Det Riddersholms ansvar
Det Riddersholms ansvar
Vi kan snakke om, lige så meget vi vel, om, at det er skader, spillerne osv. der er årsagen til de tabte kampe.
Reelt ser er det Riddersholms ansvar.
Han formår ikke, at ændre gameplan i forhold til hvilke spillere han har til rådighed, derfor bliver spillet så flagrende og ufarligt. Dernæst formår han ikke, i løbet af kampene at lave de korrekte taktiske justeringer, så spillet tippet over til FCM'S fordel.
At holde Kenn Riddersholm udenfor ansvar er totalt respektløshed overfor såvel spillere so, fans
Han formår ikke, at ændre gameplan i forhold til hvilke spillere han har til rådighed, derfor bliver spillet så flagrende og ufarligt. Dernæst formår han ikke, i løbet af kampene at lave de korrekte taktiske justeringer, så spillet tippet over til FCM'S fordel.
At holde Kenn Riddersholm udenfor ansvar er totalt respektløshed overfor såvel spillere so, fans
Re: Det Riddersholms ansvar
Det er endnu mere respektløst ikke at kende trænerens navn, når man vil kritisere ham..Konsulen skrev:Vi kan snakke om, lige så meget vi vel, om, at det er skader, spillerne osv. der er årsagen til de tabte kampe.
Sådan noget her, gør mere skade end gavn: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 261070.ece
En gruppe på omkring 15 - ret berusede - ulve-fans indtog efter nederlaget området på MCH Arena lige bag omklædningsrummene og sang deres hån mod FC Midtjylland-træneren, der dog blev skånet for smædesangen, da sikkerhedsfolkene på stadion hurtigt sørgede for at lukke dørene ind til omklædningsområdet.
Re: Sv: Det Riddersholms ansvar
Uhhh, snap!Møller skrev: Det er endnu mere respektløst ikke at kende trænerens navn, når man vil kritisere ham..
Dickoh er ikke Sviatchenko, Poulsen er ikke Izunna og Janssen er ikke Duncan. Det vil blive svært med den slags spillere ude, og alle trænere i Superligaen ville få det svært under de omstændigheder. Flå KEP, Würtz, Risgaard og Kusk ud af AaB's startopstilling og tænk, hvordan det vil gå.
Vi har haft en rigtig flot sæson, og det er også Riddersholms fortjeneste. Det er bare aldrig sjovt at starte godt og derefter rutsje nedad. Det er lidt sjovere som i sæsonen, hvor vi senest fik medaljer.
Jeg deler og forstår frustrationen, men man kan ikke gardere sig mod alt i fodbold. Det er det, der gør spillet både interessant og helvedes surt.
I øvrigt kunne det være spændende at høre kritikernes forslag til, hvad Glen skal gøre. Hvem skal spille hvor, og hvorfor vil det være bedre end nu?
Vi har haft en rigtig flot sæson, og det er også Riddersholms fortjeneste. Det er bare aldrig sjovt at starte godt og derefter rutsje nedad. Det er lidt sjovere som i sæsonen, hvor vi senest fik medaljer.
Jeg deler og forstår frustrationen, men man kan ikke gardere sig mod alt i fodbold. Det er det, der gør spillet både interessant og helvedes surt.
I øvrigt kunne det være spændende at høre kritikernes forslag til, hvad Glen skal gøre. Hvem skal spille hvor, og hvorfor vil det være bedre end nu?
Tjah, både og. At vi har spillere skadede er jo en del af kontinuiteten i klubben. Vi har meget ofte de bærende ude til skader eller karantæner.
Men ja, det påvirker naturligvis truppen hårdt.
http://mobil.bold.dk/#/nyt/Glen-R-Skade ... ontinuitet
Man kan sige når man har Petter Andersson, Marco Larsen, Hassan og Tim Janssen med på holdet, og man kan se at de ikke er 100 pct.
+ at man har Erik S., Bak, Izunna, Sly, Duncan, Femi og Heddinson ude.
Så skal den sportslige ledelse stille sig selv et spørgsmål.
