EM i dressur og springning

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

EM i dressur og springning

Indlæg af Acebone »

...Og nej, jeg har ikke tabt småkagerne.

Det forholder sig således, at der skal afholdes et stort ridestævne på MCH Arena d. 21.–25. august i det hul på en måned mellem hjemmekampene mod Brøndby og Nordsjælland: http://drif.dk/DK/Nyheder/EM%202013%20i%20Danmark.aspx

Er der nogen, der ved, hvordan det kommer til at foregå med hensyn til grønsværen? Bliver den simpelthen fjernet og erstattet af en ny, når stævnet er ovre? Vi skulle helst blive ved med at holde en høj standard hvad græstæppet angår.

Spicker

Re: EM i dressur og springning

Indlæg af Spicker »

Acebone skrev:...Og nej, jeg har ikke tabt småkagerne.

Det forholder sig således, at der skal afholdes et stort ridestævne på MCH Arena d. 21.–25. august i det hul på en måned mellem hjemmekampene mod Brøndby og Nordsjælland: http://drif.dk/DK/Nyheder/EM%202013%20i%20Danmark.aspx

Er der nogen, der ved, hvordan det kommer til at foregå med hensyn til grønsværen? Bliver den simpelthen fjernet og erstattet af en ny, når stævnet er ovre? Vi skulle helst blive ved med at holde en høj standard hvad græstæppet angår.
Kommentatorerne sagde under kampen i går at græstæppet bliver rykket op.

Brugeravatar
Acebone

Indlæg af Acebone »

Spicker skrev:Kommentatorerne sagde under kampen i går at græstæppet bliver rykket op.
Ja. Det er en skam, når den er så pæn, som den er lige nu.

Brugeravatar
cameo1977

Indlæg af cameo1977 »

Græs bliver også ældre ligesom du og jeg. det voksser langsommere og skal have mere kunstigt åndedræt for at forblive pæn og jævn.
Så hvis det er første gang at tæppet skal skiftes på MCH passer det faktisk perfekt her efter hvad 11 år ?

Hva faen de gør det jo også i parken hver kvartal ca ;)

Brugeravatar
Acebone

Indlæg af Acebone »

Det lader jo heldigvis til, at mine bekymringer omkring græsset var ubegrundede. Banen har set lige så fin ud, som den plejer, og den er igen på vej til at blive kåret som Superligaens bedste:

http://www.bold.dk/nyt/Anfoerere-FCMs-b ... CNs-vaerst

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Ja det er et imponerende stykke arbejde. MCH kan alt det, som Parken ikke kan finde ud af.. ;)

admin 3

Indlæg af admin 3 »

Så vidt jeg ved så skulle det være Herning Kommunes drift afdeling der står for at passe plænen på mch arena

oros

Indlæg af oros »

admin 3 skrev:Så vidt jeg ved så skulle det være Herning Kommunes drift afdeling der står for at passe plænen på mch arena
Det er det også!
Forskellen: MCH Arena bliver passet og plejet, mens Parken igen og igen bliver mishandlet. Men man kunne måske strikke et uddannelsestilbud sammen til Farum Kommune (eller hvad den hedder nu)!

Brugeravatar
Acebone

Indlæg af Acebone »

oros skrev:Forskellen: MCH Arena bliver passet og plejet, mens Parken igen og igen bliver mishandlet. Men man kunne måske strikke et uddannelsestilbud sammen til Farum Kommune (eller hvad den hedder nu)!
Så længe Farum beholder den tåbelige kunstgræsbane, hvor alle spillerne glider rundt, så tror jeg, de kan uddanne sig nok så godt og stadig score bundkarakter.

Det er dejligt, at MCH Arena kan være et lysende eksempel på, at en rigtig græsplæne er det bedste.

oros

Indlæg af oros »

Acebone skrev:
oros skrev:Forskellen: MCH Arena bliver passet og plejet, mens Parken igen og igen bliver mishandlet. Men man kunne måske strikke et uddannelsestilbud sammen til Farum Kommune (eller hvad den hedder nu)!
Så længe Farum beholder den tåbelige kunstgræsbane, hvor alle spillerne glider rundt, så tror jeg, de kan uddanne sig nok så godt og stadig score bundkarakter.

Det er dejligt, at MCH Arena kan være et lysende eksempel på, at en rigtig græsplæne er det bedste.
Det var nu også for at lære folkene i Farum at lave en RIGTIG fodboldbane. Med folk fra Herning Kommune viser MCH Arena jo, at det sagtens kan lade sig gøre. Banen så da fin ud så sent som i søndags - bedre end plastikmåtten selv om de ikke gerne indrømmer det!

Besvar