Glen Riddersholm

Om FC Midtjylland og Black Wolves
oros

Re: Glen Riddersholm

Indlæg af oros »

Ravnen skrev:Glen vil være Danmarks bedste træner nogensinde: http://pol.dk/2280093
Glen: »Om jeg når det, må andre vurdere. Men jeg arbejder hver dag på at blive det. Jeg hader middelmådighed. Middelmådighed kan jeg ikke bruge til noget. Jeg vil være den bedste træner, Danmark nogensinde har set«.
Frisk udmelding. Så må en DM-titel i 2014 være den rette start :mrgreen:
Hehe.... Ja, hvorfor ikke? Men finder den artikel vej til bold.dk, kommer der da et hylekor fra nord! :mrgreen: :arrow:

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Tager da hatten af for Glen, at han har ambitioner om, at gøre det rigtig godt, både nu og fremadrettet.

oros

Indlæg af oros »

Har gør Riddersholm status - åbent og ærligt:
http://www.bt.dk/superligaen/riddershol ... ke-klassen

Det er værd at se og læse..

Brugeravatar
PH1978

Indlæg af PH1978 »

En lidt skæg udtalelse i øjeblikket

"Selvom det muligvis klinger lidt hult lige nu, ser jeg mig selv som en vinder-træner med vinder-DNA, lyder det fra Glen Riddersholm"

Ja, det klinger hult, men hatten af for ham. Det kommer en slet skjult bredside mod klubben, men også mod fansenes forventninger.

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

En ting Riddersholm er good til er at rette blikket
Væk fra sig selv..

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Vi kan da godt rette blikket mod ham. Medaljer to ud af tre sæsoner. Fra nr 6 sidste år til nr 3 i år. Han har været en bragende succes! Erik Rasmussen har en bedre statistik, men det var også dengang vi kunne bruge 20 mio kr på en spiller fra OB, Glen arbejder under nogle helt andre betingelser.

Glen er om nogen klubmand, ingen anden træner vil ofre alt for sin klub som Glen vil. Jeg håber Glen bliver her i mange mange år.

Jeg er Glen fan ;)

974

Indlæg af 974 »

FCM2000 skrev:En ting Riddersholm er good til er at rette blikket
Væk fra sig selv..
Fortæl noget mere - det lyder som om du har noget spændende at fortælle!

hvad tænker du på specifikt?

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

974 skrev:
FCM2000 skrev:En ting Riddersholm er good til er at rette blikket
Væk fra sig selv..
Fortæl noget mere - det lyder som om du har noget spændende at fortælle!

hvad tænker du på specifikt?
Jamen den ene dag står han og vil tage hele ansvaret, den næste dag lægger han klods hans over på ledelsen.

En ting Glen Riddersholm ikke kan give ledelsen skyld for er de kort og skader som reelt kostede mesterskabet. Her tænker jeg ikke mindst på omfanget som kaster en skygge over Glens trænerevner, han vil være Danmarks bedste træner, jamen så må han vise, at han kan have en trup over længere tid som ikke er så hårdt ramt af skader, ja faktisk igennem næsten hele hans periode i FCM, er det lykkes ham at smadder truppen mere eller mindre og kort her ligger FCM på en kedelig 1. plads.

Poulsgaard

Indlæg af Poulsgaard »

FCM2000 skrev:ja faktisk igennem næsten hele hans periode i FCM, er det lykkes ham at smadder truppen mere eller mindre
Suk. Skal vi nu til det igen.....

Poulsgaard
Mvh.
Peder Poulsgaard
--------------------------------------------
Festbyen - Alt til din børnefødselsdag

Le Compte

Indlæg af Le Compte »

Syntes at Glen fortjener ros. Vi har f.eks. Ikke længere et udebanekompleks hvor vi taber næsten alle udekampe. Det er nemt at sidde og være sur over vi ikke vandt guld eller sølv. Før sæsonstart ville kun jubeloptimisterne tro på vi kunne spille om guld sidst på sæsonen. At vi gjorde det er Glens fortjeneste. Muligvis bærer han en del af skylden for at det glippede. Men det svarer til at kritisere en angriber der dribler forbi 4-5 modspillere for at derefter at skyde forbi mål. Muligvis burde han score men han skabte selv chancen! Glen har gjort det godt (selfølgelig ikke fejlfrit) han har taget et midterhold og ført det næsten til tops Ja lige ved og næsten det er stadig en del af vores dna men Glen skal jo ikke have kritik for de pokalfinalen og superligasæsoner han ikke var cheftræner. Jeg syntes jeg ser en ændring i kulturen i fcm. Retorikken er mere afdæmpet. Det var først til sidst man meldte ud vi gik efter guldet (det havde Erik Rasmussen sku gjort efter de første 5 runder ;) )

Hvis I ser på holdet med de briller vi havde juli 2013 havde i så regnet med guld? (Jeg troede først lidt på det ved juletid). Holdet var bare ikke til det! Jeg tror vi overpræsterede i efteråret. Fandt det naturlige niveau i foråret . For at underpræstere urimelig i de sidste 3 kampe hvor spillet ikke fungerede.

Det er muligt at jeg bare er bagklog :)
Tony D'Amato: On any given Sunday you're gonna win or you're gonna lose. The point is - can you win or lose like a man?

Cortez

Indlæg af Cortez »

Le Compte skrev:Det er muligt at jeg bare er bagklog :)
Ikke mere end så mange andre :D

/Cortez

Brugeravatar
Møller

Indlæg af Møller »

Poulsgaard skrev:
FCM2000 skrev:ja faktisk igennem næsten hele hans periode i FCM, er det lykkes ham at smadder truppen mere eller mindre
Suk. Skal vi nu til det igen.....

Poulsgaard
Ja, det ser ud til den "kaere" FCMReal aka FCMVIC aka FCM2000 er tilbage i vanlig stil. Denne gang tog det dog 14 dage inden han fik nyt alias :-)

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Jeg mangler stadig et fornuftigt bud på, hvorfor Riddersholm er skyld i vores skader. Karantænerne er fair nok at angribe, men man kan så heller ikke sige, at Glen ikke har taget den kritik til sig.

Jeg vil vove den påstand, at Glen er den bedste mand, klubben overhovedet kan få, som det ser ud nu. Hvem ville du ellers have, FCMReal?

Brugeravatar
PH1978

Indlæg af PH1978 »

Besvar