Jeg er da fuldstændig enig. Men hvis man skal tro på medierne, gik vi også efter en leje aftale med Jesper Bech i sommers. Jeg vil da også klart fortrække Curth.tatoo skrev:Det mener du ikke. Jesper Bech er skadet hele tiden - og dem har vi nok af. Derudover har han toppet, og er slet slet ikke god nok til vores trup. Nej håber vi kan forlænge aftalen med Curth. Han kan bruges på mange offensive positioner.sebastian94 skrev:Synes jeg læste herinde, at hans kontrakt udløber til sommer, så vi kan jo gratis skrive med ham til vinter. Ala Danny til GF. Men hvis ikke vi får forlænget med ham, bliver vi nød til, at gå ud og hente en midtbanespiller til. Dog får vi med stor sandsynlighed Femi tilbage, men han direkte modsat Curth. Mon ikke vi så går efter Jesper Bech til vinter.Kongeren82 skrev:http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/ga ... ge-til-aab
Lugter lidt af at Gaarde skal prøve at presse prisen op på Curth
Transfervinduet sommer 2013
-
sebastian94
- Geografisk sted: Skive
Re: Transfervinduet sommer 2013
Petter, Petter, Petter, Petter Andersson
Ikke en seniortransfer, men alligevel: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... k-angriber
Spændende med en finne på holdetKent skrev:Ikke en seniortransfer, men alligevel: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... k-angriber
Hvem ved om det ikke kunne blive godt med noget finsk målrettethed også
-
Hvasser
http://aoh.dk/artikel/femi-kæmper-og-gør-det-godt
Er der nogen som har været ude og se træningen og kan give lidt mere feedback på Femi?
Efter min mening kunne han være en perfekt erstatning for Danny O. når han smutter 1. januar.
Det taler ihvertfald for, at han er gratis, og at han kender klubben. Herudover har vi også mulighed for at få ham godt integreret på det nuværende hold med vinterpausen lige om hjørnet.
Kunne andre hold fra Superligaen finde på at kigge med og tilbyde ham en kontrakt?
Offtopic: Måkse skal navnet på tråden ændres til vinter 2014
Er der nogen som har været ude og se træningen og kan give lidt mere feedback på Femi?
Efter min mening kunne han være en perfekt erstatning for Danny O. når han smutter 1. januar.
Det taler ihvertfald for, at han er gratis, og at han kender klubben. Herudover har vi også mulighed for at få ham godt integreret på det nuværende hold med vinterpausen lige om hjørnet.
Kunne andre hold fra Superligaen finde på at kigge med og tilbyde ham en kontrakt?
Offtopic: Måkse skal navnet på tråden ændres til vinter 2014
??? Danny og Femi er nærmest diametrale modsætninger som spillertyper, så nogen perfekt erstatning er han bestemt ikke.Hvasser skrev: Efter min mening kunne han være en perfekt erstatning for Danny O. når han smutter 1. januar.
Jeg har ellers hørt at Femi nu slår nogle fænomenale indlægKent skrev:??? Danny og Femi er nærmest diametrale modsætninger som spillertyper, så nogen perfekt erstatning er han bestemt ikke.Hvasser skrev: Efter min mening kunne han være en perfekt erstatning for Danny O. når han smutter 1. januar.
Nej, er også enig i at de på ingen måder kan sammenlignes..
Men vi kunne dog stadig godt bruge ham på midtbanen, og så skal vi bare have styr på at have et par gode folk på fløjene; Sly, Rilwan, Pione og så må der vel være nogen på vej også?
http://www.bold.dk/nyt/Guldduft-ikke-no ... ofil-i-FCM
Juelsgaard vil gerne videre, og mon ikke han ryger til januar, hvis der ellers er nogen interesse. Det giver så et nyt spørgsmål, hvem skal tage over på venstre back. Personligt håber jeg man satser på Møller frem for Lauritsen. Jeg synes de kampe Jesper Lauritsen har fået på førsteholdet har været forfærdelige, og jeg håber han bliver i Hobro.
Men er Frederik Møller rykket frem som midtbanespiller nu? Eller er det kun fordi Juelsgaard aldrig er skadet? Jeg håber også Møller får chancen på venstre back mod Brøndby!
Juelsgaard vil gerne videre, og mon ikke han ryger til januar, hvis der ellers er nogen interesse. Det giver så et nyt spørgsmål, hvem skal tage over på venstre back. Personligt håber jeg man satser på Møller frem for Lauritsen. Jeg synes de kampe Jesper Lauritsen har fået på førsteholdet har været forfærdelige, og jeg håber han bliver i Hobro.
Men er Frederik Møller rykket frem som midtbanespiller nu? Eller er det kun fordi Juelsgaard aldrig er skadet? Jeg håber også Møller får chancen på venstre back mod Brøndby!
Jesper Lauridsen spiller fast for et vældig godt kørende Hobro-hold. Jeg forstår ikke, hvorfor folk er så bange for ham. Så ringe har han altså ikke været. Da i hvert fald ikke ringere end Julles første mange kampe for os.
