Pimpong på vej til FCK??
-
Jean / BW# 1238
Re: Ris-Rak-Fili-Pim-Gong-Pong
Claus J skrev:
-------------------------------------------------------
> Hvis Pim skriver kontrakt med en ny klub, og evt.
> senere bliver solgt videre, må vi da stadig stå
> til at skulle have en del af "kagen" da vi har
> udviklet ham.
Spørgsmålet er så om de penge går til investorerne, eller om de tilfalder klubben, da det ikke er en "direkte" transfer...
-------------------------------------------------------
> Hvis Pim skriver kontrakt med en ny klub, og evt.
> senere bliver solgt videre, må vi da stadig stå
> til at skulle have en del af "kagen" da vi har
> udviklet ham.
Spørgsmålet er så om de penge går til investorerne, eller om de tilfalder klubben, da det ikke er en "direkte" transfer...
-
Claus J
Modsat kan man sige at han (uden jeg dog ved det) sikkert ikke har fået en særlig fed hyre da han kom herop som 17 årig talent fra Ghana. Så kan man måske sige at han har lidt "tilgode" fra klubben. Samtidig har han gået og set en af sine gode venner komme på kontrakt i klubben til en fed hyre, og samtidig få mulighed for at "låne" en temmelig stor Mercedes af en sponsor i klubben. Måske mener Pim bare det er hans tur til at få en god bid af kagen?? Hvem ved?
Som Ørgaard sagde i et tv program fra Ghana:
"Det her er buisness, slår de ike til, må de tilbage til Ghana" Måske Pim mener at det her handler om buisnes og ike om følelser for klubben??
Som Ørgaard sagde i et tv program fra Ghana:
"Det her er buisness, slår de ike til, må de tilbage til Ghana" Måske Pim mener at det her handler om buisnes og ike om følelser for klubben??
-
Fc-Arne
Man fristes jo næsten til, at spørge: Er man gået hen og fået storhedsvanvid?
Spøg til side, det er fuldstændig utopi at kræve en lønforhøjelse i den størelse. Pim har altid været min absolutte favorit spiller, men efter en sådan udmelding mister jeg godt nok lidt for ham. Jeg håber han ser det fornuftige i, ikke at skifte til FCK. Man kan jo næppe sige, at der er kommet mange solskinshistorier ud af klubskifter fra Jylland til Københavnstrup og udlandstogter i øvrigt....
Spøg til side, det er fuldstændig utopi at kræve en lønforhøjelse i den størelse. Pim har altid været min absolutte favorit spiller, men efter en sådan udmelding mister jeg godt nok lidt for ham. Jeg håber han ser det fornuftige i, ikke at skifte til FCK. Man kan jo næppe sige, at der er kommet mange solskinshistorier ud af klubskifter fra Jylland til Københavnstrup og udlandstogter i øvrigt....
-
Outlaws
Jeg har også mistet lidt for ham, hvis det med lønforhøjelsen i den størrelses orden passer, troede han havde lidt mere klubfølelse for den klub som har haft så meget tålmodighed med ham, og bare fordi han spiller en god halvsæson forlanger en kraftig lønstigning, men sådan er fodbold jo desværre.
-
Jesper BW1100
De skal under ingen omstændigheder bøje sig for det krav... Manden må da have fået solstik!
-
Ravnen
Ja det er for vildt af Pim, men på en måde er det også Ørgaards fejl for han kunne have forlænget med Pim for et halvt år siden, det er ikke så smart at komme så tæt på deadline..
På en måde kan jeg godt forstå Pim, han har spillet en fantastisk forårssæson, scorede hattrick i den sidste kamp, og er i dag fri til at forhandle med hvem som helst. Var jeg i hans situation ville jeg nok også lige vente og se hvad der kom ind af tilbud...
Men uanset hvad er det pisseærgeligt for os at manden endelig slår igennem, og så smutter sin vej... jeg håber bare han holder nallerne fra de øvrige superligaklubber.
På en måde kan jeg godt forstå Pim, han har spillet en fantastisk forårssæson, scorede hattrick i den sidste kamp, og er i dag fri til at forhandle med hvem som helst. Var jeg i hans situation ville jeg nok også lige vente og se hvad der kom ind af tilbud...