Det her problem så vi allerede i efteråret, og det er blevet forstærket og topper forhåbentlig nu.
En kritik af Riddersholm, som har den sportslige ledelse, det må være og kan ikke være anderledes, nemlig at det ikke er lykkes hans team, at få nedbragt skader og kort. Sly lægger ud med 2 stk. karantæne dage i foråret efter en dum udvisning, nu sidder han igen udenfor mod OB.
Hvad man kan gøre her og nu, ja mange er ude efter Janssen, men jeg har set kampen igennem igen på tv, og en spiller jeg synes falder endnu mere ud mod OB det er Marco Larsen, han har intet konstruktivt i den kamp.
Hvis det var mig så vil jeg gå over til en 4-4-2, med janssen og Duncan på toppen, det vil skabe mere rum og uro i modstanderens forsvar, så vil jeg have en duo der hedder Sly, Andersson, Poulsen og hassan/sione.
+ at man har Erik S., Bak, Izunna, Sly, Duncan, Femi og Heddinson ude.
Så skal den sportslige ledelse stille sig selv et spørgsmål.
Det her problem så vi allerede i efteråret, og det er blevet forstærket og topper forhåbentlig nu.
En kritik af Riddersholm, som har den sportslige ledelse, det må være og kan ikke være anderledes, nemlig at det ikke er lykkes hans team, at få nedbragt skader og kort. Sly lægger ud med 2 stk. karantæne dage i foråret efter en dum udvisning, nu sidder han igen udenfor mod OB.
Hvad man kan gøre her og nu, ja mange er ude efter Janssen, men jeg har set kampen igennem igen på tv, og en spiller jeg synes falder endnu mere ud mod OB det er Marco Larsen, han har intet konstruktivt i den kamp.
Hvis det var mig så vil jeg gå over til en 4-4-2, med janssen og Duncan på toppen, det vil skabe mere rum og uro i modstanderens forsvar, så vil jeg have en duo der hedder Sly, Andersson, Poulsen og hassan/sione.
Vi lider under, at det er mange af de offensive og dynamiske spillere, der sidder ude. Så det giver god mening, at det koster lidt i det fremadrettede spil.PH1978 skrev:Tjah, både og. At vi har spillere skadede er jo en del af kontinuiteten i klubben. Vi har meget ofte de bærende ude til skader eller karantæner.
Man kan jo så undre sig lidt over, med de seneste kampe i baghovedet, ovenstående udtalelse fra Glen, når nu det er forsvaret der i den grad har fejlet og "kostet kampafgørende mål".
Dertil kan man i bagklogskabes lys kigge lidt på skadestråden og ikke mindst brugeren FCMVIC, der i den grad kom i (til tider endog nedladende) modvind, af flere brugere herinde, bla. grundet udtalelser som dette;
Ikke fordi jeg selv er fan af FCMVIC`s måde at debattere på, eller for den sags skyld fuld ud enig med ham, så har han flere pointer der blev pillet ned. Og nu bruges Skaderne bredt og vidt af trænerstab, fans osv, som alt overskyggende undskyldning.FCMVIC skrev:skadestuen kommer til at afgør om FCM vinder guld eller ej.
jeg er meget lidt imponeret og den skadesforbyggelse og skadesbehandling der foregår i FCM
Vil gerne prøve at tage de kritiske briller på, ikke mindst for at have gang i en debat.Acebone skrev:I øvrigt kunne det være spændende at høre kritikernes forslag til, hvad Glen skal gøre. Hvem skal spille hvor, og hvorfor vil det være bedre end nu?
Glen skulle først og fremmest ikke have brugt en halvskadet Duncan bla. i kampen hjemme mod Aab. Med vores skades problemer og den enkelte kamp i mente, er satsningen simpelthen ikke det værd.
bla. Janssen kunne have spillet.