Der er der vel flere ting i. Dels historien der gik forud, hvor Juelsgaard var fast på u-landsholdene og regnet som et stort talent. Lauridsen var jo et langt mere ubeskrevet blad og var reelt reservehold på ynglinge og juniorholdet, indtil Ahlmanns skiftede til Aab.Acebone skrev:Jesper Lauridsen spiller fast for et vældig godt kørende Hobro-hold. Jeg forstår ikke, hvorfor folk er så bange for ham. Så ringe har han altså ikke været. Da i hvert fald ikke ringere end Julles første mange kampe for os.
Dels spilletiden har jeg syntes Lauridsen nærmest har virket ude af form nåt han har spillet og han har tydeligt haft problemer med tempoet. Juelsgaard skulle også vænne sig til tempoet, men Laur har altså været senior i 3 år efterhånden og er blevet 22 år. Det er nu det skal være.
Jeg er heller ikke helt sikker på om FCM er sikre på Laurs talent.
Det er ikke sikkert, Lauridsens potentiale rækker lige så langt som Juelsgårds, men jeg vil nu stadig mene, at han har gjort det rimeligt. En halv sæson på et succesfuldt hold i 1. division må da også have hjulpet lidt.
Det kan godt være, Frederik Møller er den nye åbenbaring på venstre back. Jeg har ikke tilstrækkeligt kendskab til ham til at kunne vurdere det. Men hvis ikke, så er alternativet - i fald Julle smutter - at hente en helt ny til positionen, og så foretrækker jeg altså den billige løsning i form af Lauridsen, som kender klubben. Kolja eller Bak i venstre side vil være uholdbart.
Det kan godt være, Frederik Møller er den nye åbenbaring på venstre back. Jeg har ikke tilstrækkeligt kendskab til ham til at kunne vurdere det. Men hvis ikke, så er alternativet - i fald Julle smutter - at hente en helt ny til positionen, og så foretrækker jeg altså den billige løsning i form af Lauridsen, som kender klubben. Kolja eller Bak i venstre side vil være uholdbart.
Jeg så tilfældigvis Lauridsen i Hobros sejr over Lyngby i går. Det så faktisk ret godt ud, da han var godt med fremme offensivt og lukkede fint af defensivt. Om han så kan overføre det niveau til Superligaen er et godt spørgsmål, men potentialet er der da.
Så vidt jeg husker har han et rigtig godt spark/skud med venstrebenet, så han har vel også potentialet til at overtage Juelsgaards opgaver på frispark og hjørnespark.
Vi er jo kendt for at levere venstrebacks i landsholdsklassen, så mon ikke at Jesper Lauridsen også kan slå igennem
Så vidt jeg husker har han et rigtig godt spark/skud med venstrebenet, så han har vel også potentialet til at overtage Juelsgaards opgaver på frispark og hjørnespark.
Vi er jo kendt for at levere venstrebacks i landsholdsklassen, så mon ikke at Jesper Lauridsen også kan slå igennem
Sådan som jeg husker de kampe han har spillet for fcm, så var han okay i det offensive. Til gengæld gad han ikke løbe hjem, og så virker han som en ja.. tøsedreng for at sige det ligeud. Alle kan slå sig i en nærkamp, men at kaste sig rundt og ligge ned efter hver nærkamp.. Stop det!
Folk var hvis også en del efter ham herinde da han var i klubben.
-
Hvasser
Okay, okay - jeg skulle nok have formuleret mig mere præcist.Kent skrev:??? Danny og Femi er nærmest diametrale modsætninger som spillertyper, så nogen perfekt erstatning er han bestemt ikke.Hvasser skrev: Efter min mening kunne han være en perfekt erstatning for Danny O. når han smutter 1. januar.
Der bliver en plads på midtbanen, og den ser jeg gerne Femi tager.
Det er klart, at Danny O. og Femi har vidt forskellige spidskompetencer - omend jeg ikke skal gøre mig til dommer over hvor gode Femis indlæg er
Jeg ser gerne at vi veksler mellem at spille med to defensivt-orienterede midtbanespillere (Femi og Izu) og to mere offensivt-orienterede midtbanespillere (Marco og Andersson) ud af de tre vi normalt stiller op med. Således har vi fire spillere til tre pladser, og mulighed for at variere vores opstilling lidt, alt efter modstander, karantæner, form osv...
Ja og jeg har været en af dem der i lang lang tid har sagt og ment at Jesper aldrig når superliga niveau, og det vil jeg stadig mene, han mangler simpelthen lidt af det hele. Og ja er man 22år burde ens kvaliteter være til at få øje på, så der kan bygges videre, men manglerne er simpelthen for store.Noerum skrev:Sådan som jeg husker de kampe han har spillet for fcm, så var han okay i det offensive. Til gengæld gad han ikke løbe hjem, og så virker han som en ja.. tøsedreng for at sige det ligeud. Alle kan slå sig i en nærkamp, men at kaste sig rundt og ligge ned efter hver nærkamp.. Stop det!
Kunne sku være lækker at se FCM skrive kontrakt med Rasmus Thelander, han har 6 mdr. tilbage i aab og hvis Erik ryger til sommer er han sku en god afløser hvis afsløseren ikke er i klubben nu