SE - FCM - bussen og prisen

Om FC Midtjylland og Black Wolves
oros

SE - FCM - bussen og prisen

Indlæg af oros »

FCM har 'blandet sig' og skaffet billige busser i den hensigt, at få flest mulige afsted til Haderslev på søndag. Det er da et godt initiativ, skulle man mene.

Problemet er bare, at BW-medlemmer normalt betaler 150 kr. for bus og billet til ture i Jylland og på Fyn.
FCM tilbyder en 'billig' busbillet til 100 kr, vi skal selv købe billet til 100 kr.- altså 200 kr. ialt.

Jeg håber da, det beror på en misforståelse - og at den bliver rettet!

Med det sagt, skal vi selvfølgelig til Haderslev - ALLESAMMEN!

974

Re: SE - FCM - bussen og prisen

Indlæg af 974 »

Tror bare at det er sådan et menigmands-tilbud for at få folk til at følges ad i bus i stedet for en masse biler
Det gør det jo også nemmere parkeringsmæssigt, og giver noget bedre stemning

Der er i hvert fald ikke noget økonomisk Breaking News over det :-)

Tænker vel godt at man kan skaffe en bus for 4800 kr uden de store problemer i forvejen

PS typisk så har BW jo et mindre antal billetter (vel ca. 40-50 stykker?) til rådighed pr. kamp, hvilket giver den gode medlemspris, og når der så er flere end det med, så udligner det sig sikkert fint over sæsonen

Denne kamps betydning gør dog at vi sikkert ville køre med stort underskud, hvis bustur og kamp kun skulle koste 150 kr, så det er en fin løsning for mig som BW-medlem

Starbucks

Indlæg af Starbucks »

Min studiekammerat og jeg tager hvert i fald turen fra Aalborg til Haderslev på søndag.. Det er vist ikke meget grund til at opholde sig i Aalborg søndag.. Desuden mener jeg stadig, at sølvet skal fejres og jeg håber ikke, at fans og spillerne vil have en begravelses lignende attitude på hvis/ når sølvet sikres..

oros

Indlæg af oros »

Starbucks skrev:Min studiekammerat og jeg tager hvert i fald turen fra Aalborg til Haderslev på søndag.. Det er vist ikke meget grund til at opholde sig i Aalborg søndag.. Desuden mener jeg stadig, at sølvet skal fejres og jeg håber ikke, at fans og spillerne vil have en begravelses lignende attitude på hvis/ når sølvet sikres..
Jeg ville også holde mig fra Gaden på søndag - og et stykke ud i fremtiden for den sags skyld. :roll:

Nå, det er vel også bare en lille sur bøvs, men jeg synes faktisk, det er skidt måde at sige 'tak' på. Dårlig stil simpelthen! Jeg har været med de fleste gange, har taget fri, brugt afspadsering osv, så når jeg tæller og lægger sammen, har det været en dyr sæson. Nuvel - det har jeg gjort af egen fri vilje! Men man skal lige klemme det sidste ud af mig......

Men vi ses skam i Haderslev. Det er længe siden, jeg lovede at følge dette helt til dørs! 8-) Og når man lover noget, så..........

Starbucks

Indlæg af Starbucks »

oros skrev:
Starbucks skrev:Min studiekammerat og jeg tager hvert i fald turen fra Aalborg til Haderslev på søndag.. Det er vist ikke meget grund til at opholde sig i Aalborg søndag.. Desuden mener jeg stadig, at sølvet skal fejres og jeg håber ikke, at fans og spillerne vil have en begravelses lignende attitude på hvis/ når sølvet sikres..
Jeg ville også holde mig fra Gaden på søndag - og et stykke ud i fremtiden for den sags skyld. :roll:
Det er hårdt, at være FCM studerende i Aalborg i disse tider... :cry: :cry: :cry:

ArneR

Indlæg af ArneR »

Ja Ja, jeg kommer da også, men ikke med bussen, jeg skal lige ned og sikre mig en røvfuld dåsebajere til sommeren, når jeg nu er i den ende af landet. :D :D :D :D :D

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Skal vi ikke se om vi kan fylde udebaneafsnittet og give den max gas, og fejre at sølvmedaljen forhåbentligt kommer hjem til Fcm. Dem af jer som var med i Aarhus da vi sidst sikrede os bronze, ved hvor fedt det er at fejre en medalje. Derfor kom til Haderslev på søndag og lad os ved fælles hjælp sikre den sølvmedalje. Der er trods alt også en væsentlig forskel i tv-pengene hvis vi får en 2 plads frem for en 3 plads, dette er endnu en god grund til at støtte op og hjælpe gutterne med en god afslutning og en sølvmedalje.

DenLange
Geografisk sted: Silkeborg, Jylland

Indlæg af DenLange »

Hvad er status ligenu - med hvor mange busser der skal derned?

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

DenLange skrev:Hvad er status ligenu - med hvor mange busser der skal derned?
Tror mange kører selv - jeg kører fra Aarhus, men spændende at høre hvor mange busser der kommer.

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Kom nu til Haderslev og støt vores drenge. I en så vigtig kamp hvor vi spiller om sølv, skal der virkelig opbakning på stadion. Ind og køb billet og kør sammen med en ven og få en fantastisk eftermiddag i Haderslev.

Brugeravatar
Persian_Wolf
Geografisk sted: Esbjerg

Indlæg af Persian_Wolf »

Er der virkelig ingen der viser kampen?

Woop Woop!

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

KATASTROFE! Håber kraftedeme de har en dårlig smag i munden. FUCKING IDIOTER!

Besvar