Transfervinduet sommer 2013

Om FC Midtjylland og Black Wolves
TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Transfervinduet sommer 2013

Indlæg af TrueWolfMidt »

SteffenO skrev:Kunne sku være lækker at se FCM skrive kontrakt med Rasmus Thelander, han har 6 mdr. tilbage i aab og hvis Erik ryger til sommer er han sku en god afløser hvis afsløseren ikke er i klubben nu :P
Det giver jeg dig helt ret i. Han er en rigtig god spiller.

mnm123

Indlæg af mnm123 »

TrueWolfMidt skrev:
SteffenO skrev:Kunne sku være lækker at se FCM skrive kontrakt med Rasmus Thelander, han har 6 mdr. tilbage i aab og hvis Erik ryger til sommer er han sku en god afløser hvis afsløseren ikke er i klubben nu :P
Det giver jeg dig helt ret i. Han er en rigtig god spiller.
Thelander nej tak, vi har Sonni som står stærkere og stærkere i billedet og lige forlænget med Kolja som back up til forsvaret så tror ikke der vi finder en ny spiller.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

mnm123 skrev: Thelander nej tak, vi har Sonni som står stærkere og stærkere i billedet og lige forlænget med Kolja som back up til forsvaret så tror ikke der vi finder en ny spiller.
Vi har end ikke set Nattestad spille ti minutter i ligaen. Hvordan vurderer du ham til at stå stærkere end Thelander?

Koljas kontrakt løber kun et år frem, og jeg mener ikke, vi har set nogen tegn på, at han skulle kunne holde længere end det. Tværtimod har han set ret langsom ud på det seneste.

Hvis Erik smutter, så har vi brug for forstærkning til forsvaret. Om Thelander er en mulighed, ved jeg ikke, men han er en spændende spiller, der allerede har vist, at han kan være med på Superliga-niveau.

mnm123

Indlæg af mnm123 »

Acebone skrev:
mnm123 skrev: Thelander nej tak, vi har Sonni som står stærkere og stærkere i billedet og lige forlænget med Kolja som back up til forsvaret så tror ikke der vi finder en ny spiller.
Vi har end ikke set Nattestad spille ti minutter i ligaen. Hvordan vurderer du ham til at stå stærkere end Thelander?

Koljas kontrakt løber kun et år frem, og jeg mener ikke, vi har set nogen tegn på, at han skulle kunne holde længere end det. Tværtimod har han set ret langsom ud på det seneste.

Hvis Erik smutter, så har vi brug for forstærkning til forsvaret. Om Thelander er en mulighed, ved jeg ikke, men han er en spændende spiller, der allerede har vist, at han kan være med på Superliga-niveau.
hvem havde regnet med at Patrick kunne gå ind og være så stærk, hvis ikke vi gir vores unge spillere deres chance når vi sælger en så er vores akademi ikke berettiget til at være grund stenen i Fcm. Kolja har set langsom ud, men hvis han kom til at spile fast så tror jeg helt sikkert nok han finder fart og sin rutine frem til at kunne begå sig i midt forsvaret. Thelander er ok forsvars spiller men hvis vi skulle søge der skal vi så ikke sigte højere ind ham ?.

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

mnm123 skrev:
Acebone skrev:

hvem havde regnet med at Patrick kunne gå ind og være så stærk, hvis ikke vi gir vores unge spillere deres chance når vi sælger en så er vores akademi ikke berettiget til at være grund stenen i Fcm. Kolja har set langsom ud, men hvis han kom til at spile fast så tror jeg helt sikkert nok han finder fart og sin rutine frem til at kunne begå sig i midt forsvaret. Thelander er ok forsvars spiller men hvis vi skulle søge der skal vi så ikke sigte højere ind ham ?.
Ja, vi er mange der er vildt imponerede over Patrick Banggaard, som virkeligt har haft en super flot sæson, alt ære og respekt for det. Tror og glæder mig også til, at Sonni Nattestad får chancen for, at bevise sit værd. Da jeg så han mod Sunderland i Herning, virkede han som en spiller ala Sviatchenko, dog med et stykke vej endnu, men han skal nok brage igennem - uden tvivl. Kolja er efter min mening, rigtig god fremadrettet, men i forsvaret træffer han efter min mening, ofte nogle ukloge beslutninger, som tit sætter vores forsvar under unødigt pres. Jeg er af den overbevisning, at hvis vi først har et godt forsvar, så bliver målmanden også bedre, og det er med til at hele holdet løftes. Rasmus Thelander er en virkelig god forsvarsspiller, som ville være en styrkelse af holdet, hvis Erik og Julle skulle ryge her til Januar, hvad angår Kolja så tror jeg, at der blev signet med ham, fordi han kan noget specielt med de unge. Jeg foretrækker Kolja i en mere fremadrettet position.

