Pimpong på vej til FCK??
-
Mackay
Re: mon pimpong bliver præsenteret i morgen???
Jeg har sågar lige læst, at de skulle præsentere Lindkvist. Tvivler selv.
Mvh Mackay
Mvh Mackay
-
micco
Lindkvist nu??
Hvor har du læst det?! for det ville sku da også være en katastrofe... mener iøvrigt lige lindkvist har forlænget til juli 2007?? så han kan da ikke være helt billig... hvis det holder vand står vi da med et kæmpe back problem........
micco
micco
-
klemme
Tror på at FCK pressemøde handler at de nu har en afløser for Hans Backe, og af ny spiller præsentere de Jan Michelsen eller Ulrick Laursen elller hvem som helst bare ikke PIM, køber nogle klenex inden deres pressemøde.
Hjælp min verden bryder sammen hvis Pim bliver FCKer.
Ståle Solbakken bliver afløseren for Backe, det er det som der blkiver sagt imorgen på deres pressemøde,øhm håber jeg.
Hjælp min verden bryder sammen hvis Pim bliver FCKer.
Ståle Solbakken bliver afløseren for Backe, det er det som der blkiver sagt imorgen på deres pressemøde,øhm håber jeg.
-
Kent
BT gætter ikke på Pimpong...
http://www.bt.dk/sport/dkfodbold/artike ... 100232304/
Håber de har ret.
Kent
http://www.bt.dk/sport/dkfodbold/artike ... 100232304/
Håber de har ret.
Kent
-
Jean / BW# 1238
Ifølge Ekstra Bladet, så er det Marcus Allbäck, som er hentet i Hansa Rostock, og Peter Ijeh, senest IFK Göteborg.
Kilde:
http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/2549936.html
Kilde:
http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/2549936.html
-
klemme
Dejlig læsning at det var 2 svensker som FCK idag præsenterede, Pimpong er stadig FCM-spiller, har fulgt alt om Pimpong på denne side, og ingen steder har jeg kunnet læse om hvem hans agent er, skulle der lige være en FCM-fan som ved dette, for selvfølgelig har han en agent, har en fornemmelse som mener at han hedder Karsten Aabrinck, kan nogen be eller afkræfte dette.
-
fadlaa
det er en Ghaneser med det noget letmisforståelige navn BIMBO
-
Claus J
Har læst i BT for nogle dage siden at han for ganske nylig har allieret sig med Benny Nielsen (Ved ikke helt hvem han er)
-
Mackay
Ris-Rak-Fili-Pim-Gong-Pong
Ja, dette er overskiften for morgendagens EB. Der står følgende stykke:
Spillerens lønkrav er ren hokus-pokus. Nu er forhandlingerne brudt helt sammen - hvad vil han egentligt?
Det ser ikke ud til, at de kan blive enige.
Mvh Mackay
Spillerens lønkrav er ren hokus-pokus. Nu er forhandlingerne brudt helt sammen - hvad vil han egentligt?
Det ser ikke ud til, at de kan blive enige.
Mvh Mackay
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Ris-Rak-Fili-Pim-Gong-Pong
Sakset fra E.B:
Razak Pimpong ligner i høj grad en mand, der er i færd med at forlade FC Midtjylland.
Tremåls-helten fra bronzekampen mod AaB har skruet sine krav over for FC Midtjylland så højt i vejret, at hede-fusionen faktisk ikke har råd til at holde på ghaneseren.
Ekstra Bladet erfarer fra flere kilder, at Razak Pimpong kræver i omegnen af en mio. kr. bare for at skrive under på en forlængelse i FC Midtjylland. Dertil kommer ønsket om en markant lønforhøjelse op mod 75.000 kr. om måneden.
Set i lyset af Pimpongs forrygende forår, kunne det ligne sund midtjysk købmandskab at gå med på ghaneserens krav i forventning om, at storspillet fortsætter.
Problemet for FC Midtjylland er imidlertid fortidens spøgelser. Razak Pimpong er nemlig ejet af en række investorer, som har krav på de første fire mio. kr. af en transfer til udlandet.
Det betyder altså, at FC Midtjylland skal have op mod seks mio. kr. for et Pimpong-salg, for at klubben bare tjener en anelse. Og det er mange penge for en lotto-kupon som Razak Pimpong, der har været så længe om at blomstre. En spiller, der tilmed har Ghana-pas og dermed tæller i den restriktive kvote af ikke-EU-spillere.
Sammenbrud
Officielt er en kontraktforlængelse fortsat et tema i FC Midtjylland. Men uofficielt er forhandlingerne brudt sammen.
Razak Pimpong virker opsat på at se, hvor langt interessen fra udlandet rækker, hvor både spanske og franske klubber er på banen.
- Jeg har brug for lidt fred nu. Jeg har brugt hele min ferie på at forhandle. Nu bliver jeg nødt til at slappe af og koncentrere mig, så jeg kan være på toppen, når sæsonen snart starter igen, konstaterer Razak Pimpong over for Ekstra Bladet.