Poulsen er efter min mening heller ikke kommet helt igang. Vi så også i kampen mod Aab, hvor poulsen skulle tage sig af den defensive midte i Izunnas fra værd. At han var helt væk i kampen. Hans afleveringer var langt fra gode nok. Han træk sig hellere i en tackling end, rent faktisk tacklede en modspiller. Kan ikke huske en reel tackling han havde i kampen mod Aab og alligevel vælger Glen at bruge ham endnu engang på en så vigtig plads i vores spil og så ud til at fejle endnu engang. Rømer kunne have spillet der, Kolja på backen. Dertil Poulsen på bænken, eller Marco på bænken og polle op som offensiv istedet.
Så ser vi her i foråret at vi tidligt i kampene, trods udtalelser om at skulle fokusere på os selv og eget spil, begynder at slå op i banen og spille på lange bolde, når vi kommer lidt i modvind. endog set tidligt på hjemmebane, bla. i de seneste kampe. Dertil burde Glen og holdet skulle turde spille vores spil og følge konceptet i kampen, som de selv udtaler og sætter fokus på. Istedet for alt for tidligt at gå i panik og satse på tilfældighederne, ved at lade sig presse tilbage og spille lange bolde. Samt at vi nu aldrig har været specielt gode til at forsvare kampe hjem.
Så er der det med presset på holdet. Hvad skal man udtale på pressens spørgsmål og hvad skal man ikke. Hvordan skal man tackle omverdenens press indbyrdes i truppen osv. Der ved jeg ikke hvad de har gjort i fcm, fordan eks. Glen har forsøgt at fjerne presset osv. Men de har fejlet. For holdet har da ret tydeligt, bukket under for presset, fået gummiben og sat det hele over styr. Så er der undskyldninger som manglende rutine, unge spillere etc. Men jeg ser dog ikke Aab`s unge spillere, som eks. Kusk, Spalvis i samme grad falde for presset og få gummiben.
Fcm har fejlet på en række områder, store som små. Hvordan tingene kunne have været ændret eller gjort bedre, kan vi jo i den sidste ende kun gisne om. Men derfor kan vi da som fan, godt tage en debat omkring det, positiv, som kritisk. For vi har denne sæson haft alle muligheder for at nå til tops og fejlet.
Når vi taler om at fejle osv. Så må vi samtidig holde os for øje, at vi faktisk er nr 2. Vi har et luksusproblem, i forhold til hvis vi havde lagt i bunden og kæmpet om nedrykning.
Vi må nok også erkende, at vi nok har overpræsteret i starten, og siden har været heldige ret mange gange med at holde det forspring vi byggede op i sæsonens første kampe.
Skader er klart et problem. Men vi har fået en god forklaring fra Nicklas på dette, og jeg tror ikke vi kunne have undgået de skader om vi så havde haft Milanello i Ikast.
Vi har altså stadig en rigtig rigtig rigtig flot sæson, uanset hvad. Alle har drømt mesterskabsdrømmen, og det er så pokkers bittert at det slipper ud af hænderne på os. Men vi må huske at vi stadig har en flot sæson, nu må vi have sikret europæisk fodbold i næste sæson.
Vi må nok også erkende, at vi nok har overpræsteret i starten, og siden har været heldige ret mange gange med at holde det forspring vi byggede op i sæsonens første kampe.
Skader er klart et problem. Men vi har fået en god forklaring fra Nicklas på dette, og jeg tror ikke vi kunne have undgået de skader om vi så havde haft Milanello i Ikast.
Vi har altså stadig en rigtig rigtig rigtig flot sæson, uanset hvad. Alle har drømt mesterskabsdrømmen, og det er så pokkers bittert at det slipper ud af hænderne på os. Men vi må huske at vi stadig har en flot sæson, nu må vi have sikret europæisk fodbold i næste sæson.
Det skræmmende er, hvis man fjerne sæsonen første 5 kampe, hvor meget mesterhold er der så over os? Hvis man ikke vil dø med støvlerne på, som man ser det i AaB. De løber solen sort for hinanden og det er tydeligt de vil vinde guld!!!!
Eller hvis man fjerner de fem sidste. Men man gør ingen af delene.Lupus1999 skrev:Det skræmmende er, hvis man fjerne sæsonen første 5 kampe
Helt på linje med Proj3ct, i hvert fald på ønsket om en saglig debat. Synes det er en ærgerlig tendens herinde, at ytrer man kritik (konstruktiv eller ej), så stemples man ofte som illoyal, intetsigende eller som i visse tilfælde dum.
