Fcm - Fcn.

Om FC Midtjylland og Black Wolves
TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Fcm - Fcn.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Er spændt på om der bliver en plan 1 & 2. Håber det bliver nok med plan 1 og håber ligeledes, at hvis vi bare følger den til punkt og prikke, kan skrabe point i hus.
Please kom ud og støt op om drengene, for det er på aftener som denne ( mandag aften ) hvor der for alvor skal bakkes op. De skal mærke, at vi tror på, at de kan gøre en forskel også selvom der er så mange skadede spillere.

Kom nu alle mand fra nær og fjernt, for hjælpen fra os alle, kan være det extra der skal til for, at der kan komme nye point på tavlen.

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Ja nu ser startopstillingen anderledes end i går, gad vide om den være korrekt denne gang.

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... jaelland-0

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

http://fcm.dk/nyheder/studiefest-p%C3%A5-mch-arena

Man kan da håbe på, at det giver ekstra mange tilskuere til kampen, så stemningen bliver rigtig god.
Godt initiativ Fcm.

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Nu ser det også ud til, at vejret vil blive ok, mandag aften.
http://vejret.tv2.dk/vejr/id-2620425:herning.html#w-48h
Vi ses til en forhåbentlig god aften.

Brugeravatar
levis

Kørsel fra Århus

Indlæg af levis »

Nogen der kører fra Århus og som har en(eller et par) ledige pladser i bilen?

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Re: Kørsel fra Århus

Indlæg af Acebone »

levis skrev:Nogen der kører fra Århus og som har en(eller et par) ledige pladser i bilen?
Samme spørgsmål herfra. Lægger også gerne lidt kørepenge.

Niklaes

Indlæg af Niklaes »

Jeg hopper med på vognen - søger et lidt fra Silkeborg af. Lægger gerne nogle kørepenge også, eller nogle kolde pils til turen (selvfølgelig ikke chaufføren) ;)

Brugeravatar
PH1978

Re: Sv: Fcm - Fcn.

Indlæg af PH1978 »

Mathias

Indlæg af Mathias »

Håber en starting line up som ser således ud:

Løssl

Rømer Banggard Erik Julle

KBN

Sly Danny Curth Sisto

Duncan

Med dette hold bør vi kunne sikre 3 point i aften.....spørgsmålet er nok om KBN kan holde til pladsen på den defensive midt.....

FORZA

Brugeravatar
DenStolteJyde

Indlæg af DenStolteJyde »

Mathias skrev:Håber en starting line up som ser således ud:

Løssl

KBN

Sly Danny Curth Sisto

Duncan

Med dette hold bør vi kunne sikre 3 point i aften.....spørgsmålet er nok om KBN kan holde til pladsen på den defensive midt.....

FORZA
Du foretrækker simpelthen Rømer frem for kolja på højre bak?
Rømer har indtil han fik debut på 1. holdet primært spillet DM så vidt jeg ved, så det kunne vel også lade sig gøre at have KBN på HB og Rømer som DM..

Men umiddelbart tror jeg at jeg er enig med dig bortset fra at jeg nok ville have Kolja ind på højre bak i stedet for.

974

Indlæg af 974 »

DenStolteJyde skrev:

Løssl

KBN

Sly Danny Curth Sisto

Duncan

FORZA
Rømer har indtil han fik debut på 1. holdet primært spillet DM så vidt jeg ved, så det kunne vel også lade sig gøre at have KBN på HB og Rømer som DM..

Men umiddelbart tror jeg at jeg er enig med dig bortset fra at jeg nok ville have Kolja ind på højre bak i stedet for.
Kolja har vel slet ikke spillet?

Rømer har jo før spillet en fin back, og er også en ung knægt med noget potentiale
FCN plejer at have nogle hurtige folk på fløjen - er Kolja pt hurtig nok?

allerhelst ser jeg at Bak bliver ud på højrebak,hvor han har spillet sindsygt godt i dette efterår

Men ellers hælder jeg også lidt over mod den opstilling Mathias har, omend en Bak på defensiv midt heller ikke er helt tosset - vi må se iaften hvordan det bliver :-)

puha - en sejr vil være SÅ meget værd iaften!

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Håber så vildt på 3 point i aften og at alle indfinder sig på stadion og giver optimal opbakning.
Denne kamp er bare så vigtig og en sejr vil gøre, at der er 6 point ned til Aab på anden pladsen.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

974 skrev:
DenStolteJyde skrev:

Løssl

KBN

Sly Danny Curth Sisto

Duncan

FORZA

Kolja har vel slet ikke spillet?

Rømer har jo før spillet en fin back, og er også en ung knægt med noget potentiale
FCN plejer at have nogle hurtige folk på fløjen - er Kolja pt hurtig nok?

allerhelst ser jeg at Bak bliver ud på højrebak,hvor han har spillet sindsygt godt i dette efterår

Men ellers hælder jeg også lidt over mod den opstilling Mathias har, omend en Bak på defensiv midt heller ikke er helt tosset - vi må se iaften hvordan det bliver :-)

puha - en sejr vil være SÅ meget værd iaften!
Kan afsløre så meget, at ingen af jer har ramt rigtig ;-) Men aftenens startopstilling er heller ikke ligefrem let at gætte.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Bold.dk optakt: FCM er FCNs skrækmodstander på fremmed græs i Superligaen. Farum-klubben har således kun vundet en enkelt af deres foregående 20 Superligabesøg på den jyske hede.
Den kan skal bare vindes ;)

SlyIgboun

Indlæg af SlyIgboun »

Kent skrev: Kan afsløre så meget, at ingen af jer har ramt rigtig ;-) Men aftenens startopstilling er heller ikke ligefrem let at gætte.
Care to share what you know ;)?

Strangely Tipsbladet and Indkast both say Duncan won't start...

I think:

Løssl

KA Banggard Erik Julle

KBN

Sly Danny Curth Sisto

Romer has a slight injury too
Duncan

Besvar