AAB - FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Re: AAB - FCM

Indlæg af Acebone »

Henrik Dalsgaard er blevet skadet og er ude af AaB's trup til i morgen.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Acebone skrev:Henrik Dalsgaard er blevet skadet og er ude af AaB's trup til i morgen.
Stor ros til vores sundhedssektor!
Ikke nok med, at vi har en skadesfri trup på mandag - nu er vi også begyndt at smitte modstandernes spillere på forhånd! - Det er genialt!

Brugeravatar
Acebone

Indlæg af Acebone »

Husk så vidt muligt at møde op i sort, hvis I tager på Aalborg Stadion i morgen. Det vil skabe en rigtig flot kulisse, hvis vi er så ens som muligt. Bare tænk på Viborg-kampen i november!

Brugeravatar
PH1978

Re: Sv: AAB - FCM

Indlæg af PH1978 »

Kent skrev:
Acebone skrev:Henrik Dalsgaard er blevet skadet og er ude af AaB's trup til i morgen.
Stor ros til vores sundhedssektor!
Ikke nok med, at vi har en skadesfri trup på mandag - nu er vi også begyndt at smitte modstandernes spillere på forhånd! - Det er genialt!
Lidt ris dog... Femi og Hedi er ude.

http://mobil.bold.dk/#/nyt/FCM-til-Aalb ... n-profiler

Men ja, Glaskrop-Janssen er med igen! (Ros til sundhedssektoren)

oros

Indlæg af oros »

Acebone skrev:Husk så vidt muligt at møde op i sort, hvis I tager på Aalborg Stadion i morgen. Det vil skabe en rigtig flot kulisse, hvis vi er så ens som muligt. Bare tænk på Viborg-kampen i november!
Ja, netop den T-shirt havde jeg tænkt mig at tage på....

Husum

Indlæg af Husum »

Den centrale midtbane må siges at være foruroligende tynd. Der er vel nærmest kun Marco Larsen at sætte ind fra bænken når Poulsen, Izunna og Rømer må forventes at starte. Ellers skal man til at være kreative.

Vil være meget tilfreds hvis vi kan få uafgjort.

Brugeravatar
DenStolteJyde

Indlæg af DenStolteJyde »

Husum skrev:Den centrale midtbane må siges at være foruroligende tynd. Der er vel nærmest kun Marco Larsen at sætte ind fra bænken når Poulsen, Izunna og Rømer må forventes at starte. Ellers skal man til at være kreative.

Vil være meget tilfreds hvis vi kan få uafgjort.
Møller kan vel i princippet også bruges centralt?

Og spillede jansen egentlig ikke centralt i de minutter han fik i parken?

Brugeravatar
Acebone

Indlæg af Acebone »

oros skrev:Ja, netop den T-shirt havde jeg tænkt mig at tage på....
Det går nok også med et par lyngfarvede rundt omkring, men jeg ved, at der kører et initiativ fra BW m.fl. om, at vi skal prøve at gøre tribunen så sort som muligt i morgen.

Husk halstørklæder i øvrigt!

Brugeravatar
KingJohn
Geografisk sted: København

Indlæg af KingJohn »

Start 11:

Løssl
Bak, Banggård, Dickoh, Julle
Izunna
Sisto, Rømer, Poulsen, Hassan
Duncan

Undrer mig lidt over at Sly ikke starter?

FCMVIC

Indlæg af FCMVIC »

Rømer fylder for lidt i 1. halvleg

Det er izunna og Poulsen der konstant er i billedet.

Treco

Indlæg af Treco »

Hold op hvor var vi ringe...
Alt for mange fejlafleveringer og når Jakob har en fejlafleveringsprocent på over 50% så skaber vi åbenbart intet. Helt fortjent Aab sejer i dag.

Spicker

Indlæg af Spicker »

Fortjent nederlag i dag andet er der ikke at sige.
Vores midtbane er ikke gode nok til at fordele boldene og min kæreste som egentligt ikke går op i fodbold beskrev det egentligt meget godt ved at sige at vores spil minder om når man prøver at holde sand i hænderne.
Det er ikke nok bare at flytte fokus videre til næste kamp i den her omgang, der bliver nødt til at blive analyseret på vores fejl.
Jakob Poulsen koster alt for mange bolde i dag det var kun omkring det halve af hans afleveringer der ramte deres mål!
Vi er slet ikke skarpe nok på kontraerne, de løber alle ud i sandet...
Gode ting: Jeg syntes store Paul gør et rigtigt godt indhop i dag og er med i mange ting, han skal bare arbejde på timingen i hovedspil og dueller og have nogle kg. muskler på kroppen. så kan han blive rigtigt god!

FCMVIC

Indlæg af FCMVIC »

Treco skrev:Hold op hvor var vi ringe...
Alt for mange fejlafleveringer og når Jakob har en fejlafleveringsprocent på over 50% så skaber vi åbenbart intet. Helt fortjent Aab sejer i dag.
Ja det er fortjent Aab vinder, dog kunne hassan og Duncan chancer have skabt et andet resultat.

FCM mangler i den grad Petter Andersson i stedet for Rømer og Erik i forsvaret selvom dichko gør det ok.

Synd at FCM ikke fik mere ud af presset i 1 halvleg. Det var jo den rigtig recept.

tubbe93

Indlæg af tubbe93 »

Er der nogen der ved om Sylvester har været ramt af noget skade i løbet af ugen?
Syntes ikke han virkede skarp eller klar, da han kom ind. Syntes også han manglede at tage nogen løb, hvor det ellers kunne have gjort ondt på Aab, har især en situation omkring det 75-80'ende minut, hvor vi bryder og han går uden om en enkelt, men i stedet for at tage et løb op af siden afleverer ind til Poul.
Derudover var der også sidst i kampen, hvor han ikke får løbet frem, og selv Jakob P. er hurtige frem end ham, selvom at Jakob kun lunter.
Tænker ikke at han kan være træt, da han jo kun fik godt en halv time?
FCM!
FCM!
FCM!

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Det var en stor skuffelse. Vi fighter egentlig godt, og har de 2-3 chancer der bare skal ind. Men der var også mange fejl. Men det kunne ligeså godt være gået vores vej. Vi bliver i hvert fald snydt for mindst et straffespark (hånd på bolden).
Det var en 6-points kamp til Aab, vi tabte en halv match-bold, men vi lever endnu..

Besvar