Men uanset hvad er det pisseærgeligt for os at manden endelig slår igennem, og så smutter sin vej... jeg håber bare han holder nallerne fra de øvrige superligaklubber.
-
Jesper BW1100
Med de krav han fremsætter tvivler jeg på at nogle superligaklubber vil satse på ham. For selvom vi hurtig kan blive enige om Pimpongs fremragende forår, så er det jo første gang vi nogensinde har set noget ordentligt fra ham. Så tror ikke ret mange vil smide 1 mil efter Pimp pga. et godt ½ år når han har spillet 4½ år under middel før... Men han skal da have lov at prøve 
-
København
Send ham bare over til os. Vi mangler lidt brede på venstrekanten, og hvis Røll ikke rammer topformen igen (hvilket jeg håber han gør), har vi kun Bergvold til den plads. Han er super, men går tit i stykker.
Med hensyn til prisen, kan jeg ikke se at 1 mill. skulle være noget problem overhovedet. Og 75.000 om måneden er jo heller ikke noget der skræmmer.
Jeg synes det vil være fint. I har fået Theo og vi får Pimpong. Så kan I få de penge retur som vi fik for Theo.
Med hensyn til prisen, kan jeg ikke se at 1 mill. skulle være noget problem overhovedet. Og 75.000 om måneden er jo heller ikke noget der skræmmer.
Jeg synes det vil være fint. I har fået Theo og vi får Pimpong. Så kan I få de penge retur som vi fik for Theo.
-
fadlaa
Nu forlanger han efter sigende 75.000 i ren lønforhøjelse. Men det burde jo heller ikke udgøre noget problem for FCK
-
København
Hej
Det er rigtigt. Jeg havde læst forkert. Om 75.000 i lønforhøjelse er iorden er jo umuligt at vurdere, når man ikke kender hans nuværende løn. Jeg har nu svært ved at forestille mig at han kan få mere end Silber, der eftersigende får 100.000. Så med mindre I har spist ham af med 25.000 om måneden, tror jeg ikke han kommer til København uden at slække på det krav.
Det er rigtigt. Jeg havde læst forkert. Om 75.000 i lønforhøjelse er iorden er jo umuligt at vurdere, når man ikke kender hans nuværende løn. Jeg har nu svært ved at forestille mig at han kan få mere end Silber, der eftersigende får 100.000. Så med mindre I har spist ham af med 25.000 om måneden, tror jeg ikke han kommer til København uden at slække på det krav.
-
fadlaa
Jeg vil heller ikke udtale mig om hans præcise mdr løn, men har dog hørt det nævnt gentagne gange, at han er en af de dårligst lønnede. Så et skud vil være en 30-35.000. Til sammenligning husker jeg, at det i flere medier blev nævnt at david nielsen får 60.000 kr. Men alt fra medierne skal vel tages med et gran salt
-
Peter Ross
Pimpong forlanger den vanvittige sum af 120.000 kr./måned...
Jeg har nu hørt at Silberbauers løn ligger omkring 2 mio. årligt (165.000 kr./måned), samt Linderoth skulle ligge på 3 mio. årligt (250.000 kr./måned) ? :-S
Men det er bare rygter...
Peter Ross - Tåbelig... Igen
Jeg har nu hørt at Silberbauers løn ligger omkring 2 mio. årligt (165.000 kr./måned), samt Linderoth skulle ligge på 3 mio. årligt (250.000 kr./måned) ? :-S
Men det er bare rygter...
Peter Ross - Tåbelig... Igen
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Pimpong på vej til FCK??
http://urbancrew.dk/forum/viewtopic.php?t=610
Så er der atter gang i rygtebørsen... Lad dog manden komme over og sidde på bænken..
PIM. Hvor naiv er du???
Så er der atter gang i rygtebørsen... Lad dog manden komme over og sidde på bænken..
PIM. Hvor naiv er du???
-
Tapia
Jeg er helt enig. Ørgaard har aldrig lagt skjul på at det er ren forretning når ´spillere hentes fra Afrika. Derfor synes jeg heller ikke vi kan forvente at Pimpong tager hensyn til klubben når det pludseligt går godt for ham.
Jeg forstår tilmed godt hvis han gerne vil væk fra klubben efter at Ørgaard afskrev ham sidste sommer.
Jeg forstår tilmed godt hvis han gerne vil væk fra klubben efter at Ørgaard afskrev ham sidste sommer.