Fc Vestsjælland - Fcm
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Fc Vestsjælland - Fcm
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... poergsmaal
Dårlig nyt, da vi gerne skal have 3 point. Håber han får fundet en løsning.
Re: Fc Vestsjælland - Fcm
Ja det ligner en midtbane med ren offensivspillere med Danny på 6'eren igen medmindre Glenm tør stille med Rømer på den defensive midt i stedet for Danny som har spillet der alle gangene Izu har været ude.TrueWolfMidt skrev:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... poergsmaal
Det ligner at Jonas Gemmer kommer ind omkring truppen igen som det ser ud lige nu.
Kunne man ikke hurtigt få tegnet med Femi, han kan vel være spilleberettiget, og har nu trænet i noget tid sammen med holdet...
Det var også min første tanke, selvom det jo er nok urealistisk.Ravnen skrev:Kunne man ikke hurtigt få tegnet med Femi, han kan vel være spilleberettiget, og har nu trænet i noget tid sammen med holdet...
Jeg tror ikke vi ville kunne nå at få spilletilladelse og arbejdstilladelse til ham alligevel...
Det er en meget vigtig kamp kan vi ryste nederlaget, er truppen ramt af tunge ben og skader. Svaret ligger i Slagelse Fredag aften, men et er sikkert vi skal krige og løbe og omsætte de muligheder vi skaber for Vestsjælland gir ikke ved døren. Start 11 er lidt usikker på nuværende tidspunkt, men det der er på tegne brættet pt. Løssl-Bak-Patrick.Sonni-Juel-Rømer-Danni-Marco-Slu-Hassan-Duncan. håber på 2-0 sejr, men der skal knokles for det venner.
Jeg håber virkeligt også vi starter med Sonni i stedet for Kolja da han er meget bedre i luften.mnm123 skrev:Det er en meget vigtig kamp kan vi ryste nederlaget, er truppen ramt af tunge ben og skader. Svaret ligger i Slagelse Fredag aften, men et er sikkert vi skal krige og løbe og omsætte de muligheder vi skaber for Vestsjælland gir ikke ved døren. Start 11 er lidt usikker på nuværende tidspunkt, men det der er på tegne brættet pt. Løssl-Bak-Patrick.Sonni-Juel-Rømer-Danni-Marco-Slu-Hassan-Duncan. håber på 2-0 sejr, men der skal knokles for det venner.
Mod Fcv skal vi virkeligt have noget styrke i luftrummet mod deres standartsituationer, kan vi få taget brodden ud af dem er vi et godt stykke af vejen mod tre points.
Desuden fortjener han genvalg efter en rigtig god kamp mod Bif!
Jeg er enig. Det kan være risky at stille op med et så ungt midterforsvar som med Patrick og Sonni. Men til gengæld har Kolja vist alt andet end stabile præsentationer i midterforsvaret, så Patrick og Sonni er også midt bud.Spicker skrev:Jeg håber virkeligt også vi starter med Sonni i stedet for Kolja da han er meget bedre i luften.mnm123 skrev:Det er en meget vigtig kamp kan vi ryste nederlaget, er truppen ramt af tunge ben og skader. Svaret ligger i Slagelse Fredag aften, men et er sikkert vi skal krige og løbe og omsætte de muligheder vi skaber for Vestsjælland gir ikke ved døren. Start 11 er lidt usikker på nuværende tidspunkt, men det der er på tegne brættet pt. Løssl-Bak-Patrick.Sonni-Juel-Rømer-Danni-Marco-Slu-Hassan-Duncan. håber på 2-0 sejr, men der skal knokles for det venner.
Mod Fcv skal vi virkeligt have noget styrke i luftrummet mod deres standartsituationer, kan vi få taget brodden ud af dem er vi et godt stykke af vejen mod tre points.
Desuden fortjener han genvalg efter en rigtig god kamp mod Bif!
Vi skal have Sonni ind isteden for Kolja.
Og jeg syntes han har kostet et par point efterhånden, så jeg syntes personligt at man burde sætte Sonni ind og lad ham få nogle kampe.
