. på debatside
None taken. Jeg synes Jim Larsen tranferen er god, og han har mange af de ting jeg synes i har manglet når Sviatchenko har været ude. Min anke går ikke på købet, men mere på det buzzword (her tænker jeg på alle der er "vindere") enkelte af jeres folk er så vilde med at bruge. Jeg synes det er fint man gerne vil hente vindertyper, men det er bare lidt sjovt at alle de vindertyper der snakkes om sjældent har prøvet at vinde noget.
Mere var der ikke i det.

Men nok om det, jeg vil heller ikke afspore tråden.

Besvar