Ny spiller mandag?
-
YahooSeeker [Bot]
Ny spiller mandag?
Er det en ny, ny spiller eller tror i ikke bare det er Pimpong?
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 4. jul 2005, 17:10, rettet i alt 1 gang.
-
Peter Ross
Re: Ny spiller mandag?
Hvis du hentyder til nyheden på fcm.dk, så er den fra sidste uge 
Der bliver ikke præsenteret flere spillere inden sæsonstart.
Peter Ross
Der bliver ikke præsenteret flere spillere inden sæsonstart.
Peter Ross
-
Jean / BW# 1238
Ja, der er kuk i nyhedsboksen her på Graven. Jeg ved ikke hvorfor en nyhed med nyheds-ID nr. 2429, kan rykke op foran dem med ID nr. 2430, 2431 og 2432. Håber Kim ser dette indlæg, så han lige kan kigge på det. Du er ikke den første der har troet der blev præsenteret en ny spiller. Hvis du kigger på fcm.dk, så står nyhederne i den rigtige rækkefølge, men den med pressemødet er der slet ikke.
Årsagen må være at FCM har redigeret nyheden om pressemødet, og nyhedsboksen her på Graven kører åbenbart efter datoen for publiceringen. Nyheden om pressemødet er den sidst redigerede nyhed på FCM.dk.
Årsagen må være at FCM har redigeret nyheden om pressemødet, og nyhedsboksen her på Graven kører åbenbart efter datoen for publiceringen. Nyheden om pressemødet er den sidst redigerede nyhed på FCM.dk.
-
hviid
Ja, af en eller anden grund er der gået ged i nyhedsoversigten. Jeg prøvede at ændre på det, men det var ikke noget jeg kunne løse med mine IT-kundskaber.
Men men men - det lader til, at der alligevel bliver præsenteret en ny spiller i morgen mandag. I hvert fald er der lige blevet sendt en pressemeddelelse ud, hvor der står, at der indkaldes til pressemøde i morgen kl. 14.30, hvor endnu en spiller bliver præsenteret.
Så må vi se, om det er rigtigt eller bare en computer-fejl...
Men men men - det lader til, at der alligevel bliver præsenteret en ny spiller i morgen mandag. I hvert fald er der lige blevet sendt en pressemeddelelse ud, hvor der står, at der indkaldes til pressemøde i morgen kl. 14.30, hvor endnu en spiller bliver præsenteret.
Så må vi se, om det er rigtigt eller bare en computer-fejl...
-
YahooSeeker [Bot]
Har du kigget på datoen? 
-
YahooSeeker [Bot]
Jeg tror du ved noget jeg ikke ved....endnu, jeg ved hvor du bor:-)
-
Søren Ross
Kunne ellers være et flot stunt at samle hele pressekorpset uden der reelt ville være noget at præsentere 
Det kan da også være fordi Kølbæk har fået nye D&G briller.. haha
Søren Ross/
Det kan da også være fordi Kølbæk har fået nye D&G briller.. haha
Søren Ross/
-
YahooSeeker [Bot]
He he ja det er en ægte agrketids nyhed :-
-
Von_Heino
*GGG* Det er da Konge humor dét der søren ross...
Jeg syntes at det lyder spændende, hvis det virkeligt passer at der kommer en ny spiller i morgen.(Håber at det passer)
Jeg syntes at det lyder spændende, hvis det virkeligt passer at der kommer en ny spiller i morgen.(Håber at det passer)