Og jeg syntes han har kostet et par point efterhånden, så jeg syntes personligt at man burde sætte Sonni ind og lad ham få nogle kampe.
Ikke enig
Det er muligt at Kolja ikke har været på toppen, men i sidste kamp mod Brøndby, synes jeg han styrede forsvaret ekemplarisk.
Erfaring skal ikke undervurderes efter min mening. Derfor håber jeg på Kolja og Patrick i midterforsvaret.
/Cortez
Det er muligt at Kolja ikke har været på toppen, men i sidste kamp mod Brøndby, synes jeg han styrede forsvaret ekemplarisk.
Erfaring skal ikke undervurderes efter min mening. Derfor håber jeg på Kolja og Patrick i midterforsvaret.
/Cortez
Løssl utaler sig til Bold.dk
- FC Vestsjælland er et hold, der klart har sine styrker omkring standardsituationer og i deres hovedspil i feltet.
http://www.bold.dk/nyt/Loessl-vil-have-haevn-mod-FCV
Jeg vil vurdere, at det er en hvis forskel i luftspillet hos Sonni og Kolja. Men Kolja har på den anden side mere erfaring, så den er ikke helt nem. Jeg holder dog mest til Sonni og Patrick.
- FC Vestsjælland er et hold, der klart har sine styrker omkring standardsituationer og i deres hovedspil i feltet.
http://www.bold.dk/nyt/Loessl-vil-have-haevn-mod-FCV
Jeg vil vurdere, at det er en hvis forskel i luftspillet hos Sonni og Kolja. Men Kolja har på den anden side mere erfaring, så den er ikke helt nem. Jeg holder dog mest til Sonni og Patrick.
Ja den er svær, Kolja er om nogen en meget, MEGET mere verbal spiller end både Banggård og Nattestad. Hans erfaring og udstråling er uden tvivl uerstattelig på træningsbanen, så er spørgsmålet bare om Glen går efter rutine og lederskab eller god boldomgang og styrke i luftrummet. Det er helt sikkert en meget lige kamp, men jeg tror (og håber) virkeligt stadig på Sonni.Cortez skrev:Ikke enig![]()
/Cortez
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Enig med dig angående Kolja i Brøndby kampen. Om det bliver den ene konstellation eller den anden må Glen træffe beslutning om.Cortez skrev:Ikke enig![]()
/Cortez
Muligvis er Kolja mere verbal, men det må man da kunne forklare alle spillerne, at det er en nødvendighed for, at undgå fejl af en hver art.
Gode pointer omkring midterforsvaret, og jeg tænker også at det jo må være op til Glen at sortere i de gode og mindre gode sider ved de forskellige spillere, sådan set i forhold til netop fredagens modstander.
Det handler sikkert også lidt om mod..
Mod til fra Glens side, at satse eks. på Nattestad, som jo sammen med Kolja spillede rigtigt godt mod Brøndby.
Talenter skal jo være klare til at tage de svære kampe - nu gik det jo super godt mod Brøndby, men havde det ikke gjort det, så kunne det jo godt være svært at trække en ung spiller op igen.
Så jo, jeg synes at Glen viser det mod der skal til
Men der er jo SÅ mange faktorer der spiller ind ved udvælgelse af start- 11´eren
Det handler sikkert også lidt om mod..
Mod til fra Glens side, at satse eks. på Nattestad, som jo sammen med Kolja spillede rigtigt godt mod Brøndby.
Talenter skal jo være klare til at tage de svære kampe - nu gik det jo super godt mod Brøndby, men havde det ikke gjort det, så kunne det jo godt være svært at trække en ung spiller op igen.
Så jo, jeg synes at Glen viser det mod der skal til
Men der er jo SÅ mange faktorer der spiller ind ved udvælgelse af start- 11´eren
I think Sisto and Romer will come in for this. Can't decide between Curth and Larsen
I think you are right about Sisto. Rømer though is a different matter. Glen has used Danny as dm a couple of times, on account of Rømer being on the bench. We'll see i for one really hope he will use Rømer.SlyIgboun skrev:I think Sisto and Romer will come in for this. Can't decide between Curth and Larsen