Guldkampen

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Lund7400

Re: Guldkampen

Indlæg af Lund7400 »

Poulsgaard skrev:
Lund7400 skrev:Det her kan være begyndelsen til enden for klubben. Satsen på guldet slog totalt fejl, nu glippede CHL-kval (og en nemmere vej til Europa League)
Den må du lige forklare, skal man ikke ende 3' er i CL gruppe spillet for at komme i EL?

I forhold til vores chancer i Europa isoleret, er en 3. Plads vel ikke så dårlig ?
2. pladsen giver som alle bekendt CHL-kval, som højst sandsynligt kun varer til første omgang dobbeltkampe. Når så FCK har tabt den, kommer de i playoff til Europa League, hvor vi nu skal igennem 2(tror jeg) runder for Europa. Med andre ord; 2. pladsen gav lidt en gratis Europa-runde.

EDIT: For mig er den største synder helt klart Rilwan Hassan. Det er sørgeligt når han ikke engang er TÆT PÅ at score på gigantiske chancer som eksempelvis gaven fra SønderjyskE. Håber han foræres væk. Hvad angår 1-2 målet, så forstår jeg heller ikke Lossls placering, det må aldrig kunne være et mål derfra. ARGH

Brugeravatar
FCM Fan nr. 1

Indlæg af FCM Fan nr. 1 »

skammelig måde at smide det hele på. Der har været chancer nok i sæsonen for et resultat. Strengt taget fortjener vi ikke bedre end bronze medaljerne i år.

Spillerne skylder fansene en hel del efter dette morads.

Lyspunktet er de unge spilleres flotte sæson.

Men Bronze er set over sæsonens forløb ikke bestået. Ingen Champions League kval det er bittert.
Fcm - Historiens bedste mestre!!!

Leeds

Indlæg af Leeds »

Det værste er at give sølvet til FCK. Nu sidder hele DBU-pampervældet og griner smørret. :(
Men det er åbenbart svært at ændre den tabermentalitet der eksisterer i FCM.
Senest rettet af Leeds 18. maj 2014, 19:43, rettet i alt 1 gang.

Uldkraemmeren

Indlæg af Uldkraemmeren »

Det må være på tide at overveje at lukke klubben da den er uegnet til at være en del af en elite idrætsgren. Præstationen som der tales så meget om har i 2014 på baggrund af den selvtillid der burde være på holdet efter 2013 har været så ringe at det er en hån mod sympatisører af FC Midtjylland. Det startede allerede på træningslejren i og indendørs fodbold i Brøndby hallen. Jeg kunne godt tænke mig et interview med klubbens "mental træner", det burde være rigtig interessant at høre hvad han har at sige velvidende at han arbejder i klubben med landets mest udtalte taberkultur. Der er skrevet historie i år, hvor FC Midtjylland er det eneste hold nogensinde der ikke har vundet mesterskabet efter at have vundet de første fem kampe i træk. At man samtidig taber 14 point i forhold til det tidspunkt hvor FCK var længst væk summerer vidst det hele meget godt op.

Brugeravatar
Persian_Wolf
Geografisk sted: Esbjerg

Guldkampen

Indlæg af Persian_Wolf »

Petter Anderson er den eneste som har holdt niveau. Må være endnu mere bittert at være ham.

Woop Woop!

Leeds

Indlæg af Leeds »

Persian_Wolf skrev:Petter Anderson er den eneste som har holdt niveau. Må være endnu mere bittert at være ham.
....og Kristian Bach Bak (sikke et navn) er nok den, der bør overveje, at sige sin lukrative kontrakt op!

mnm123

Indlæg af mnm123 »

Nederlaget og nedturen er bare et tegn på vi ikke er bedre og ser ud til et svært efterår i 2014

Brugeravatar
FCM Fan nr. 1

Så er der fest

http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/2014/05/18/153800.htm

Jeg tror lige jeg krydrer de sidste 3 ugers selvpinieri, med lidt tortur fra Aalborg.

Guldregn i Aalborg. Håber de bliver våde og får to-sindige lungebetændelser hele bundtet!

Såååå Uuuuuuu!