Hvorfor er fodboldklubber fritaget for udefraståendes anskuelse, og hvorfor er fodboldfans ikke berettiget til at ytre sig, så længe niveauet er over "Glenn er lort"-niveauet. Pointerne omkring skaderne var ganske rammende.
Jeg synes det er enestående at vores fys(?) vil delagtiggøre os i det daglige arbejde, men det kan ingenlunde hæve ham eller setuppet som helhed fra kritik. Det ER påfaldende at FCM konsekvent er hårdest ramt af skader, om det så skal tilskrives simpelt uheld eller dårlige arbejdsgange er klart en debat værdigt. Proj3ct rammer givetvis hovedet på sømmet hvad eksempelvis Duncan angår. Hvorfor i alverden spiller man ham mod AaB, når han tydeligvis er hæmmet? Janssen viser bare en snert af sjælden klasse i Randers, og alligevel foretrækkes en halvskadet Duncan?
Jakob Poulsen har spillet som en pose nødder langt størstedelen af sin tid, vel nærmest kun kampen mod FCK der reelt var klasse, men alligevel indgår han konsekvent, men hvad værre er så på en defensiv midt han slet slet slet ikke er skolet til. En klokkeklar ukorrekt trænerdisposition at anvende ham der mod Odense, mod Aalborg kan det undskyldes med "uvidenhed".
Og så til diskussionen om unge urutinerede spillere. VÅS! Det er min absolutte hadeplade, da det misbruges i samme grad som racismekortet. Vi har IKKE et betydeligt hverken yngre eller mere urutineret hold end eksempelvis AaB! For mig at se skal nedturen tilskrives skaderne, forkerte trænerdispositioner, og nøglespiller der(som Lupus påpeger) absolut ikke udviser vilje af samme karat som AaB her til aften.
I øvrigt totalt devaluerende for "kampens spiller"-titlen at Jakob Poulsen hev den hjem i går, det burde stoppe enhver fremtidig fanafstemning om en sådan, da fansne tilsyndeladende ikke er opgaven voksen.
Hvorfor er fodboldklubber fritaget for udefraståendes anskuelse, og hvorfor er fodboldfans ikke berettiget til at ytre sig, så længe niveauet er over "Glenn er lort"-niveauet. Pointerne omkring skaderne var ganske rammende.
Jeg synes det er enestående at vores fys(?) vil delagtiggøre os i det daglige arbejde, men det kan ingenlunde hæve ham eller setuppet som helhed fra kritik. Det ER påfaldende at FCM konsekvent er hårdest ramt af skader, om det så skal tilskrives simpelt uheld eller dårlige arbejdsgange er klart en debat værdigt. Proj3ct rammer givetvis hovedet på sømmet hvad eksempelvis Duncan angår. Hvorfor i alverden spiller man ham mod AaB, når han tydeligvis er hæmmet? Janssen viser bare en snert af sjælden klasse i Randers, og alligevel foretrækkes en halvskadet Duncan?
Jakob Poulsen har spillet som en pose nødder langt størstedelen af sin tid, vel nærmest kun kampen mod FCK der reelt var klasse, men alligevel indgår han konsekvent, men hvad værre er så på en defensiv midt han slet slet slet ikke er skolet til. En klokkeklar ukorrekt trænerdisposition at anvende ham der mod Odense, mod Aalborg kan det undskyldes med "uvidenhed".
Og så til diskussionen om unge urutinerede spillere. VÅS! Det er min absolutte hadeplade, da det misbruges i samme grad som racismekortet. Vi har IKKE et betydeligt hverken yngre eller mere urutineret hold end eksempelvis AaB! For mig at se skal nedturen tilskrives skaderne, forkerte trænerdispositioner, og nøglespiller der(som Lupus påpeger) absolut ikke udviser vilje af samme karat som AaB her til aften.
I øvrigt totalt devaluerende for "kampens spiller"-titlen at Jakob Poulsen hev den hjem i går, det burde stoppe enhver fremtidig fanafstemning om en sådan, da fansne tilsyndeladende ikke er opgaven voksen.