Sandsynligheden taler for, at Razak Pimpong er på vej mod sin sidste halvsæson i Danmark... hvis ikke han har spillet for sidste gang i ulvedresset.
Razak Pimpong ligner i høj grad en mand, der er i færd med at forlade FC Midtjylland.
Tremåls-helten fra bronzekampen mod AaB har skruet sine krav over for FC Midtjylland så højt i vejret, at hede-fusionen faktisk ikke har råd til at holde på ghaneseren.
Ekstra Bladet erfarer fra flere kilder, at Razak Pimpong kræver i omegnen af en mio. kr. bare for at skrive under på en forlængelse i FC Midtjylland. Dertil kommer ønsket om en markant lønforhøjelse op mod 75.000 kr. om måneden.
Set i lyset af Pimpongs forrygende forår, kunne det ligne sund midtjysk købmandskab at gå med på ghaneserens krav i forventning om, at storspillet fortsætter.
Problemet for FC Midtjylland er imidlertid fortidens spøgelser. Razak Pimpong er nemlig ejet af en række investorer, som har krav på de første fire mio. kr. af en transfer til udlandet.
Det betyder altså, at FC Midtjylland skal have op mod seks mio. kr. for et Pimpong-salg, for at klubben bare tjener en anelse. Og det er mange penge for en lotto-kupon som Razak Pimpong, der har været så længe om at blomstre. En spiller, der tilmed har Ghana-pas og dermed tæller i den restriktive kvote af ikke-EU-spillere.
Sammenbrud
Officielt er en kontraktforlængelse fortsat et tema i FC Midtjylland. Men uofficielt er forhandlingerne brudt sammen.
Razak Pimpong virker opsat på at se, hvor langt interessen fra udlandet rækker, hvor både spanske og franske klubber er på banen.
- Jeg har brug for lidt fred nu. Jeg har brugt hele min ferie på at forhandle. Nu bliver jeg nødt til at slappe af og koncentrere mig, så jeg kan være på toppen, når sæsonen snart starter igen, konstaterer Razak Pimpong over for Ekstra Bladet.
Sandsynligheden taler for, at Razak Pimpong er på vej mod sin sidste halvsæson i Danmark... hvis ikke han har spillet for sidste gang i ulvedresset.
-
Kent
Hvis hans krav er som det bliver beskrevet, så synes jeg det eneste fornuftige er ikke at forlænge med ham.
Da klubben ikke ser ud til at kunne tjene penge på ham ved et salg alligevel (sandsynligvis er der ingen, der vil betale 4 mio for ham i øjeblikket), var det bedste måske at beholde ham det næste ½ år, og så lade ham gå på en fri transfer. Det er måske lidt svinsk overfor investorerne, men bedst for klubben (forudsat at der ikke er en eller anden klausul i investor-kontrakten der gør at investorene skal have deres penge tilbage, hvis spilleren smutter på en fri transfer).
Kent
Da klubben ikke ser ud til at kunne tjene penge på ham ved et salg alligevel (sandsynligvis er der ingen, der vil betale 4 mio for ham i øjeblikket), var det bedste måske at beholde ham det næste ½ år, og så lade ham gå på en fri transfer. Det er måske lidt svinsk overfor investorerne, men bedst for klubben (forudsat at der ikke er en eller anden klausul i investor-kontrakten der gør at investorene skal have deres penge tilbage, hvis spilleren smutter på en fri transfer).
Kent
-
fadlaa
jeg vil da mene at det er mest fornuftigt at skyde ham af nu. Godt nok vil vi ikke få noget for ham, efter de 4 mill til investorerne er trukket fra. Lader vi ham gå på en fri transfer er chancen for han havner hos en af de 2 store meget større. Men min frygt er nu at FCK allerede har en forhåndsaftale med ham. Så de venter bare på han bliver gratis. Præcis som vi har gjort med simon P
-
Claus J
Hvis Pim skriver kontrakt med en ny klub, og evt. senere bliver solgt videre, må vi da stadig stå til at skulle have en del af "kagen" da vi har udviklet ham.
-
johnnynielsen
Han skal også huske på, hvem det er der har skabt ham til det han er nu... Mange andre klubber havde ikke givet ham 5 år til at ramme toppen. Han har været marginal spiller i 4½ år. Jeg mener, at han bør skrue sine lønkrav en smule ned og dermed give klubben den "kredit" de bør have for at have udviklet ham. Han kan jo bare forlænge med 2 år. så skal vi nok få ham solgt, såfremt hans udviklinger fortsætter..
Der er masser af eksponering i FCM i næste sæson, så det bør han tage med og dermed sikre sig en bedre kontrakt i udlandet istedet for at havne i en bundklub i Spanien eller Frankrig.
Der er masser af eksponering i FCM i næste sæson, så det bør han tage med og dermed sikre sig en bedre kontrakt i udlandet istedet for at havne i en bundklub i Spanien eller Frankrig.