Fcm - Fc vestsjælland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
oros

Re: Fcm - Fc vestsjælland

Indlæg af oros »

Spændt på at se hvad Glen gør i forsvaret uden Banggaard til brøndbykampen.
Sonny Nattestad er svaret!

Brugeravatar
KingJohn
Geografisk sted: København

Indlæg af KingJohn »

Mit foreslag er at trække Bak ind til Dickoh, og så tage Rømer ind på backen.

DenLange
Geografisk sted: Silkeborg, Jylland

Indlæg af DenLange »

Jeg håber stadigvæk på Nattestad.

Mazter81
Geografisk sted: Paphos, Cypern
Kontakt:

Indlæg af Mazter81 »

Det var godt nok en stærk kamp af os i går... Fedt.

Lad os nu bare gøre det samme ovre ved brøndfolket... Jeg foretrækker bak på bakken, og så en stor stærk fyr ind på Makienok - Bak er nok ikke stærk nok til at matche ham, eller?

Hvordan er Koljes situation? Ellers må det jo blive Nattestad

WBW

Indlæg af WBW »

Grundlaget for den opadgående form vi er inde i for tiden, er kontinuerlighed, som Glen også har påpeget mange gange. Det er derfor en stor skam at skulle mangle Banggaard mod Brøndby. Jeg vil dog mene at det vil være at foretrække at spille med Nattestad fremfor Bak i midterforsvaret, da det simpelthen vil være mere kontinuerligt end at flytte rundt i hele forsvaret. Nattestad er ganske vidst uerfaren, men hvem siger han ikke blomstrer op som Banggaard gjorde da han fik chancen?

De næste 14 dage bliver uhørt vigtige og jeg håber hele området vil bakke op om holdet! Spillet er bedøvende ligegyldigt de sidste 3 kampe, det er resultaterne der tæller! Lad os sammen bakke op om drengene og fejre guldet om 14 dage!

Tag en tur til Brøndby, (tager selv turen med 4 venner), mød op til træning og vis holdet at vi vil have det guld!

Spicker

Indlæg af Spicker »

WBW skrev:Grundlaget for den opadgående form vi er inde i for tiden, er kontinuerlighed, som Glen også har påpeget mange gange. Det er derfor en stor skam at skulle mangle Banggaard mod Brøndby. Jeg vil dog mene at det vil være at foretrække at spille med Nattestad fremfor Bak i midterforsvaret, da det simpelthen vil være mere kontinuerligt end at flytte rundt i hele forsvaret. Nattestad er ganske vidst uerfaren, men hvem siger han ikke blomstrer op som Banggaard gjorde da han fik chancen?

De næste 14 dage bliver uhørt vigtige og jeg håber hele området vil bakke op om holdet! Spillet er bedøvende ligegyldigt de sidste 3 kampe, det er resultaterne der tæller! Lad os sammen bakke op om drengene og fejre guldet om 14 dage!

Tag en tur til Brøndby, (tager selv turen med 4 venner), mød op til træning og vis holdet at vi vil have det guld!
Sonni spillede da også rigtigt godt første gang han fik chancen fra start mod netop Brøndby.
Så jeg håber også han igen får chancen og han skulle vist være rigtigt god i luften hvilket vi får brug for mod Makienok. Han er 197 hvilket jo vel kun er 3-4 cm kortere end Makienok.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jeg siger også Sonni, han har vist før at han har det der skal til. Det virker umiddelbart mere risikabelt at trække Bak væk fra back´en hvor han jo gør det fremragende, og rigtig kan udnytte sin energi.

En lille drøm kunne være om Izunna blev klar :geek:

tubbe93

Indlæg af tubbe93 »

Men er vi sikre på, at Banggard får karantæne ?
Han manglede 4 strafpoint inden kampen igår. Jeg syntes på stadion ikke at forseelsen så alvorlig ud, men har ikke set den i langsom, og ved heller ikke hvordan man normalt giver strafpoint.

Ved der er andre der har mere styr på dette, har de mulighed for at byde ind ?
FCM!
FCM!
FCM!

hviid
Geografisk sted: Tallinn/Struer

Indlæg af hviid »

Svært at sige, hvad der er det bedste. Nattestad er vel førstereserve til midterforsvaret, men da han er venstrebenet, er det måske lidt risikabelt at smide ham ind på Banggaards plads. Måske bytter ham og Dickoh plads, Dickoh har nok mere erfaring med at spille i højre side.
Ellers er det nok Bak, der ryger ind i midterforsvaret.

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

hviid skrev:Svært at sige, hvad der er det bedste. Nattestad er vel førstereserve til midterforsvaret, men da han er venstrebenet, er det måske lidt risikabelt at smide ham ind på Banggaards plads. Måske bytter ham og Dickoh plads, Dickoh har nok mere erfaring med at spille i højre side.
Dickoh er super i hovedspillet og det har vi også set at Nattestad er. Det er en god match imod Makienok. Det bliver spændende hvem Glen foretrækker og om Izunna muligvis er klar.

oros

Indlæg af oros »

TrueWolfMidt skrev:
hviid skrev:Svært at sige, hvad der er det bedste. Nattestad er vel førstereserve til midterforsvaret, men da han er venstrebenet, er det måske lidt risikabelt at smide ham ind på Banggaards plads. Måske bytter ham og Dickoh plads, Dickoh har nok mere erfaring med at spille i højre side.
Dickoh er super i hovedspillet og det har vi også set at Nattestad er. Det er en god match imod Makienok. Det bliver spændende hvem Glen foretrækker og om Izunna muligvis er klar.
Er der da forlydender om, at Izunna er klar? Eller er det bare en ønskedrøm?

974

Indlæg af 974 »

tubbe93 skrev:Men er vi sikre på, at Banggard får karantæne ?
Han manglede 4 strafpoint inden kampen igår. Jeg syntes på stadion ikke at forseelsen så alvorlig ud, men har ikke set den i langsom, og ved heller ikke hvordan man normalt giver strafpoint.

Ved der er andre der har mere styr på dette, har de mulighed for at byde ind ?
http://www.dbu.dk/Faelles/turneringer_o ... elser.aspx

Så må du selv prøve at vurdere :-)

mrjelle
Geografisk sted: Herning

Indlæg af mrjelle »

Han har endnu ikke fået karantæne på http://www.superstats.dk/kort/karantaner

De plejer ellers at være rimelig hurtig til at opdatere siden.

SteffenO
Geografisk sted: Thy

Indlæg af SteffenO »

mrjelle skrev:Han har endnu ikke fået karantæne på http://www.superstats.dk/kort/karantaner

De plejer ellers at være rimelig hurtig til at opdatere siden.
Han har karentæne står der nu ihvertfald

mrjelle
Geografisk sted: Herning

Indlæg af mrjelle »

Okay så var de ikke så hurtige til at opdatere alligevel :) var ikke på listen tidligere

Besvar