Hvis vi står som værende skuffede over at vi ligger nr. 2 set over en hel sæson, ja så har vi fans et stort luksusproblem. Men der hvor jeg (kan kun tale for mig selv) mener at vi har fejlet og hvor jeg som mange andre er skuffet, er set på baggrund af det forspring vi har haft og spildt. Set i forhold til at Fck/Fcn startede sæsonen skidt. Bif var/er i en opbygnings fase osv. Vi stod med alle kortene på hånden, i en rigtig god position, med alle muligheder for at få klubbens bedste sæson nogensinde, endog med en margen til at småfejle. Den mulighed har vi helt spillet væk. Derved fejlet og det er skuffende.Ravnen skrev:Når vi taler om at fejle osv. Så må vi samtidig holde os for øje, at vi faktisk er nr 2. Vi har et luksusproblem, i forhold til hvis vi havde lagt i bunden og kæmpet om nedrykning.
Vi har muligt vis overpræsteret. Det tror jeg personligt også at vi har. Vi har i perioder også haft heldet og stolpe ind. Men det har et Aab mandskab da i den grad også. De er så bare fortsat med det og lader sig ikke tynge af press udefra, trods en del unge spillere som os selv. Fck har måske underpræsteret. måske er de bare ikke bedre. det samme gælder for Fcn osv. Men det er jo bare en typisk sæson i den danske liga. de fleste, hvis ikke alle hold har lidt udslag.Vi må nok også erkende, at vi nok har overpræsteret i starten, og siden har været heldige ret mange gange med at holde det forspring vi byggede op i sæsonens første kampe.
Jeg tror godt vi kunne have undgået nogle af dem. Ihvertfald undgået at forvære nogle. Vi har i flere kampe i denne sæson, spillede med småskadede spillere. Spillere der måske ikke var kommet sig 100% oven på tidligere skader osv. og uanset hvordan man vender og drejer det, så er for tidlig belastning af sports skader altså alt andet lige godt og chancen for tilbagefald og at forvære skaden er stor.
Selvfølgeligt har vi spillet en flot sæson. Vi har i perioder spillet noget af ligaens klart bedste fodbold og ikke mindst vi har gjort det med en alvorlig svækket økonomi. Det er så absolut godkendt og rigtigt flot.Vi har altså stadig en rigtig rigtig rigtig flot sæson, uanset hvad. Alle har drømt mesterskabsdrømmen, og det er så pokkers bittert at det slipper ud af hænderne på os. Men vi må huske at vi stadig har en flot sæson, nu må vi have sikret europæisk fodbold i næste sæson.
Men flot vinder os ikke medaljer og slet ikke mesterskaber. Vi har været så uhyre tæt på. Vi har stået i en position hvor vi selv kunne afgøre det. Så indtil videre en rigtig flot sæson. Men skuffende og rigtig dårlig forårs sæson, hvor vi også ligger langt under klubbens målsætning med 2 point pr. kamp. Hvor vi har fejlet og sat et ikke bare godt, men rigtigt godt forspring over styr. Dertil kan europæisk altså også nå at glippe, hvis ikke vi får vendt skuden og det er hurtigt.
Så ja flot sæson.
Men....
@Ravnen
Køber ikke din præmis om at blåstemple sæsonen, blot fordi vi inden sæsonen gladeligt havde solgt den for en 2. plads. Det er simpelthen endnu et taberargument oveni bunken af taberargumenter. Hvis man undervejs, konsekvent, og ganske flot ligger nummer et, så er det ikke godt nok at ende som nummer to - i hvert fald ikke i min optik. Du hører heller ikke Atl. Madrid stille sig tilfreds på nogen måde, Liverpool gøre det, eller nogen andre. Forventninger er under konstant forandring, om end de siden vinterpausen har været temmelig konsekvent rettet mod mesterskabet.
I virkeligheden er det måske en del af problemet i FCM? Den der taberattitude med, jojo, men en andenplads er også flot. Jojo, men vi havde chancerne. Jojo, men vi har mange skader. Savner den fandenivoldskhed der ellers så fornemt pryder byen i andre sammenhænge.
