Transfervinduet Vinter 2013/14
Re: Transfervinduet Vinter 2013/14
Jeg kan se der bl.a. er en transfer med Mads Albæk fra FCM til Reims for små 42 mio kr.
Det er da et noget større beløb end jeg tænker han blev solgt for
Det er da et noget større beløb end jeg tænker han blev solgt for
Ja det må du nok sige, det var sørme et pænt beløb!
Der er temmeligt sikkert sneget sig et nul for meget med derRavnen skrev:Ja det må du nok sige, det var sørme et pænt beløb!
Havde vi fået 42 mio. fra Albæk, havde vi næppe haft så mange kvaler omkring salg lige nu..
Eller et komma for lidtSylvester skrev:Der er temmeligt sikkert sneget sig et nul for meget med derRavnen skrev:Ja det må du nok sige, det var sørme et pænt beløb!![]()
Havde vi fået 42 mio. fra Albæk, havde vi næppe haft så mange kvaler omkring salg lige nu..
Kunne David Boysen være noget for os? Han er på fri transfer.
http://www.bold.dk/nyt/David-Boysen-forlader-Lyngby
Jeg har egentlig ment i mange år, at han var interessant, og det undrede mig lidt, at han ikke kom væk fra Lyngby noget før - nu har han altså spillet rigtig meget 1. division. Jeg kunne godt se ham gå ind og aflaste lidt for tabet af Danny, men det er måske lige optimistisk nok, at han skal kunne gå direkte ind i topkampen.
Det bliver nok Niels Frederiksen, der snupper ham.
http://www.bold.dk/nyt/David-Boysen-forlader-Lyngby
Jeg har egentlig ment i mange år, at han var interessant, og det undrede mig lidt, at han ikke kom væk fra Lyngby noget før - nu har han altså spillet rigtig meget 1. division. Jeg kunne godt se ham gå ind og aflaste lidt for tabet af Danny, men det er måske lige optimistisk nok, at han skal kunne gå direkte ind i topkampen.
Det bliver nok Niels Frederiksen, der snupper ham.
http://www.bold.dk/nyt/Avis-FCM-profil- ... sten-i-FCK
Urealistisk skifte. Især når man kigger på den nævnte sum. Som jeg ser det har Erik S potentiale til, at tage over som største salg i klubbens historie. Prisen for ham må være noget højere end det der!
Urealistisk skifte. Især når man kigger på den nævnte sum. Som jeg ser det har Erik S potentiale til, at tage over som største salg i klubbens historie. Prisen for ham må være noget højere end det der!
Jeg er enig, jeg kan ikke se hvorfor Erik skulle skifte til Fck.NyX skrev:http://www.bold.dk/nyt/Avis-FCM-profil- ... sten-i-FCK
Den eneste grund til at han skulle skifte er at der er større chance for chl i Fck, men hvorfor ikke bare blive her og kæmpe for det hos os i stedet?
Han skifter ikke for pengenes skyld, så var han skiftet til den der ukrainske klub tilbage i ´12.
Så jeg tror godt vi kan slappe af og lade fck gå efter deres andenprioritet.
Edit: Udover det kan jeg se Fck regner med at få omkring 20 mill for Ragnar, og så købe Sviatchenko og stadig stå med plus på kontoen. Altså betale under 20 mill for Sviatchenko, det kommer aldrig til at ske især ikke når det er til en direkte konkurrent.
Erik er en del af playersponsoraterne. Vi ville ikke få meget ud af et salg, og måske miste tv-penge til gengæld. Jeg tror det er nemt at sige nej til den her.
Det tror jeg også. Jeg tror ikke på et salg til FCK og da slet ikke i dette vindue. Skulle det alligevel ske må man da konstatere, at Steinlein ganske enkelt er utroværdig. Det tror jeg heller ikke på!Noe skrev:Erik er en del af playersponsoraterne. Vi ville ikke få meget ud af et salg, og måske miste tv-penge til gengæld. Jeg tror det er nemt at sige nej til den her.
På Bold.dk har man set sig blind på et beløb på 15 mill. - Det er vel også det et salg til udlandet på nuværende tidspunkt kunne indbringe. Hvorfor i alverden skulle man så sælge til FCK??
