Mohammed Zidan til FCM?

Om FC Midtjylland og Black Wolves
oros

Re: Mohammed Zidan til FCM?

Indlæg af oros »

TrueWolfMidt skrev:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... ig-spiller

Synes ikke, at det lyder som om, at Kasper Hjulmand er specielt interesseret i Zidan.
Nej - og jeg er helt på linje med ham!

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Ville være rimelig træls at se ham i BIF: http://www.bold.dk/nyt/Zidan-Broendby-e ... nteressant
Men lige nu handler det om, hvorvidt han kan blive fri af sin kontrakt. Hvad der sker derefter bliver spændende.

NyX
Geografisk sted: København S.

Indlæg af NyX »

Kent skrev:Ville være rimelig træls at se ham i BIF: http://www.bold.dk/nyt/Zidan-Broendby-e ... nteressant
Men lige nu handler det om, hvorvidt han kan blive fri af sin kontrakt. Hvad der sker derefter bliver spændende.
Han virker jf interviewet varm på et skifte til Brøndby. Tilsyneladende mere end når han er blevet spurgt omkring fcm og agf. Han udtaler sig ligefrem om spillestilen, men ok det kan naturligvis skyldes, at han overværede en kamp forinden. Jeg tror sgu de henter ham hvis de kan. Desværre :(

SteffenO
Geografisk sted: Thy

Indlæg af SteffenO »

NyX skrev:
Kent skrev:Ville være rimelig træls at se ham i BIF: http://www.bold.dk/nyt/Zidan-Broendby-e ... nteressant
Han virker jf interviewet varm på et skifte til Brøndby. Tilsyneladende mere end når han er blevet spurgt omkring fcm og agf. Han udtaler sig ligefrem om spillestilen, men ok det kan naturligvis skyldes, at han overværede en kamp forinden. Jeg tror sgu de henter ham hvis de kan. Desværre :(
Jeg tror han er ved at være så desperart at han vil skifte til alle som vil give nok i løn til ham. Men jeg tror os han ville snakke på samme måde hvis han havde en chance for at få en kontrakt i FCM. Men det kommer han nok ikke til, da han er for dyr, og i AGF har de heller ikke penge nok, så derfor må han prøve lykken i Brøndby.

Når det så er sagt vil jeg sku hade at se ham i en gul og blå trøje. Men som Brian Steen sagde for ikke så langtid siden var han slet ikke god nok til superligaen pt. så tror der skal ligges et stort arbejde i at få ham i ordenlig form, og derefter skal man håbe han er god nok. Ser ham lidt som en lotto kupon. Men derfor skal han være velkommen her alligevel, men han skal bare ikke have mere i løn end det ligger på linje med resten af vores spillere.

NyX

Indlæg af NyX »

SteffenO skrev:
NyX skrev:
Jeg tror han er ved at være så desperart at han vil skifte til alle som vil give nok i løn til ham. Men jeg tror os han ville snakke på samme måde hvis han havde en chance for at få en kontrakt i FCM. Men det kommer han nok ikke til, da han er for dyr, og i AGF har de heller ikke penge nok, så derfor må han prøve lykken i Brøndby.

Når det så er sagt vil jeg sku hade at se ham i en gul og blå trøje. Men som Brian Steen sagde for ikke så langtid siden var han slet ikke god nok til superligaen pt. så tror der skal ligges et stort arbejde i at få ham i ordenlig form, og derefter skal man håbe han er god nok. Ser ham lidt som en lotto kupon. Men derfor skal han være velkommen her alligevel, men han skal bare ikke have mere i løn end det ligger på linje med resten af vores spillere.
I form eller ej så er det svært for mig at betegne en spiller som Zidan som en lottokupon. Naturligvis kan hans niveau være dårligere end som så, mne han har bevist han kan begå sig i en af de bedste ligaer i verden, samt, hvilket er vigtigt, at han kan levere oppe foran for de hold han repræsenterer. Han har måske rust, men jeg er overbevist om at han nok skal kunne begå sig og være en afgørende spiller også i Superligaen.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Ja han har vist at have niveau til Bundesligaen, så uanset hvor dårlig hans form er, vil han blive en stjerne i superligaen. Han vil blive en afgørende spiller, det er jeg ikke i tvivl om. Men om han vil blive lige så god som da han spillede for os, er nok tvivlsomt. Dengang havde han en sult efter at vise hele verden, hvor god han var, og til spille sig en kontrakt i en større liga. Vi har ofte set de gamle spillere komme tilbage til Danmark, og slet ikke kunne levere, som fx Rommedahl. Det er vel næsten kun Grønkjær som har formået at holde sit niveau? Zidan er nok mere "farlig" i det henseende, for hans mentalitet er mere speciel, meget afhænger af om han vil arbejde nok for sagen, både til træning og kamp. Jeg ved det ikke, men uanset hvor ringe hans form er, skal han nok score mål når han kommer på banen..

4096

Indlæg af 4096 »

HVIS nu Zidan skulle tilbage i den rigtige trøje, hvor ville I så placere ham i det system vi spiller nu? Manden er 32, så tvivler på han har hurtigheden til en af kanterne, og Dunkan tvivler jeg på at han kan slå af holdet?
Har stadig våde drømme om dengang han tryllede sidst på Zidan Arena, men må indrømme at jeg tvivler på at han ville bringe ret meget til holdet og spillestilen som den er idag, andet end en masse omtale og mediebevågenhed!?

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Han skulle være en ud af to angribere på toppen. Det ville koste den plads som Andersson spiller, og dermed det system vi længe har praktiseret.

Kant tror jeg ikke er sagen for Zidan, der ville ikke komme indlæg fra ham, han ville foretrække at gå den direkte vej...

NyX

Indlæg af NyX »

Zidan ville fx være god som falsk nier i europæiske kampe hvor man spiller uden decideret angreb. Desuden kunne man spille med ham bag Duncan, også uden at det betyder at Andersson skal glide ud af lineup. Imidlertid må nogen jo sidde ude for at andre kan spille inde. Men som jeg ser det er det lidt samme 'problem' som Femi tilfører, eller en Poulsen såfremt han dukker op.... Skal vi spille europæisk så kræver det naturligvis muligheden for at have forskellige taktiske oplæg, og det samme gælder vel den hjemlige liga, hvor holdene jo også søger at dæmme op for de forcer vi lukrerer på pt.

Brugeravatar
PH1978

Indlæg af PH1978 »

Jeg tror blot, at en Zidan i FCM nu blot er tankeeksperimenter nu.

974

Indlæg af 974 »

Lidt mere til Zidan-sagaen, især om hans skadesforløb

http://www.bt.dk/fodbold/zidan-fanget-i-arabisk-kaos

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... amed-zidan

Det var så et afslag fra Brøndby og Agf har vel næppe råd til ham.

Besvar