Forventninger til 14/15 sæsonen
Re: Forventninger til 14/15 sæsonen
http://www.bold.dk/nyt/steinlein-har-en ... re-trup-nu
Den sælger du ikke til mig, Steinlein. Vores trup er ikke stærkere nu end den var ved sæsonafslutningen. Sparv er ikke i omdrejninger endnu. Julle og Løssl er væk og ind er kommet Heinze, som uden at jeg har set ham spille, ikke er en forstærkning på posten.
Hvor er det lige du ser forstærkningerne?
/Cortez
Den sælger du ikke til mig, Steinlein. Vores trup er ikke stærkere nu end den var ved sæsonafslutningen. Sparv er ikke i omdrejninger endnu. Julle og Løssl er væk og ind er kommet Heinze, som uden at jeg har set ham spille, ikke er en forstærkning på posten.
/Cortez
Meget enig, synes også denne kommentar fra Steinlein virker svag - trækker de allerede i land? 
Lyder lidt som om, at en handel måske er gået i vasken og så prøver de at snakke sig ud af det. Jeg håber der kommer en forstærkning eller to, ellers skulle man altså ikke melde sådan ud.
Helt enig. Vi er da bestemt svækket på målet, og Lauridsen er vel ikke bedre end Julle?
Men sæt da alle midtbanefokene på banen fra start i en alternativ opstilling. Det vil nok overraske BIF!
Men sæt da alle midtbanefokene på banen fra start i en alternativ opstilling. Det vil nok overraske BIF!
Er nødt til at spørge om du har overværet træningerne og optaktskampene?Cortez skrev:http://www.bold.dk/nyt/steinlein-har-en ... re-trup-nu
/Cortez
Hvad ved du eks. omkring Sparvs form?
Om målmandssituationen og om backsituationen?
Eller i det hele taget nogle af de andre positioner
Jeg tror nu mere at det er nogenlunde status quo
som jeg ser der så er der rigtigt mange af de unge som nu har fået lidt mere hår på brystet, og alle spillerne har fået stor læring og erfaring fra den sidste til tider hårde periode til sidst på sæsonen
jeg glæder mig til at se Pione Sisto, og hvis ikke Sly ryger, så forventer jeg mig rigtigt meget af ham
Nej vores trup er bestemt ikke ligeså stærk nu, som før sommerferien. Lössl og Juelsgaard var stamspillere og i periferien af landsholdet, de er selvsagt et stort tab.
Tim Sparv skal spilles ind på holdet, det tager nok lige lidt tid.
Men de spillere som vi er interesserede i, lurepasser nok om klubber fra større ligaer kommer på banen, så det bliver formentlig først i den sidste uge af transfervinduet der sker noget, hvis der sker noget. Men med de udmeldinger der er kommet om top4, så skal der ske et eller andet.
Tim Sparv skal spilles ind på holdet, det tager nok lige lidt tid.
Men de spillere som vi er interesserede i, lurepasser nok om klubber fra større ligaer kommer på banen, så det bliver formentlig først i den sidste uge af transfervinduet der sker noget, hvis der sker noget. Men med de udmeldinger der er kommet om top4, så skal der ske et eller andet.
Enig i begge dele.Men de spillere som vi er interesserede i, lurepasser nok om klubber fra større ligaer kommer på banen, så det bliver formentlig først i den sidste uge af transfervinduet der sker noget, hvis der sker noget. Men med de udmeldinger der er kommet om top4, så skal der ske et eller andet.
Men det ændrer nu ikke på, at Steinleins udtalelse rammer ved siden af denne gang. I forhold til lurepasseriet, kunne han jo bare sige det, som det er. FCM er en lille aktør i den sammenhæng - det ved vi allesammen godt!
Jeg ved ikke rigtig hvem han primært taler for, når han siger sådan og alle med forstand på FCM kan se det ikke passer. Jeg tror ikke det rykker så meget i spillertruppen, dem skal Glen nok sørge for at have klar.
Men ja, det ville være bedre om Claus blot sagde tingene som de var, uden al det ordgejl. Vi må vente og se hvad markedet byder sig de sidste dage, det er vores lod hvis vi gerne vil have blandt de bedre spillere som også tilbyder sig til større ligaer.
Men ja, det ville være bedre om Claus blot sagde tingene som de var, uden al det ordgejl. Vi må vente og se hvad markedet byder sig de sidste dage, det er vores lod hvis vi gerne vil have blandt de bedre spillere som også tilbyder sig til større ligaer.
Nej, jeg ved ikke en skid, for jeg har ikke overværet samtlige minutter af træningerne og test-kampene, så når det er din præmis, har du ret.974 skrev:Er nødt til at spørge om du har overværet træningerne og optaktskampene?Cortez skrev:http://www.bold.dk/nyt/steinlein-har-en ... re-trup-nu
/Cortez
Hvad ved du eks. omkring Sparvs form?
Om målmandssituationen og om backsituationen?
