Øhhh.... Startformationen var i hvert fald styrket med Banggaard og Izunna. Såe deet....pr0j3ct skrev:@TrueWolfMidt
Tror den her hører til i en anden tråd.
Undskyld mig, menTrueWolfMidt skrev:Hvis ikke vi var styrket, så må Brøndby absolut have været svagere end sidst vi mødte dem.![]()
Transfer sommer 2014
Re: Transfer sommer 2014
Og?oros skrev:Øhhh.... Startformationen var i hvert fald styrket med Banggaard og Izunna. Såe deet....
Nu er der en del andre ting en holdets egentlige styrke der spiller ind på dagen.. Form, selvtillid, hvor sammenspillet holdet er osv. osv. Så deet....
-
Jesper BW1100
http://m.bt.dk/superligaen/fc-midtjylla ... -paa-komet
Megabud på +15 mio fra CL-klub på Pione afvist + forlængelse til 2019 undervejs. Den knægt er for vild!
Megabud på +15 mio fra CL-klub på Pione afvist + forlængelse til 2019 undervejs. Den knægt er for vild!
-
sebastian94
- Geografisk sted: Skive
Hvor er det godt! Han kan helt sikkert udvikle sig meget mere i klubben. Han ligner måske spilleren der kan give os den største transfer siden Kjær og Ried, økonomisk set.Jesper BW1100 skrev:http://m.bt.dk/superligaen/fc-midtjylla ... -paa-komet
Petter, Petter, Petter, Petter Andersson
Det er fedt, at de afviser. Jeg syntes dog ikke, at et bud på 15 mill. er et megabud...
Skal love for FCM får sendt nogle signaler afsted for tiden iforhold til ny økonomisk virkelighed! Jeg syntes nu heller ikke 15 mio for Sisto (som først lige er blevet senior spiller) er et MEGA bud, men jeg stadig ikke sikker på at man før Mathew havde kunne takke nej, så godt signal.
20 mio for tilbagekøbte transfer rettigheder på alle solgte spillere. 15 mio afvist på Erik og 15+ på Sisto! Det virker som en ok forretning på sigt for FCM at vi købte de spillere tilbage.
Mike
20 mio for tilbagekøbte transfer rettigheder på alle solgte spillere. 15 mio afvist på Erik og 15+ på Sisto! Det virker som en ok forretning på sigt for FCM at vi købte de spillere tilbage.
Mike
Mike80
Everybody hates us we don't care...
Everybody hates us we don't care...
Hvor bliver det spændende at følge Pione i denne sæson, jeg tror han slår igennem med et brag, det håber jeg i hvertfald .
Og sikke et stærkt signal at sende. Der er vel ingen klubber i DK ud over FCK og måske bif(hvis de altså havde nogen spillere af den kaliber) der kunne sige nej til sådanne tilbud.
De to københavnerklubber må, selv om de nok ikke vil indrømme det være en smule irriterede over at FCM har fået de muligheder, det vil alt andet lige gøre dem til en større konkurrent og udfordrer.
Men også udadtil er det et stærkt signal som viser at nu er det slut med at købe vores spillere for slik.
At Pione står overfor en forlængelse er vel den bedste nyhed denne sommer sammen med Benham og Svia.
Og sikke et stærkt signal at sende. Der er vel ingen klubber i DK ud over FCK og måske bif(hvis de altså havde nogen spillere af den kaliber) der kunne sige nej til sådanne tilbud.
De to københavnerklubber må, selv om de nok ikke vil indrømme det være en smule irriterede over at FCM har fået de muligheder, det vil alt andet lige gøre dem til en større konkurrent og udfordrer.
Men også udadtil er det et stærkt signal som viser at nu er det slut med at købe vores spillere for slik.
At Pione står overfor en forlængelse er vel den bedste nyhed denne sommer sammen med Benham og Svia.
Jeg tror kun at det er FCK som udover os, kan sige nej tak til 15 mio kr. BIF bruger pengene i rasende fart, og skylder stadig deres kreditorer et enormt millonbeløb (var det ikke nær de 70 mio kr?) og skal have gang i endnu en aktieudvidelse hvis de skal have flere penge ind. "Den nye Brøndby" er en økonomisk ballon som er pustet op til langt over bristepunktet...
-
Jesper BW1100
AaB vil nu også kunne gøre det, eftersom deres forretning er begyndt at løbe rundt og de fik et fornuftigt overskud på deres mesterskab sidste år.
AaB har angiveligt gjort det med Thomsen, og ret beset har BIF vel overgået det med Makienok.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... ske-senere
Håber først det bliver til næste sommertransfer vindue, hvis de altså køber ham, og at Fcm gør det mindst lige så godt som i sidste sæson, da det er med til at profilere klubben og spillerne. Tænk på hvad sidste sæson gjorde på transfermarkedet for vores spillere. Løssl samt Juelsgaard blev solgt. Med endnu en flot sæson, vil vores spillere blive endnu mere attraktive for endnu flere klubber og spillernes værdi vil stige markant.
Håber først det bliver til næste sommertransfer vindue, hvis de altså køber ham, og at Fcm gør det mindst lige så godt som i sidste sæson, da det er med til at profilere klubben og spillerne. Tænk på hvad sidste sæson gjorde på transfermarkedet for vores spillere. Løssl samt Juelsgaard blev solgt. Med endnu en flot sæson, vil vores spillere blive endnu mere attraktive for endnu flere klubber og spillernes værdi vil stige markant.
Jeg tror de skal skynde sig hvis Sisto skal til Østrig, større ligaer venter på vores stortalent. Men han bør blive her et par sæsoner endnu, og så skal vi dæleme også tjene kassen på et salg 
Et smut til østrigsk fodbold vil da være et helt forkert step for pione. Han ender nok i en liga der er mere teknisk betonet som eks. Holland, franrkig eller spanien 
Jeg rangerer godt heller ikke østrigsk fodbold højere end det vi har i Suppen, så hvad i alverden skulle Sisto der?
Frankrig ville være et godt bud tror jeg. Men lad os se hvordan han udvikler sig. Det kunne jo være La Liga i stedet
.
/Cortez
Frankrig ville være et godt bud tror jeg. Men lad os se hvordan han udvikler sig. Det kunne jo være La Liga i stedet
/Cortez
Red Bull Salzburg er en superklub og hvis de ville kunne de købe pione. Afterall det er en klub som har brugt 500 mio på talentudvikling alene. Så det er bestemt en god klub for en knægt som Sisto. Og mht niveauet så taler vi om en klub der stormer frem. Se blot hvor gode de var i Europa League hvor de bla fik den anden klub med store traditioner for talentudvikling Ajax til at ligne boldmongoler