...Og nej, jeg har ikke tabt småkagerne.
Det forholder sig således, at der skal afholdes et stort ridestævne på MCH Arena d. 21.–25. august i det hul på en måned mellem hjemmekampene mod Brøndby og Nordsjælland: http://drif.dk/DK/Nyheder/EM%202013%20i%20Danmark.aspx
Er der nogen, der ved, hvordan det kommer til at foregå med hensyn til grønsværen? Bliver den simpelthen fjernet og erstattet af en ny, når stævnet er ovre? Vi skulle helst blive ved med at holde en høj standard hvad græstæppet angår.
EM i dressur og springning
Re: EM i dressur og springning
Kommentatorerne sagde under kampen i går at græstæppet bliver rykket op.Acebone skrev:...Og nej, jeg har ikke tabt småkagerne.
Det forholder sig således, at der skal afholdes et stort ridestævne på MCH Arena d. 21.–25. august i det hul på en måned mellem hjemmekampene mod Brøndby og Nordsjælland: http://drif.dk/DK/Nyheder/EM%202013%20i%20Danmark.aspx
Er der nogen, der ved, hvordan det kommer til at foregå med hensyn til grønsværen? Bliver den simpelthen fjernet og erstattet af en ny, når stævnet er ovre? Vi skulle helst blive ved med at holde en høj standard hvad græstæppet angår.
Ja. Det er en skam, når den er så pæn, som den er lige nu.Spicker skrev:Kommentatorerne sagde under kampen i går at græstæppet bliver rykket op.
Græs bliver også ældre ligesom du og jeg. det voksser langsommere og skal have mere kunstigt åndedræt for at forblive pæn og jævn.
Så hvis det er første gang at tæppet skal skiftes på MCH passer det faktisk perfekt her efter hvad 11 år ?
Hva faen de gør det jo også i parken hver kvartal ca
Så hvis det er første gang at tæppet skal skiftes på MCH passer det faktisk perfekt her efter hvad 11 år ?
Hva faen de gør det jo også i parken hver kvartal ca
Det lader jo heldigvis til, at mine bekymringer omkring græsset var ubegrundede. Banen har set lige så fin ud, som den plejer, og den er igen på vej til at blive kåret som Superligaens bedste:
http://www.bold.dk/nyt/Anfoerere-FCMs-b ... CNs-vaerst
http://www.bold.dk/nyt/Anfoerere-FCMs-b ... CNs-vaerst
Ja det er et imponerende stykke arbejde. MCH kan alt det, som Parken ikke kan finde ud af.. 
Så vidt jeg ved så skulle det være Herning Kommunes drift afdeling der står for at passe plænen på mch arena
Det er det også!admin 3 skrev:Så vidt jeg ved så skulle det være Herning Kommunes drift afdeling der står for at passe plænen på mch arena
Forskellen: MCH Arena bliver passet og plejet, mens Parken igen og igen bliver mishandlet. Men man kunne måske strikke et uddannelsestilbud sammen til Farum Kommune (eller hvad den hedder nu)!
Så længe Farum beholder den tåbelige kunstgræsbane, hvor alle spillerne glider rundt, så tror jeg, de kan uddanne sig nok så godt og stadig score bundkarakter.oros skrev:Forskellen: MCH Arena bliver passet og plejet, mens Parken igen og igen bliver mishandlet. Men man kunne måske strikke et uddannelsestilbud sammen til Farum Kommune (eller hvad den hedder nu)!
Det er dejligt, at MCH Arena kan være et lysende eksempel på, at en rigtig græsplæne er det bedste.
Det var nu også for at lære folkene i Farum at lave en RIGTIG fodboldbane. Med folk fra Herning Kommune viser MCH Arena jo, at det sagtens kan lade sig gøre. Banen så da fin ud så sent som i søndags - bedre end plastikmåtten selv om de ikke gerne indrømmer det!Acebone skrev:Så længe Farum beholder den tåbelige kunstgræsbane, hvor alle spillerne glider rundt, så tror jeg, de kan uddanne sig nok så godt og stadig score bundkarakter.oros skrev:Forskellen: MCH Arena bliver passet og plejet, mens Parken igen og igen bliver mishandlet. Men man kunne måske strikke et uddannelsestilbud sammen til Farum Kommune (eller hvad den hedder nu)!
Det er dejligt, at MCH Arena kan være et lysende eksempel på, at en rigtig græsplæne er det bedste.