Eller i det hele taget nogle af de andre positioner
Jeg tror nu mere at det er nogenlunde status quo
som jeg ser der så er der rigtigt mange af de unge som nu har fået lidt mere hår på brystet, og alle spillerne har fået stor læring og erfaring fra den sidste til tider hårde periode til sidst på sæsonen
jeg glæder mig til at se Pione Sisto, og hvis ikke Sly ryger, så forventer jeg mig rigtigt meget af ham
Men jeg er ved Gud træt af at få stukket sådan noget p... i næsen, når jeg skriver herinde. Det er for ind i hel.... et debat-forum det her og hvis du ikke kan acceptere indlæg der ikke underbygget af video-, statistik- og træningsanalyser, så bliv væk. For jeg har ikke tænkt mig at stoppe med mine indlæg. Og, nej, det her var ikke en invitation til en hvem-er-mest-fan-debat. Den er ved den søde grød taget til overflod på dette forum.
Som du i øvrigt også ser, blev min kommentar samlet op af mere konstruktive kræfter, som enten var enige eller uenige og som også lige knyttede et argument til deres kommentar. Og selvom det ikke bliver til en hel stil fra debattørene, synes jeg personligt, at det er meget interessant om andre deler min holdning om at vores trup ikke er styrket forud for kampen på søndag.
Nå, det var dagens sure opstød fra mig
/Cortez
Meget enig i din betragtning om ordgejl. Det er desværre ved at være Steinleins varemærke - og noget som jeg også opfattede som Old School i forhold til den nye aktionær/ bestyrelsesformand. Er spændt på om vi ikke snart ser en degradering af Steinlein tilbage til akademiet?Ravnen skrev:Jeg ved ikke rigtig hvem han primært taler for, når han siger sådan og alle med forstand på FCM kan se det ikke passer. Jeg tror ikke det rykker så meget i spillertruppen, dem skal Glen nok sørge for at have klar.
/Cortez
Steinlein kommer nogle gange til at se lidt skidt ud i pressen, men her er han altså lidt klemt. Det var Ankersen, der lovede et stærkere hold til første kamp, og altså Steinlein der følgende har alle journalisterne i røret.Ravnen skrev:Jeg ved ikke rigtig hvem han primært taler for, når han siger sådan og alle med forstand på FCM kan se det ikke passer. Jeg tror ikke det rykker så meget i spillertruppen, dem skal Glen nok sørge for at have klar.
Generelt (og ikke specielt møntet på dig, Ravn): Det er snart tre uger siden, vi købte vores egne spillere tilbage, og for første gang i lange tider ikke behøvede at stirre direkte ned i en økonomisk afgrund. Kunne vi evt. glæde os over de lysere tider, i stedet for at slå en direktør oven i hovedet med at han ikke straks har købt tre nye spillere? Han kunne for min skyld have lovet os James Rodriguez, jeg ville stadig være mere glad over at vi er kommet over feriepengesagen og har spillerkontrakterne tilbage i skuffen.
@Noe
Valid betragtning
- og du har ret. Vi har meget at glæde os over lige nu.
Men den udtalelse Steinlein kommer med her, er en typisk udtalelse fra dengang, hvor vi skulle have store armbevægelser og det er udtalelser, som stiller folk noget i udsigt, som ikke bliver leveret. Det tror jeg historisk har været med til at gøre folk - generelt - er meget kritiske overfor FCMs ledelse. Jyder bryder sig meget lidt om at løfter ikke bliver indfriet. Du ved: "man skal ikke slå større brød op end man kan bage" og alt det der.
Jeg håber, at den nye ledelse vil være i stand til at genoprette tiltroen til selv samme.
/Cortez
Valid betragtning
Men den udtalelse Steinlein kommer med her, er en typisk udtalelse fra dengang, hvor vi skulle have store armbevægelser og det er udtalelser, som stiller folk noget i udsigt, som ikke bliver leveret. Det tror jeg historisk har været med til at gøre folk - generelt - er meget kritiske overfor FCMs ledelse. Jyder bryder sig meget lidt om at løfter ikke bliver indfriet. Du ved: "man skal ikke slå større brød op end man kan bage" og alt det der.
Jeg håber, at den nye ledelse vil være i stand til at genoprette tiltroen til selv samme.
/Cortez
Problemet er jo bare, at 'løftet' om en stærkere trup kom direkte fra den nye ledelse. Ankersen sagde det dagen efter pressemødet.Cortez skrev:
/Cortez
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... nden-hylde
Der vil stadig komme nogle spillere til klubben og FCM sælger muligvis en enkelt mere
Men Steinlein tror ikke der sker noget de næste 14 dage. Så kan vi blive ved med at diskutere om det er et stærkere hold som går på banen mod BIF end som forlod banen mod SE
Der vil stadig komme nogle spillere til klubben og FCM sælger muligvis en enkelt mere
Men Steinlein tror ikke der sker noget de næste 14 dage. Så kan vi blive ved med at diskutere om det er et stærkere hold som går på banen mod BIF end som forlod banen mod SE
Izuna er klar = en stærkere trup.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler