Fcm - Randers.

Om FC Midtjylland og Black Wolves
TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Fcm - Randers.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Efter en landsholdspause håber jeg, at alle mand er friske og klar - dog har Izunna karantæne og håber de 2 landsholdsaktuelle vender tilbage til Herning uden skader, for Randers skal ikke have point på Lørdag.
Håber vi fortsat fastholder vores fine placering i superligaen og spillerne virkelig rammer højt niveau og sender Randers mod bunden af suppen. Vi skal bare hive de 3 point hjem til Fcm.

Vi ses Lørdag, til noget forhåbentlig lækkert fodbold. Trænger sådan til at fejre gutterne sammen med jer. Derfor mød talstærkt op.

ArneR

Re: Fcm - Randers.

Indlæg af ArneR »

Så er truppen klar.

http://fcm.dk/nyheder/truppen-mod-randers-fc-1

Hvis ellers alle er klar, er vi ved at være der henne, hvor vi kan stille stærkeste opstilling.

Mike80

Indlæg af Mike80 »

Løssl

Bak-Erik-Patrick-Juelsgaard

Danny

Sly- Curth- Andersson- Hassan

Duncan
Mike80

Everybody hates us we don't care...

SlyIgboun

Indlæg af SlyIgboun »

I really don't think Andersson and Hassan are in the condition to start Mike.

Replace them with Romer and Sisto and I think that will be the line-up

974

Indlæg af 974 »

Mike80 skrev:Løssl

Danny

Sly- Curth- Andersson- Hassan

Duncan
Tror mere på denne her:

Løssl

Rømer

Olsen- Curth- Hedinsson- Sly

Duncan

Kunne man forestille sig Kolja i stedet for Bak - som måske endnu ikke er helt klar?
Eller Bak tilbage på en midtbanetjans. og Kolja på backen?
Det bliver spændende at se hvad det bliver til

Edit: Måske endda trods alt Andersson ind fra start efter endnu mere træning i pausen, og så Curth ind når han bliver mør

mnm123

Indlæg af mnm123 »

Jeg er ked af at skrive dette, men hvis forlydender om opstillingen holder tæt kan jeg ikke se vores midtbane stå i mod deres fysiske midtbane og kanter. Tror der er lidt spin i det og Andre spiller det. midt og rykker Olsen op sammen med Petter. Kanterne er der lidt muligheder men jeg ser ikke Hassan helt oppe endnu og Pisto virker som den mest sprudlende i øjeblikket af ham og Hedinson. Resultat bud er at vi skal tabe på et tidspunkt bare ikke i dag så 3-2. Kom glad på stadion venner.

974

Indlæg af 974 »

ups... :-)

Hedinsson er jo naturligvis ude med sin skade!

Håber at Andersson kan komme ind og være med

Pisto/Rilwan kan komme ind og gøre ondt senere evt..

SlyIgboun

Indlæg af SlyIgboun »

mnm123 skrev:Jeg er ked af at skrive dette, men hvis forlydender om opstillingen holder tæt kan jeg ikke se vores midtbane stå i mod deres fysiske midtbane og kanter. Tror der er lidt spin i det og Andre spiller det. midt og rykker Olsen op sammen med Petter. Kanterne er der lidt muligheder men jeg ser ikke Hassan helt oppe endnu og Pisto virker som den mest sprudlende i øjeblikket af ham og Hedinson. Resultat bud er at vi skal tabe på et tidspunkt bare ikke i dag så 3-2. Kom glad på stadion venner.
Do you think Andersson can start? Even after he injured his knee again in training?

