Godt nyt om Petter, det lyder ikke alvorligt med ham.
http://www.bt.dk/superligaen/skadet-pet ... -klar-igen
Brøndby hjemme. 20/7
Re: Brøndby hjemme. 20/7
Ok, så ganger vi op med et ukendt tal. Jeg ved godt, at specielt Holstebro har det meget svært med FCM. De vil selv - men kan ikke. Såe.... Frø af ugræs er fløjet over hegnet - og sat rod!Den håndfuld kan du gange op![]()
Jeg vil skyde på at 2/3 af alle de BIF "fans" der var i går kommer fra Jylland, og MANGE af dem fra Holstebro/Struer egnen. Det var dem den var myntet på.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Dejligt at alle præsterer på så højt et plan, især i 1 kamp og så mod Brøndby, som vi skyldte en bytter, da vi jo tabte til dem, sidst vi spillede mod dem i Brøndby. Hørte Glens oplæg i loungen og hvis det han ønskede at se, var hvad spillerne præsterede på banen, så kan jeg kun give han ret i, at vi har en stærkere trup, i hvert tilfælde ud fra spillernes performance mod Brøndby. Alle var utroligt løbevillige og gjorde et fantastisk indtryk på mig. Sly var nærmest flyvende og var her og der og alle vegne.
Dem som overrasker mig aller mest positivt er Lauridsen og Haugaard.
Lauridsen gør det super godt og er meget mere løbevillig, end jeg nogen sinde har set ham, fantastisk godt. Han hjælper godt i det fremadrettede spil. Bliv endelig ved med det gode hårde arbejde, det belønner sig i sidste ende.
Noget vi ikke er så vant til, er at se vores målmænd gribe så sikkert ind når bolden kommer ind i feltet. Her gjorde Haugaard en stor forskel i forhold til Løssl samt Haugaards udspark de sidder næsten altid lige i skabet og kommer sjældent ud over sidelinien, super flot performance.
Kan virkelig unde Poul, at han fik scoret sit 1 superligamål og håber på, at han udvikler sig endnu mere over denne sæson.
Dem som overrasker mig aller mest positivt er Lauridsen og Haugaard.
Lauridsen gør det super godt og er meget mere løbevillig, end jeg nogen sinde har set ham, fantastisk godt. Han hjælper godt i det fremadrettede spil. Bliv endelig ved med det gode hårde arbejde, det belønner sig i sidste ende.
Noget vi ikke er så vant til, er at se vores målmænd gribe så sikkert ind når bolden kommer ind i feltet. Her gjorde Haugaard en stor forskel i forhold til Løssl samt Haugaards udspark de sidder næsten altid lige i skabet og kommer sjældent ud over sidelinien, super flot performance.
Kan virkelig unde Poul, at han fik scoret sit 1 superligamål og håber på, at han udvikler sig endnu mere over denne sæson.
Flot kamp af holdet. God fight og fortjent sejr. Vigtigt at starte på en frisk og få visket tavlen ren efter afslutningen på sidste sæson.
Hvad skete der lige for Petter`s 100% klar ? syntes han var pakket/plastret mere ind end en ny klar gjort mumie.
Hvad skete der lige for Petter`s 100% klar ? syntes han var pakket/plastret mere ind end en ny klar gjort mumie.
Rigtig god start på den nye sæson.
Jeg synes hele holdet spillede rigtig godt. Især de ´nye´ spillede en fin kamp.
Jeg er lidt spændt på om Sly og Rilwan holder deres niveau fra i går når transfer vinduet lukker. Jeg synes vi har set før at de var helt fantastiske i Juli og August og så lukker vinduet og så falder de ned og bliver middelmådige, håber ikke det sker i år jeg kunne godt tænke mig at se dem holde niveauet en hel sæson for uha hvor ville de være giftige.
Men også Sisto tror jeg bliver helt kanon god i år, er helt sikker på han får sit helt store gennembrud.
Jeg er lidt spændt på om Sly og Rilwan holder deres niveau fra i går når transfer vinduet lukker. Jeg synes vi har set før at de var helt fantastiske i Juli og August og så lukker vinduet og så falder de ned og bliver middelmådige, håber ikke det sker i år jeg kunne godt tænke mig at se dem holde niveauet en hel sæson for uha hvor ville de være giftige.
Men også Sisto tror jeg bliver helt kanon god i år, er helt sikker på han får sit helt store gennembrud.
Jeg håber virkelig at Sisto får sit store gennembrud i denne her sæsonSniper skrev:Rigtig god start på den nye sæson.
Husk at for dem som ikke er på facebook, og kan finde FCM Foto der, så er billederne som altid også at finde på BWs hjemmeside. Her er linket til de aktuelle billeder fra denne skønne kamp: http://black-wolves.com/nyheder/479-fcm ... eder-.html
Er der nogle der ved om der var noget galt med Rilwan, siden han blev skiftet ud igen ?
Han har døjet med skader i optakten og var ikke klar til en hel kamp. Han blev skiftet ud for en sikkerheds skyld, kan man sige.SteffenO skrev:Er der nogle der ved om der var noget galt med Rilwan, siden han blev skiftet ud igen ?