Spicker skrev:
Heh jeg har optaget den hjemme ved mig så du kommer bare forbi hvis det er
Mere seriøst: Kampe som den her er rigtigt svære at finde da der ikke rigtigt er nogen der optager den og ligger den ud til de forskellige sites.
Det er mest større europæiske kampe der bliver lagt på streamservere. Så du skal nok være heldig at fange en genudsendelse hvis det er.
He he, tak
Klart, det bliver svært. I 'gamle' dage lagde tv2-sport nogle gange kampe i arkivet, men det ser ud til at være fortid nu.
Er der nogen der måske havde tid til at knytte en lille kommentar (og måske endda karakter) til de enkelte spilleres præstation til os der var så uheldige kun at se de få highlights?
Efter en fremragende præstation vil jeg tillade mig at gi nogle gode karakterer til spillerne efter den nye skala (-3 til 12)
Løssl 7
Fejlfri men også uden rigtig at ha noget at lave
Bak 10
Non dagens MOM, virkelige meget vilje og gejst i førerulven, skabte nærmest det første mål alene
Banggaard 7
Stabil kamp uden at man så det store til ham
Sviatchenko 10
Scorede og fightede til blodet sprøjtede, ikke sikkert at han er i ulveklæder efter pausen
Juelsgaard 7
Ikke så offensiv i 1 halvleg som han plejer, dog fornuftigt defensivt og kom lidt mere frem efter pausen
Danny 10
En stor sidste kamp af Danny med masser af fight og oplæg til mål
Marco 10
Scorede og løb rigtig meget og fandt hullerne mellem kæderne
Petter 10
Virkelig på vej op i gear, satte gang på gang vores angrebsspil op, håber han bliver!
Sly 4
Ikke den bedste kamp af Sly dog med gode momenter, dumt at han gir dommeren muligheden for at smide ham ud
Duncan 7
Scorede og var en okay opspilsstation og fightede godt
Hassan 4
Kom ind lige efter udvisningen og kæmpede okay uden at gøre det store væsen af sig, han skal op i gear til forårssæsonen
Med seks point ned til FC København kan FC Midtjylland fortjent gå på juleferie med ro i sindet. Midtjyderne har haft et formidabelt efterår, og førerholdet lukkede også sæsonen med en opvisning i går mod AGF. Især var første halvleg en nydelse med masser af løb og hurtig boldomgang. FCM har ikke den bredeste trup, men når de 11 bedste stiller til start, så er der guldglans over foretagendet.
I går var Petter Andersson tilbage på midtbanen ved siden af Danny Olsen, og de var klasser bedre end deres modpart. Desværre for midtjyderne rykker Danny Olsen i vinterpausen til Aarhus. Men hvis lederne i Herning holder på resten af truppen og formår at hente Jakob Poulsen hjem fra Monaco til at fylde hullet ud efter Olsen, så ser jeg intet til hinder for, at FCM kan spille med om guldet helt frem til sidste spilledag. Midtjyderne skal møde FCK både ude og hjemme efter vinterpausen, og det kan blive de to helt afgørende kampe.