Brugeravatar
Administrator

Indlæg af Administrator »

Lund7400 skrev:
Poulsgaard skrev:
Lund7400 skrev:Det her kan være begyndelsen til enden for klubben. Satsen på guldet slog totalt fejl, nu glippede CHL-kval (og en nemmere vej til Europa League)
Den må du lige forklare, skal man ikke ende 3' er i CL gruppe spillet for at komme i EL?

I forhold til vores chancer i Europa isoleret, er en 3. Plads vel ikke så dårlig ?
2. pladsen giver som alle bekendt CHL-kval, som højst sandsynligt kun varer til første omgang dobbeltkampe. Når så FCK har tabt den, kommer de i playoff til Europa League, hvor vi nu skal igennem 2(tror jeg) runder for Europa. Med andre ord; 2. pladsen gav lidt en gratis Europa-runde.

EDIT: For mig er den største synder helt klart Rilwan Hassan. Det er sørgeligt når han ikke engang er TÆT PÅ at score på gigantiske chancer som eksempelvis gaven fra SønderjyskE. Håber han foræres væk. Hvad angår 1-2 målet, så forstår jeg heller ikke Lossls placering, det må aldrig kunne være et mål derfra. ARGH
Husker jeg ret, så ahr vi nu blot en enkelt knald eller fald kamp for at komme i Europa league.

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Håber du har ret Admin.

Aalborg drukner i regn(bor selv i centrum), heldigvis for det!

Jakla

Indlæg af Jakla »

Man ved dårligt om man skal grine eller græde....
At smide hele sæsonen på gulvet med en sådan gang uprofessionelt lort. Alle de gange hvor vi har fået at vide at vi har vist mental styrke...sikke en gang ævl. Vi har smidt den ultimative guldmulighed i vasken og står tilbage med forpjuskede bronzemedaljer.
Det eneste vi vel vinder er bisselisten - er der en sammenhæng med de manglende point?
Kynisme og parathed er en mangelvare.

thooomsen

Indlæg af thooomsen »

Kan admin ikke lukke denne tråd,da den er kørt af sporet..den handler jo ikke om nogen 'guldkamp' mere....Måske en venlig sjæl kan oprette en tråd hvor I kan diskutere den flotte bronzemedalje.... :lol: :lol: :lol:

Herning - I vinder ALDRIG guld!!!!

NyX
Geografisk sted: København S.

Indlæg af NyX »

thooomsen skrev:Kan admin ikke lukke denne tråd,da den er kørt af sporet..den handler jo ikke om nogen 'guldkamp' mere....Måske en venlig sjæl kan oprette en tråd hvor I kan diskutere den flotte bronzemedalje.... :lol: :lol: :lol:

Til andres held er vi så imidlertid gode til at tabe det ;)

Brugeravatar
FCM Fan nr. 1

thooomsen skrev:Kan admin ikke lukke denne tråd,da den er kørt af sporet..den handler jo ikke om nogen 'guldkamp' mere....Måske en venlig sjæl kan oprette en tråd hvor I kan diskutere den flotte bronzemedalje.... :lol: :lol: :lol:

Er du ikke færdig med at Trolle? Holder børnehaven lukket i morgen i Aalborg eller hvad, siden du er oppe så sent?

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Ang dette: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 286641.ece
- Riddersholm, du vinder aldrig guld, gjaldede ud i katakomberne under Nordjyske Arena, og dermed fortsatte AaB-spillerne i samme skure, som da Danmarks Radio i sidste weekend sendte direkte fra en rasteplads ved Nørre Aaby, da guldvinderne var på vej retur til Aalborg fra Slagelse.

Ekstra Bladet ville gerne have haft nogle af AaB-spillerne til at uddybe, hvorfor det i triumfens stund lige præcis er så vigtigt, at det er FC Midtjylland, der er blevet sat til vægs.

Men hverken Kenneth Emil Petersen, Kasper Risgård eller Anders Due ønskede at kommentere det.
Utroligt, at man i sejrens stund nedværdiger sig til at svine andre til, at selve sejren ikke er nok at forholde sig til og glæde sig over? Det er fuldstændig mangel på stil og klasse! Jeg synes det er pinligt for Aab. At fansene kan opføre sig så infantilt er der ikke noget at sige til, men at spillerne som repræsenterer klubben kaster sig ud i sådan noget det er altså utroligt.

Højt at flyve, dybt at falde.. :roll:

Låst