Jeg kunne bedre forestille mig et salg til udlandet med virkning fra næste sæson..... Dog - med lidt held stiger Eriks værdi hen over foråret, så der sker nok slet ingenting med ham!
Jeg har det lidt ligesom med politik - man siger et - men gør det modsatte. I sommers skulle der jo sælges - men nu skal der ikke... I sommers blev der ikke for alvor solgt ud - om ikke, at Albæk er et tab, som vi har fået dækket overraskende godt ind....Kent skrev:Det er positive meldinger, og helt andre toner end i sommers:
http://aoh.dk/artikel/fc-midtjylland-afviser-s%C3%A6lge
Men betyder det så nu, at der for alvor skal sælges ud - hmm
Præcis. Som jeg også har skrevet derinde, ville jeg se 15 mio. som værende skuffende, for som Noe så rigtigt siger, er der noget at vinde ved at satse på tv-pengene.oros skrev:På Bold.dk har man set sig blind på et beløb på 15 mill. - Det er vel også det et salg til udlandet på nuværende tidspunkt kunne indbringe. Hvorfor i alverden skulle man så sælge til FCK??
Da Lviv (den ukrainske klub) bød på Sviatchenko, sagde Erik selv nej af sportslige årsager. Hvis han stadig har den holdning, er det sgu heller ikke FCK, han skal til.
Ja, der er flere ting i det. Jeg ved ikke, om Erik har udtrykt ønske om bestemte lande?Acebone skrev:Præcis. Som jeg også har skrevet derinde, ville jeg se 15 mio. som værende skuffende, for som Noe så rigtigt siger, er der noget at vinde ved at satse på tv-pengene.oros skrev:På Bold.dk har man set sig blind på et beløb på 15 mill. - Det er vel også det et salg til udlandet på nuværende tidspunkt kunne indbringe. Hvorfor i alverden skulle man så sælge til FCK??
Da Lviv (den ukrainske klub) bød på Sviatchenko, sagde Erik selv nej af sportslige årsager. Hvis han stadig har den holdning, er det sgu heller ikke FCK, han skal til.
Nå, jeg har forsøgt at holde tungen lige i munden på Bold.dk, men det er umuligt at diskutere med folk, der ganske enkelt ikke anerkender de præmisser, FCM handler ud fra. Der er meldt så massivt ud om de øjeblikkelige økonomiske præmisser og i den sammenhæng strategien for det aktuelle transfervindue, at min tillid til FCM i almindelighed og Steinlein i særdeleshed, hvis man sælger en så central spiller til en direkte konkurrerent, at det ville være umuligt at genoprette. Men det tror jeg som sagt heller ikke på!
Hvis historien i det hele taget har noget på sig er det vel også et spørgsmål, om FCK vil styrke deres egen trup eller bare svække FCM? Det sidste kunne de sagtens finde på så usympatisk det end er!
Nå, det var det arbejde....
http://www.bold.dk/nyt/FCM-Sviatchenko- ... ke-til-FCK
Dejlig klar udmelding fra Steinlein, det kan jeg dælme li'!
Dejlig klar udmelding fra Steinlein, det kan jeg dælme li'!
http://www.v-bal.nl/nieuws/140214/manch ... scher.html
Såfremt United finder læderet frem så kan den økonomiske situation og muligheden for at kunne holde på profilerne vel kun vise sig, at være stærkt forbedret. En videresalgsklausul er vel næsten at betragte som en selvfølgelighed når talenter af Fishers kaliber forlader akademiet.

Såfremt United finder læderet frem så kan den økonomiske situation og muligheden for at kunne holde på profilerne vel kun vise sig, at være stærkt forbedret. En videresalgsklausul er vel næsten at betragte som en selvfølgelighed når talenter af Fishers kaliber forlader akademiet.
Heh. Det er faktisk overraskende nemt at læse hollandsk, når man ved, hvad det drejer sig om.
Nu er jeg godt nok Arsenal-sympatisør, og jeg havde gerne set ham dér engang, men United skal da endelig gå amok og sikre os en fed gevinst på den videresalgsklausul!
Nu er jeg godt nok Arsenal-sympatisør, og jeg havde gerne set ham dér engang, men United skal da endelig gå amok og sikre os en fed gevinst på den videresalgsklausul!