Brugeravatar
Acebone

Indlæg af Acebone »

mnm123 skrev:hvem havde regnet med at Patrick kunne gå ind og være så stærk, hvis ikke vi gir vores unge spillere deres chance når vi sælger en så er vores akademi ikke berettiget til at være grund stenen i Fcm. Kolja har set langsom ud, men hvis han kom til at spile fast så tror jeg helt sikkert nok han finder fart og sin rutine frem til at kunne begå sig i midt forsvaret. Thelander er ok forsvars spiller men hvis vi skulle søge der skal vi så ikke sigte højere ind ham ?.
Jeg er helt med på, at Nattestad skal have chancen, men vi skal ikke satse hele butikken på, at Banggaard og Nattestad bare klarer den gnidningsløst. Vi skal som minimum have tre midterforsvarere, så vi er dækket ind, når der kommer skader og karantæner. Kolja er i mine øjne højre back og kun en kortsigtet løsning i midten.

Der var en grund til, at vi testede Dickoh. Jeg er sikker på, at klubben er meget opmærksom på at have en form for erstatning i kulissen, hvis Erik skulle blive solgt.

tubbe93

Indlæg af tubbe93 »

Jeg tror ikke at Thelander kunne være tredje manden til midterforsvaret, da jeg ikke tror man går ud og satser på en der ikke har mere erfaring.

Jeg kunne selv godt se Dropo-Ampem fra Esbjerg som vores tredje mand til midterforsvaret, dette er desværre nok relativt urealistisk, vores og Esbjergs økonomi i betragtning, syntes bare altid han har været kanon dygtig for Esbjerg og derudover er han jo ikke sikret fast spilletid dernede efter Askou er kommet til. Mener han kunne være en oplagt erstatning for Erik, da han allerede har omkring 50 kampe på seniorniveau, og er dermed ikke helt lige så urutineret som Thelander der primært har spilletid fra første division.
Derudover mener jeg det er for tidligt at satse på Nattestad som fast starter, og Kolja er ikke god nok til midterforsvaret, hvilket vi senest så i Viborg. Derfor mener jeg også det bør være en ny til starten man bør vælge, hvis man ender med at sælge Erik.
FCM!
FCM!
FCM!

Spicker

Indlæg af Spicker »

http://www.bold.dk/nyt/Konkurrenter-lur ... iborg-kant

Er jeg den eneste der godt kunne tænke mig at få tilknyttet Viborgs Lucas Jensen når hans kontrakt udløber til sommer?
Han er hurtig, stærk og god med fødderne og har allerede i en alder af 19 spillet omkring 50 kampe for Viborg.
Og så har han indstillingen og talentet til at tage springet til en udenlandsk klub senere!

Brugeravatar
Acebone

Indlæg af Acebone »

Jeg er altid for Viborg-transfere. Let's go.

oros

Indlæg af oros »

Acebone skrev:Jeg er altid for Viborg-transfere. Let's go.
Ja da! Så kan han også træde nogle andre over tæerne! :lol:

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Spicker

Indlæg af Spicker »

http://www.tvmidtvest.dk/nettv/?id=30324
Claus taler vintertransfers i 4:4:2 fra tv midt/vest, det meste har man hørt før økonomisk ansvarlighed osv.
Dog er der lidt spændende: Han udtaler at man gerne vil lave en aftale med Femi efter vinter :)

Låst