Desværre fortjent resultat. Der er ikke mange kampe i FCMs historie hvor man kan kigge tilbage og sige, her tabte man guldet. Dette kan muligvis blive en af dem
Igen syntes jeg boldomgangen er pivringe og langt under det man kan forvente af et superligamandskab! Det er jo umuligt at skabe overtal eller kombinere sig til muligheder, når selv helt elementære afleveringer blev pisset væk. Meget skuffende niveau vi viser i den del af spillet og vi må bare være ærlige at sige, at vi vinder ikke mange kampe når playmakeren vel ikke rammer en medspiller overhovedet på den sidste tredjedel, skandaløs ringe indsats af Poulsen.
Det hele hænger sammen med den elendige boldomgang, for det er da utroligt at 3 så hurtige, driblestærke kanter kan være så anonyme, men de får jo heller intet at arbejde med fordi man har glemt de basale færdigheder i dag. Vi skaber ganske enkelt ALT for få muligheder!
Sylvester skrev:Desværre fortjent resultat. Der er ikke mange kampe i FCMs historie hvor man kan kigge tilbage og sige, her tabte man guldet. Dette kan muligvis blive en af dem
Igen syntes jeg boldomgangen er pivringe og langt under det man kan forvente af et superligamandskab! Det er jo umuligt at skabe overtal eller kombinere sig til muligheder, når selv helt elementære afleveringer blev pisset væk. Meget skuffende niveau vi viser i den del af spillet og vi må bare være ærlige at sige, at vi vinder ikke mange kampe når playmakeren vel ikke rammer en medspiller overhovedet på den sidste tredjedel, skandaløs ringe indsats af Poulsen.
Det hele hænger sammen med den elendige boldomgang, for det er da utroligt at 3 så hurtige, driblestærke kanter kan være så anonyme, men de får jo heller intet at arbejde med fordi man har glemt de basale færdigheder i dag. Vi skaber ganske enkelt ALT for få muligheder!
Korrekt at Aab spillemæssigt var bedst, men ud over målet hvad havde Aab ?
FCM havde trods alt et par stykker der kunne have givet mål.
Det er nu Petter Andersson, Erik og Femi skal stemple ind og gerne også en Janssen. Sly virker heller ikke i topform, men han har jo også været holdt ude i opstarten og i de første kampe.
JP lavede alt for mange fejlafleveringer, sly virker ikke til at være i form. Der er ikke mange der rammer dagen. MEN, vi spiller altså os mod superligaens bedst spillende hold pt. så synes heller ikke man skal brokke sig for meget over resultatet. De var superligaens bedste hjemmehold. og med 10.000 i ryggen er det ikke en kamp man kan forvente at vinde.
Når det så er sagt er jeg sku os pisse ærgerlig over vi ikke fik 1-1 eller vandt. For det er sku sjovere at være på en sikker 1.plads. Men vi har altså AAB i herning om 3 uger igen. der er 2 point til AAb og 7 point til FCK. og vi ligger stadig nummer 1.
Generelt var det ikke nogen køn kamp, og jeg mener ikke nogen kunne have sagt noget, hvis vi havde fået udlignet til 1-1. AaB skaber altså ikke det helt store - men det gør vi heller ikke. Så det var de små marginaler. Deres mål rammer undersiden af overliggeren og går ind - Duncans hovedstød rammer stolpen og går ud.
Men naturligvis er det bittert lige nu, at vi smed den første lille matchbold. Men det handler bare om at fokusere på os selv og komme videre. Vi skal skaffe 6 point i de næste 2 kampe, så har vi endnu en lille matchbold i den 3. mod AaB (som jeg ikke tror henter 6 point i de næste to mod SE og FCK).
Vi vidste, at vi havde en hård start, med 3 svære udekampe i de første 4 samt en del skader og karantæner. Vi er ikke kommet optimalt igennem de 4 kampe, men heller ikke katastrofalt. Vi har øget forspringet med 1 til FCK og tabt 2 til AaB, Men med lidt held står vi nu med en skades- og karantænefri trup, hvor vi på lørdag, for første gang i sæsonen, kan stille i stærkeste opstilling. Hvis vi kan holde os fri for skader og karantæner i de sidste 11 kampe, så ligger det stadig til os, selvom det er blevet lidt mere spændende.