Theo, fast plads?

Om FC Midtjylland og Black Wolves
YahooSeeker [Bot]

Theo, fast plads?

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Hvis vores ny indkøb skal bruges som midtbanespiller, som han siger han har fået at vide af Erik Rasmussen i et DR interview, tror han så der er en fast plads i udsigt?? Det tror jeg ikke umiddelbart!

Hansen og Thyge, har fungeret upåklageligt i vores slutspurt, så man må regne med at han skal bruges i kampe som den mod fx ACH, FCN eller SjE, eller som indskifter da han er brugbar også på de bagerste pladser.

Vi får rigtigt mange kampe i efteråret, 29 hvis vi når i gruppespil i Uefa. så derfor skal der nok komme spilletid til alle de nye folk, men det er stadigvæk et must at signe med Pimpong, ellers går kabalen ikke op.

Jeg ved ikke om det er rigtigt, men jeg har hørt at over halvdelen af truppen har kontraktudløb i år 2005 så derfor er det sku vigtigt hvad der kommer til at ske mht. forlængelser den næste tid.
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 9. jul 2005, 18:19, rettet i alt 1 gang.

NME

Re: Theo, fast plads?

Indlæg af NME »

Som skrevet i et andet indlæg:
Hvis Pimpong ryger, så skal Thyge måske ud på fløjen igen..

Men hvis han bliver, som vi vel alle håber, så tror jeg Theo (spøjst øgenavn i øvrigt:) kommer til at kæmpe med MH om pladsen. Og selvom MH og MT har gjort det virkelig godt på det seneste frygter jeg at MH med hurtigt kan løbe ind i en spillemæssig krise eller skade, og så er det ikke sikkert han kan få pladsen tilbage igen, hvis ellers Theo gør det godt..

Mose

Indlæg af Mose »

Der er nærmest ingen der har kontraktudløb i 2005 ud over Pimpong: Møller

Til gengæld er der en del der har kontraktudløb til sommer 2006:
Rathe, Skriver, Femi, M. Hansen, Anders Rasmussen,

Og ved udgang af 2006:
Jørgensen, Rasmus Hansen, Heinze, Ragus og Tidman.

Ps: Ifølge mine informationer skulle Madsens kontrakt udløbe her som. 2005, men den kan jo være forlænget uden jeg har set noget om det.

Claus J

Bredden

Indlæg af Claus J »

Der har været meget snak om at bredden i truppen skal styrkes. Det mener jeg også den er blevet, men er det ikke ved at være ved tiden at se en spiller der kan træde ind i startopstilingen, de indkøb der er kommet frem indtil nu, mener jeg ikke er klar til startopstillingen, eller hvad??

Søren Ross

Re: Bredden

Indlæg af Søren Ross »

Jeg tror der bliver præsenteret en spiller mere i løbet af denne uge eller først i næste uge.. Bare en ide jeg har :)

Mvh Søren Ross..

Angiveligt en angriber fra det store udland..

Jakob Jensen

Indlæg af Jakob Jensen »

Traore skal nok være klar til at gå ind i startopstillingen - han var trods alt med til at spille guldet hjem, sammen med Hjalte, for et år siden. Men siden blev der investeret stort og så røg han helt ud! Spørgsmålet er så bare, om han bliver fast mand, men eftersom han ikke ville blive i FCK pga bænken, så er han nok sat i udsigt, at få en del spille tid!

Venlig hilsen
Jakob Jensen

Claus J

Indlæg af Claus J »

Kan han præsenterer Sammy Youssouf og Francis Dikoh er jeg en glad mand:-))

Kent

Indlæg af Kent »

Mose skrev:
-------------------------------------------------------
> Ps: Ifølge mine informationer skulle Madsens
> kontrakt udløbe her som. 2005, men den kan jo være
> forlænget uden jeg har set noget om det.
>
>
>
> Redigeret 1 gange. Sidst ændret 27/06  
> 19:40 af Mose.

Det seneste fra FCM giver dig ret:
http://www.fcmidtjylland.dk/default2.asp?newsID=2430

Forlænget i starten af '04 til sommer 05. Hvis kontrakten skulle være forlænget igen, ville vi nok have hørt noget her i foråret - men der har han været skadet hele vejen igennem, så jeg tror det er et farvel til Claus Madsen.

Kent

Kent

Ikke flere spillere til FCM

Indlæg af Kent »

Ifølge Ørgaard kommer der ikke flere. Umiddelbart må det betyde at man regner med at forlænge med Pimpong eller.....??

http://www.magasinet-midtjylland.dk/ind ... hp&ID=1915

Kent

Mackay

Indlæg af Mackay »

Kom nu Ross, herinde har vi ingen hemmeligheder for hinanden.

Er det M.Nygaard?

Mvh Mackay

kenny

Re: Ikke flere spillere til FCM

Indlæg af kenny »

Jeg gætter på at pim skifter til fck på en 2årig aftale,og vi køber Simon P
fri her og nu....

JesperK

Ikke hvis det her passer (link)

Indlæg af JesperK »

http://www.magasinet-midtjylland.dk/ind ... hp&ID=1924

Ørgaard vil ihf gerne beholde ham.

Kim

Re: Ikke flere spillere til FCM

Indlæg af Kim »

Hej kenny!

Ja, det både virker og lyder logisk...

pimp vil gerne videre - han har fået kniven for længe siden - fair nok at han prøver at komme videre, tjene lidt penge, få ny luft under vingerne...

Jeg er ikke sikker på at han vil få en god tid i fck, meget få for virkelig succes der... men det er ham velondt at prøve...

BW #456

København

Indlæg af København »

Hej midtjyder

Først et stort tillykke med købet af Theo. Ham skal I nok blive glade for. Vi havde store forventninger til ham for et par år siden, men han har ikke lige formået at udvikle sig det sidste stykke der skal til for at få en fast plads på Byens Hold. Jeg tror han får mere eller mindre fast spilletid hos jer, og det kan udvikle ham yderligere, så han endelig kan indfri det store potentiale han har. Personligt er jeg meget ked af, at vi mister ham, men jeg kan godt forsåt at han er nået til et punkt hvor fast spilletid står højt på dagsordenen for ham. I København vil han altid være andet valg efter Linderoth.

Nå, grunden til at jeg svarede på netop dette indlæg er, at jeg er ret sikker på at han bliver fast mand hos jer. Årsagen til at han ville væk fra os var jo netop at han ikke spillede hver gang, så i det perspektiv er jeg sikker på at han har valgt et sted hvor han kan spille fast hver gang. Og til sidst et godt råd. Brug ham på midten, for i forsvaret har han lidt for ofte placeringsvanskeligheder. På midten er han til gengæld en god hårdt arbejdende type, der leverer varen hver gang!

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

København skrev:
-------------------------------------------------------
> På midten er han til gengæld en god hårdt arbejdende type,
> der leverer varen hver gang!

Det lyder jo herligt.

Med Erik som træner er jeg ligeledes overbevist om at han nok skal udvikle sine offensive evner.

Men umiddelbart tror jeg han skal vente på sin chance, for Hansen og Thygesen har været fremragende inde på midten. Med med alle de kampe vi skal spille i efteråret skal han nok få sine chancer.

Besvar