Synes at det var meget godt lige at have en debattråd for de andre kampe
På den måde kan vi få en snak om eks. hvad der er godt og hvad der er skidt for os
De første par runder har jo ikke vist noget entydigt endnu - alle minus Randers har jo tabt point
Idag mistede både FCK og AaB point - begge endda ved ikke at spille særligt prangende, specielt for FCK´s vedkommende
Jeg synes at AaB igen i år ser spændende ud, desværre
974 skrev:Synes at det var meget godt lige at have en debattråd for de andre kampe
På den måde kan vi få en snak om eks. hvad der er godt og hvad der er skidt for os
De første par runder har jo ikke vist noget entydigt endnu - alle minus Randers har jo tabt point
Idag mistede både FCK og AaB point - begge endda ved ikke at spille særligt prangende, specielt for FCK´s vedkommende
Jeg synes at AaB igen i år ser spændende ud, desværre
Svært at have en mening om... Dog dette ene: På mandag står vi lige med Randers hvad points angår!
På mandag får min gamle mor på 83 år sit ønske opfyldt: Vi skal ind og se bold! Tag vel imod hende!
Ravnen skrev:Hvor skal I sidde? Måske kan FCM Foto komme til at tage et billede, for at forevige dagen
Ej, det går hun ikke med til...
Vi skal sidde på sportmaster. Fri for røg og der, jeg forventer, der er mindst "larm" - det er ubehageligt i høreapperatet!
Men hun er en trofast fan. I foråret meldte hun afbud til en fødselsdag, fordi hun ville se kampen mod Brøndby (kunne være endt lykkeligere ) Hehe...
oros skrev:
Vi skal sidde på sportmaster. Fri for røg og der,
husk at familie afsnittet (og dermed det røgfrie afsnit) er flyttet til faxe....
Tak, men ifølge stadionoversigten er der stadig røgfrit på sportmaster. Skulle det endelig være, bliver der nok ikke større trængsel end, vi kan komme fri af det. Det er da også ude i Guds frie luft, så det går nok.
Næ Jan, og efter kampen mod Brügge, så ligner det en tidlig spillemæssig krise for Brøndby. Sandt at sige syntes jeg heller ikke de var imponerende da vi mødte dem i den første kamp.
Men samtidig må man virkelig tage hatten af for Hobro, alle har regnet dem som prygelknaber i årets Superliga, og så laver de sådan en start. Jeg kan godt undre mig lidt over, at vi ikke kunne bruge Mads Hvilsom, tre mål i tre kampe, forhåbentlig har vi en tilbagekøbsklausul på ham