Køber ikke din præmis om at blåstemple sæsonen, blot fordi vi inden sæsonen gladeligt havde solgt den for en 2. plads. Det er simpelthen endnu et taberargument oveni bunken af taberargumenter. Hvis man undervejs, konsekvent, og ganske flot ligger nummer et, så er det ikke godt nok at ende som nummer to - i hvert fald ikke i min optik. Du hører heller ikke Atl. Madrid stille sig tilfreds på nogen måde, Liverpool gøre det, eller nogen andre. Forventninger er under konstant forandring, om end de siden vinterpausen har været temmelig konsekvent rettet mod mesterskabet.
I virkeligheden er det måske en del af problemet i FCM? Den der taberattitude med, jojo, men en andenplads er også flot. Jojo, men vi havde chancerne. Jojo, men vi har mange skader. Savner den fandenivoldskhed der ellers så fornemt pryder byen i andre sammenhænge.
ikke enig.pr0jct skrev:Jeg tror godt vi kunne have undgået nogle af dem. Ihvertfald undgået at forvære nogle. Vi har i flere kampe i denne sæson, spillede med småskadede spillere. Spillere der måske ikke var kommet sig 100% oven på tidligere skader osv. og uanset hvordan man vender og drejer det, så er for tidlig belastning af sports skader altså alt andet lige godt og chancen for tilbagefald og at forvære skaden er stor."
er ret sikker på at professionelle spiller med diverse. skavanker i store dele af sæsonen.
Se på Erik som jeg mener udtalte i fodboldfm at han har haft den her fodbold ankel hele sæsonen, han har da gjort det meget godt for holdet.
Kristian bak er jeg sikker på hvis ikke hvergang så næsten spiller med en eller anden form for hæmning en mand som i min bog har gjort det meget godt.
Duncan har scoret 12 mål og har også tidligere spillet med småskader alligevel har han hvis ikke scoret så fyldt en masse på banen
jeg synes man ofte høre om spillere som knap nok træner men bare spiller kampene. f.eks Tommy Bechmann fra sønderjyske, som man må sige har fået gang i målscoringen eller Tottenham legenden Ledley king, som ikke trænede men bare spillede kampene igennem en stor del af sin karriere.
At vores nøglespillere har været igennem en masse skader, mener jeg mere kan skylde at de i forvejen har været meget disponible for skader igennem deres karriere se bare Petter Andersson i Gronningen eller Erik Svia som allerede har været igennem 2 korsbåndsskade. Herfra kan jeg ikke sige at man bare notorisk skal bruge spillere, som har skavanker med muligheder for at forværre deres skade..alt med måde.... så jeg er vel delvis enig med dig.
(jeg beklager hvis mine quotes ikke virker.)
[/quote]Enig. Får vi en andenplads eller tredje vil jeg helt klart føle at vi tabte guldet og ikke vandt sølvmedaljer.pr0j3ct skrev:Men flot vinder os ikke medaljer og slet ikke mesterskaber. Vi har været så uhyre tæt på. Vi har stået i en position hvor vi selv kunne afgøre det. Så indtil videre en rigtig flot sæson. Men skuffende og rigtig dårlig forårs sæson, hvor vi også ligger langt under klubbens målsætning med 2 point pr. kamp. Hvor vi har fejlet og sat et ikke bare godt, men rigtigt godt forspring over styr. Dertil kan europæisk altså også nå at glippe, hvis ikke vi får vendt skuden og det er hurtigt.
Så ja flot sæson.
Men....
Konsulen skrev:Vi kan snakke om, lige så meget vi vel, om, at det er skader, spillerne osv. der er årsagen til de tabte kampe.
Jeg er langt fra enig i at Glenn har noget større ansvar i det her forårs præstationer
Vi har haft enormt mange skader og karantæner og for alle der bare har prøvet bare at spille en serie 6 kamp ved, hvor svært det er at miste ikke bare nogle af de bedste, men uden tvivl de vigtigste spillere.