Will probably be:

---------------------------------Lossl--------------------------------------
Bak--------------Svia-----------------------Bangs--------------------JJ
-----------------------DO---------------PA-------------------------------
----------------------------------JC---------------------------------------
Sisto--------------------------Dunc---------------------------------Igboun

right?

mnm123

Indlæg af mnm123 »

SlyIgboun skrev:
mnm123 skrev:Jeg er ked af at skrive dette, men hvis forlydender om opstillingen holder tæt kan jeg ikke se vores midtbane stå i mod deres fysiske midtbane og kanter. Tror der er lidt spin i det og Andre spiller det. midt og rykker Olsen op sammen med Petter. Kanterne er der lidt muligheder men jeg ser ikke Hassan helt oppe endnu og Pisto virker som den mest sprudlende i øjeblikket af ham og Hedinson. Resultat bud er at vi skal tabe på et tidspunkt bare ikke i dag så 3-2. Kom glad på stadion venner.
Do you think Andersson can start? Even after he injured his knee again in training?

Will probably be:

---------------------------------Lossl--------------------------------------
Bak--------------Svia-----------------------Bangs--------------------JJ
-----------------------DO---------------PA-------------------------------
----------------------------------JC---------------------------------------
Sisto--------------------------Dunc---------------------------------Igboun

right?
Tror det som er i tanke med Petter hvis han starter er at han skal komme meere med i feltet da det kniber med mål fra de 2 offensive midt spiller, og der er Petter stærkere ind Curth og Danny, men tvivler på formen er til mere ind 60 min på Petter.

Mike80

Indlæg af Mike80 »

Kan se at HF også har samme bud på midtbane konstellationen!

http://aoh.dk/artikel/levende-spil-frem-muskler

En rigtig godt offensiv midtbane som jeg dog godt kunne frygte lidt kommer til kort på fysikken overfor Randers maskinrum med Keller og co. Tilgengæld forventer jeg at vi med en masse speed og kreativitet vil kunne dominere offensivt hvis vi kan tilkæmpe os et bold overtag!

Go kamp.

Mike
Mike80

Everybody hates us we don't care...

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Det er simpelthen groteskt det antal point vi har smidt ved vores forbandede pindsvinefodbold efter føringer. Det er SYGT!

Sviatchenko har nu egenhændigt kostet os kort sagt 2 point, groft sagt 4 point, på sølle to kampe. En sand katastrofe.

Andersson viser virkelig potentialet, forstår ikke udskiftningen af denne, håber det er efter denes eget ønske. FØJ jeg er træt af disse klamme uafgjorte!!!!!!

Leeds

Indlæg af Leeds »

Man tænker åbenbart mere på "processen" end man TØR spille fodbold. Men der er trods alt nogle tilskuere, der har betalt for se fodbold, hvor det gælder om at vinde, og ikke om ikke at tabe. DRILLOfodbold.

Hvasser

Indlæg af Hvasser »

Så blev der fløjtet af. Endnu en træls uafgjort kamp på hjemmebane...

Jeg begynder næsten at ønske at vi snart taber en kamp, så der kan ske en eller anden trods reaktion fra spillerne. Vi ligger nummer ét, men vi skraber på ingen måde nok point sammen ved bare at blive ved med det her...

Det er lækkert at vi kan hive Hassan ind fra bænken, men ellers er bredten derude jo ikke ligefrem skræmmende, og den kamp vi leverer i 2. halvleg er godt nok af middelmådig karakter. De to ting hænger efter min mening sammen...

Læser Glen kampen forkert ved at sende Paul på banen? Han er fin som target-spiller for et hold som satser på omstillinger, men da Randers pludseligt scorer så begynder vi igen at prøve at spille os igennem og der er Paul ikke særlig behjælpelig...

Brugeravatar
Persian_Wolf
Geografisk sted: Esbjerg

Indlæg af Persian_Wolf »

Utrolig skuffende at man ikke omsætter overtaget til flere mål. Torskedumt af Erik - han lignede ikke engang en som ærgerede sig over det

Woop Woop!

ArneR

Indlæg af ArneR »

Jeg er godt nok også ved at være træt af uafgjort, men hvis det her er vort bundniveau, så plejer vi jo at tabe disse kampe.
Lad os håbe det snart går vores vej igen. :D

Besvar