Vi spiller jo først rigtig bold når vi er bagud, og det er stort set hver gang
De burde starte kampene med den indstilling så, så det nok anderledes ud.....
FCM v FCN part deux
Re: FCM v FCN part deux
Hvis der skal findes en lys side, så er det, at vi ikke skal flere gange til Farum i denne sæson.
-
Hvasser
Røv.
Derudover så var det vel hvad man kunne forvente.
Nordsjælland er rigtig gode hjemme på eget "græs", og det så vi allerede i weekenden.
Vores "Plan A" med lange bolde virkede rimeligt i 1. halvleg, men slet ikke i 2. halvleg.
Det undre mig derfor at "Plan B" er at smide Frank ind, for derefter også at sigte efter ham.
Vi har brug for nogle nye idéer offensivt, og de satans marginaler som gør at vi lige får puttet en enkelt ind efter klump-spil ved hjørnespark eller indlæg.
På den positive side synes jeg dog at Marco Larsen gør det rigtig fint, og at Bak gør en rigtig lækker figur, og vel nærmest er den mest farlige i dag.
Derudover så var det vel hvad man kunne forvente.
Nordsjælland er rigtig gode hjemme på eget "græs", og det så vi allerede i weekenden.
Vores "Plan A" med lange bolde virkede rimeligt i 1. halvleg, men slet ikke i 2. halvleg.
Det undre mig derfor at "Plan B" er at smide Frank ind, for derefter også at sigte efter ham.
Vi har brug for nogle nye idéer offensivt, og de satans marginaler som gør at vi lige får puttet en enkelt ind efter klump-spil ved hjørnespark eller indlæg.
På den positive side synes jeg dog at Marco Larsen gør det rigtig fint, og at Bak gør en rigtig lækker figur, og vel nærmest er den mest farlige i dag.
- FCM Fan nr. 1
Endnu et slag til selvtilliden. Trist at de først går helhjertet efter den bagud 1-3. Jeg synes der går for længe inden der kommer tænding i holdet. Det skal være der fra startfløjtet!
Det bliver lidt af en opgave for trænerteamet at få banket ny selvtillid ind i holdet nu, idet man lancerede at man da gik helhjertet også efter pokalen.
Synes mange spillere ser foruroligende trætte ud, og der er ikke rigtig nogen der har noget ekstraordinært at komme med i øjeblikket.
Satser på vendepunktet kommer mod Esbjerg.
Det bliver lidt af en opgave for trænerteamet at få banket ny selvtillid ind i holdet nu, idet man lancerede at man da gik helhjertet også efter pokalen.
Synes mange spillere ser foruroligende trætte ud, og der er ikke rigtig nogen der har noget ekstraordinært at komme med i øjeblikket.
Satser på vendepunktet kommer mod Esbjerg.
Fcm - Historiens bedste mestre!!!
- FCM Fan nr. 1
Fuldstændig enig. Jeg savner i den grad fandenivoldskhed.100x skrev:Vi spiller jo først rigtig bold når vi er bagud, og det er stort set hver gang
De burde starte kampene med den indstilling så, så det nok anderledes ud.....
Fcm - Historiens bedste mestre!!!
Røv med røv på!
Igen skarpheden til forskel. Det er som om FCN bare har klogere spillere end vi har.
Sly skal til at oppe sig efter min mening. Dog gjorde Marco en god figur og burde have vippet Curth af pinden - ikke at der skulle så voldsomt meget til.
Vil altså gerne snart prøve at vinde igen.
/Cortez
Igen skarpheden til forskel. Det er som om FCN bare har klogere spillere end vi har.
Sly skal til at oppe sig efter min mening. Dog gjorde Marco en god figur og burde have vippet Curth af pinden - ikke at der skulle så voldsomt meget til.
Vil altså gerne snart prøve at vinde igen.
/Cortez
FCN´s spillere er godt nok hurtige, og kunne periodevis gøre hvad de ville bare pga deres fart.
Men fuck hvor er det trættende at se spillerne skøjte rundt på den lortebane
Det var noget værre møg idag - tror dog at det halve selvmål af Izunna tog brodden ud af holdet som jeg sagtens kunne have set være kommet tilbage
Bak og Erik især, plus et par andre der lige var nede efter kampen, så godt nok ikke særligt tilfredse ud.
Jeg tror at de indædt jagtede scoringen til sidst bare for at få lidt oprejsning, og en god følelse (trods alt) på vej hjem i bussen
Bak kunne i hvert fald godt have tænkt sig at have scoret
nå - måske kan kan sige at det da er godt at vi ikke har pokalen at tænke på
Men fuck hvor er det trættende at se spillerne skøjte rundt på den lortebane
Det var noget værre møg idag - tror dog at det halve selvmål af Izunna tog brodden ud af holdet som jeg sagtens kunne have set være kommet tilbage
Bak og Erik især, plus et par andre der lige var nede efter kampen, så godt nok ikke særligt tilfredse ud.
Jeg tror at de indædt jagtede scoringen til sidst bare for at få lidt oprejsning, og en god følelse (trods alt) på vej hjem i bussen
Bak kunne i hvert fald godt have tænkt sig at have scoret
nå - måske kan kan sige at det da er godt at vi ikke har pokalen at tænke på