FCK - FCM
Re: FCK - FCM
Den forventede opstilling - i øvrigt et rigtig godt interview med Pistolen på 3+, han virker da helt klart til at være en fremtidens mand!! Man tør næsten ikke nævne Messi i den sammenhæng; men for pokker hvor er der meget over ham i Sisto.
Total FCK dominans. Hvornår stempler vore spillere ind?
/Cortez
/Cortez
-
Kongeren82
- Geografisk sted: Aalborg
Jeg synes simpelthen vi er decideret udspillede - FCK er dygtige til at ødelægge vores opspil desværreCortez skrev:Total FCK dominans. Hvornår stempler vore spillere ind?
/Cortez
Kan ikke se kampen - hvordan klarer Larsen sig?Kongeren82 skrev:Jeg synes simpelthen vi er decideret udspillede - FCK er dygtige til at ødelægge vores opspil desværreCortez skrev:Total FCK dominans. Hvornår stempler vore spillere ind?
/Cortez
Bak Bach med scoring nr 1000 i FCM favør
to FCK kommentatorer er helt mundløse ;O)
Hahaha!
Overskriften på EB lige nu er også : FCK nedtur forsætter.
Tænk, hvis de skulle skrive noget pænt eller kritisere Ståle....
Overskriften på EB lige nu er også : FCK nedtur forsætter.
Tænk, hvis de skulle skrive noget pænt eller kritisere Ståle....
2-1 slut. Imponerende at vi får 3 points med fra den kamp.
/Cortez
/Cortez
For ind i helvede JA!!!! Kraftedeme en vigtig sejr, og en jetteindsats af Bak. Han MÅ bare IKKE være ude lang tid, i så fald SKAL Der hentes en højre back!
KLAAAASSE!
Synes det er halvtyndt indhop af Onuachu. Dårlige berøringer, klodsede frispark og et idiotisk straffespark der kunne give århundredets comback.
EDIT: Kiggede lige resten af efterårsprogrammet ud. Det ser faktisk RIGTIG overkommeligt ud i langt størstedelen af kampene, blandt andet SIlkeborg * 2, OB hjemme *2 mm. Vi skal død og pine fortsætte mod Esbjerg om 9 dage!
KLAAAASSE!
Synes det er halvtyndt indhop af Onuachu. Dårlige berøringer, klodsede frispark og et idiotisk straffespark der kunne give århundredets comback.
EDIT: Kiggede lige resten af efterårsprogrammet ud. Det ser faktisk RIGTIG overkommeligt ud i langt størstedelen af kampene, blandt andet SIlkeborg * 2, OB hjemme *2 mm. Vi skal død og pine fortsætte mod Esbjerg om 9 dage!
Totalt ufortjent , men hul i det! Så fedt at Bak scorer klubbens mål nr. 1000!
God debut til Jim Larsen forresten.
God debut til Jim Larsen forresten.
Vi spillede en dårlig kamp, men vandt alligevel i Parken - det er vist aldrig sket før....!

Total god kamp!!!! Jeg er ret sikker på at taktikken gik på at forsøge at overleve et FCK pres de første 20 min. og det lykkedes da over al forventning - resten af halvlegen forløb så på samme måde da FCK viste sig at holde cadencen. 2. halvleg fortsatte spillet vel frem til vi scorede, hvorefter vi tog over.