Pokalturneringen 2013-14

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
DenStolteJyde

Re: Pokalturneringen 2013-14

Indlæg af DenStolteJyde »

FC Djursland.. Så skal vi sandelig passe på..

Sorte ulve mod Hvide hajer . normalvis ville jeg sige at det af de 2 dyr der er på hjemmebane har sejren i sin hule hånd, men i fodbold er sagen måske nok lidt en anden og selvom vi skal besøge hajernes hjemmebane bør vi nok regnes som favoritter.

http://www.youtube.com/watch?v=2ATCSuviAmQ

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Brugeravatar
PH1978

Re: Sv: Pokalturneringen 2013-14

Indlæg af PH1978 »

Så vi aner ikke hvor de skal spille, ud over i Brøndby ??:lol:

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Det var nu mere dato og tidspunkt jeg hæftede mig ved, så man vidste hvornår man skulle til fc Djurslands stadion, hvis man ville se kampen.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Derby-fokusset har gjort at den kommende pokalkamp mod FC Djursland ikke ligefrem har fået meget fokus. Mit gæt vil være, at vi ligesom sidst stiller op med et forstærket reservehold - dog er truppen vel blevet noget tyndere efter udlejningerne. Forhåbentlig er det nok til at sikre videre avancement - det er for tidligt at sælge pokalen endnu.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Vi har trukket FC Nordsjælland i Farum. For helvede. Vi kan bare ikke undgå dem.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Acebone skrev:Vi har trukket FC Nordsjælland i Farum. For helvede. Vi kan bare ikke undgå dem.
Og hvorfor skal vi altid spille på udebane mod de andre superligahold? Det er efterhånden længe siden, at vi har haft held i lodtrækningen til den turnering.

Brugeravatar
Acebone

Indlæg af Acebone »

Havde det så bare været AaB eller AGF, men nej. Altid Sjælland, altid udebane. Og så lige Farum og deres møgplæne.

Det er vel kun OB, der har fået en værre lodtrækning.

Noe

Indlæg af Noe »

Lad os bare fortsætte med reserverne. Ingen grund til at spilde kræfter og risikere skader på den plastikbane.

Hvasser

Indlæg af Hvasser »

Kunne vi ikke bare ha' fået FC Sydvest - så kunne vi kombinere en tur ned efter dåsebajere med en fodboldkamp i Tønder...

Vi skal i øvrigt møde FCN i ligaen d. 26 oktober, samt Esbjerg hjemme d. 3 november, så det er også et par vigtige kampe vi må have for øje.

Holdet som mødte Djursland ville jeg umiddelbart ikke have mange forhåbninger til mod et FCN-hold som mod Næsby stillede således:

35 Martin Hansen
6 Lasse Petry
7 Nicolai Stokholm (ind i 73. minut 10 Martin Vingaard)
8 Patrick Mtiliga
12 Joshua John
15 Jens Stryger Larsen
17 Søren Christensen (ind i 55. minut 5 Anders "AC" Christiansen)
21 Ivan Runje
23 Mario Ticinovic
27 Pascal Gregor
36 Kristian Lindberg (ind i 57. minut 9 Kim Aabech)

Skidt lodtrækning...

Brugeravatar
DenStolteJyde

Indlæg af DenStolteJyde »

Hvasser skrev:Kunne vi ikke bare ha' fået FC Sydvest - så kunne vi kombinere en tur ned efter dåsebajere med en fodboldkamp i Tønder...

Vi skal i øvrigt møde FCN i ligaen d. 26 oktober, samt Esbjerg hjemme d. 3 november, så det er også et par vigtige kampe vi må have for øje.

Holdet som mødte Djursland ville jeg umiddelbart ikke have mange forhåbninger til mod et FCN-hold som mod Næsby stillede således:

35 Martin Hansen
6 Lasse Petry
7 Nicolai Stokholm (ind i 73. minut 10 Martin Vingaard)
8 Patrick Mtiliga
12 Joshua John
15 Jens Stryger Larsen
17 Søren Christensen (ind i 55. minut 5 Anders "AC" Christiansen)
21 Ivan Runje
23 Mario Ticinovic
27 Pascal Gregor
36 Kristian Lindberg (ind i 57. minut 9 Kim Aabech)

Skidt lodtrækning...
Jeg ville også gerne have byttet modstander med fx AGF som skal møde b93 eller svebølle, men hvis målet er at ende med at stå med pokalen (hvilket glen har udtalt det er) så skal vi jo kunne slå alle og det inkluderer jo så også vores hade-pokalmodstander fra FCN..

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Vent nu med at dømme kampen for svær, husk nu på, at Fcn stadigvæk ligger i bunden af tabellen. Det er ikke godt at vide, om de stadigvæk befinder sig der, når pokalkampen skal spilles, for så er spillernes tro på egne evner nok fundstændig forsvundet, hvilket kan gøre kampen betydelig lettere end den er på papiret lige nu. Vi skal tro på vores spilleres kvaliteter og sejren må da for pokker snart komme vores vej - forhåbentlig .

Ja og så kan vi derudover håbe på en meget bredere trup, til den tid.

oros

Indlæg af oros »

Jeg er nu ikke så bange for, at kampen er for svær - ikke på nuværende tidspunkt i hvert fald. Men jeg ville bestemt hellere have haft dem på hjemmebane bare for en gangs skyld! - Og endnu hellere OB, GF eller AaB - også hjemme selvfølgelig!

Men sådan er det ikke og så skide være med det. Glen satser altid på det hele, men bruger nu alligevel en del reserver, når det kommer til stykket. Sidste år var anderledes, da så det hele skidt ud!
Hvis vi kan holde stillingen, tror jeg, der kommer en del reserver på banen i Farum i år. Lad os også se, om ikke der er en del skadede, der er blevet kampklare igen. Det har vi da lov at håbe på!

Noe

Indlæg af Noe »

Lad os lave en deal med dem: Vi forærer dem sejren i pokalen (så har de stadig Europa at spille for), mod at de forærer os sejren i ligaen et par dage i forvejen. Bum, alle er glade ;)

Brugeravatar
Acebone

Indlæg af Acebone »

Noe skrev:Lad os lave en deal med dem: Vi forærer dem sejren i pokalen (så har de stadig Europa at spille for), mod at de forærer os sejren i ligaen et par dage i forvejen. Bum, alle er glade ;)
Jeg ville nu ikke have noget imod at slå dem to gange på en uge. :)

Besvar