Erik er i min verden superligaens bedste midterforsvar, hvor han med sit hovedspil og hans evner mand mod mand gør at vi kan stå højt med bagkæden uden at resten af holdet frygter for evner og stabiliteten bagude
Izunna er den boldvinder som er et must at have når man kun spille med 1 defensiv midt han kan ikke erstattes af nogen i truppen da ingen er samme spil type. eneste tilgængelige kunne væres Kristian Bak,men rykker man ham midt på skaber man endnu mere ustabilitet i en bagkæden
dernæst har vi en situation, hvor vi mistede danny, som var sammenspillet med hele holdet efter hans mange år i truppen. vi kan herfra ikke bare forvente at JP(1 år i monaco) Petter(skadet i opstarten) og marco kan finde sådan sammen, som vi ser et AAB hold flot kombinere med hinanden, som kom de alle fra samme børnehave.
Jeg syntes altid det er vigtigere at kigge på kampene og ikke kun resultaterne specielt i sådan en lige superliga!
mod ob score de til sidst 1 mål til 2-1 en kamp vi ligeså godt kunne have vundet.
første kamp mod aab redder Nicolai Larsen bolden til stolpen havde vi scoret der, hvad var der så sket?
Sidste kamp mod aab har de 30 min hvor de viser deres klasse(den som vi viste mod fck). vi kommer på 2-2 i anden halvleg, men på trods af chancer til os så ender spalvis med at heade den ind på en markerings fejl...
er det Glenn's ansvar? Det er hvad jeg kalder held og kynisme...
et andet emne i dette er bredde i truppen (hvad Glen har af muligheder med kvalitet i)noget Glenn har nævnt hele sæsonen var ringe.
Marco larsen og Andre Rømer er endnu ikke nogen der går ind og byder til.
Marco ligger som en offensiv midtbane, men hans førsteberøringer og teknik er bare endnu ikke god nok til at han går ind og fylder noget. det skal komme fra Jp eller petter.
Andre er en dygtig defensiv spiller, men på trods af en højde på 186 virke han bange for at smadre rigtigt igennem på midtbanen.tilmed går vores opspil oftest igennem den defensive midt vil dette også være hæmmende for vores offensiv.
jeg mener egentligt at hvis man kigger på JP 2 kampe som def midt så har han gjort det rigtig godt som spil opbygger,at de offensive kræfter mod ob ikke evnede at lave flere chancer kan man ikke klandre jp for
Når alt det her er sagt så er jeg da også pisse ærgerlig over at vi formentligt misser den titlen, som jeg tror kunne have haft større betydning for vores klub end vi lige lægger i det.
Efter en mislykket målsætning om guld, 4 tabte pokalfinaler, en økonomi i ruiner som får selv vores økonomi direktører til at gå selv, så jeg tror jeg vitterligt folk har brug for at en oprejsning og en grund til at tro at den her klub kan bringe den stolthed, som vi igennem de sidste 10 år i den grad har fortjent.
men hov hov sikke negativt det hele bliver. Vi skal ikke glemme at pga af denne sæson er vi den klub der har tjent flest tv penge , tilmed tvivler jeg på at JP kunne have være interesseret i at komme til Fcm hvis vi lagde nr 6. Beholder vi 2 pladsen får vi en gylden mulighed for at kvalificere os til CHl!!!(anybody said money) tilmed har vores præstationer i ligaen givet bestyrelse og salgsafdelingen større mulighed for at hente en hovedsponsor..
Det jeg dog frygter mest er for vores kære akademi..
Brøndby, fcn og fck sætter store summer i deres talentafdelinger vi er derfor ikke længere en ung sjællænders 1 prioritet. samtidig har Efb og Aab set at deres talent satsninger kan give dem succes.
Der var et tidspunkt vi havde flest på både u 17 og u19 landsholdene. nu er vi efterhånden blevet overhalet og tvunget til at sælge dem inden de når at spille en rolle på 1 holdet.
Hvad kunne viktor fischer ,morten knudsen eller lasse vigen havde gjort for Glens muligheder?
Men fedt med noget debat:)
Mvh Madsen