Transfervinduet sommer 2013
Re: Transfervinduet sommer 2013
Jeg er har det lidt ambivalent med, at posen pludselig bliver rystet så meget, som den gør. Øjebliksbilledet siger dog, at vi skal hente en midtbanemand ind nu, og det tegner så til at blive Daniel Jensen. I vores position må man tage, hvad man kan få.
Til gengæld er det herligt, hvis vi kan holde på de absolut bærende kræfter (Erik, Julle, Sly etc.), hvilket noget tyder på.
Jeg er forsigtig optimist! Sidder så småt og nynner "Vores bomber hedder Jeppe Curth", og det føles uendelig bizart.
Til gengæld er det herligt, hvis vi kan holde på de absolut bærende kræfter (Erik, Julle, Sly etc.), hvilket noget tyder på.
Jeg er forsigtig optimist! Sidder så småt og nynner "Vores bomber hedder Jeppe Curth", og det føles uendelig bizart.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Hvad kommer der ellers til at ske.
Bliver Tim Janssen overhovedet klar for os igen eller stopper han i fcm ?
Stopper Farlige Frank som spiller og fortsætter han bare som massør.
Kan der være en besparelse at hente her.
Bliver Tim Janssen overhovedet klar for os igen eller stopper han i fcm ?
Stopper Farlige Frank som spiller og fortsætter han bare som massør.
Kan der være en besparelse at hente her.
HILSEN FRA GLEN
Info fra træneren:
Dejligt at se jeres engagement. Fedt!
Fodbold er ofte følelser og øjebliksbilleder. Vi skal huske at være realistiske. Vi mister ingen i truppen af dem vi kunne have frygtet på forhånd at miste. Vi lejer 4 spillere ud til spilletid som styrker dem og os. Dermed styrker vi os til fremtiden. Kun spilletid udvikler, men alle kan ikke spille. Jo længere tid man går uden at spille, jo "dårligere bliver man" det er mekanismerne. Men det er selvfølgelig en balancegang og ikke sort/hvidt. Vi er en udviklingsklub som forsøger at få det maksimale ud af alle spillere. Jeppe Curth ind som giver fleksibilitet, Og i mine øjne markant bedre end en tilfældig "Dark Horse" med kun 3,5 mdr. tilbage inden julepausen. Han er sulten (jeg har snakket med ham og fortalt ham hvordan han skal anvendes) kan spille 8'er i vores system, har erfaring, god kultur, passer godt ind i de værdier vi har og som sagt, han er sulten. Vores meget stramme økonomi taget i betragtning en fornuftig udgang på transfervinduet hvis man er realistisk. Og hvem ved.......hvad der sker
Tak for støtten igår! Høj klasse! Glæder mig til om 14 dage på Mch. Der skal vi i fællesskab tilbage på sejrssporet.
Mange hilsner
Glen
Info fra træneren:
Dejligt at se jeres engagement. Fedt!
Fodbold er ofte følelser og øjebliksbilleder. Vi skal huske at være realistiske. Vi mister ingen i truppen af dem vi kunne have frygtet på forhånd at miste. Vi lejer 4 spillere ud til spilletid som styrker dem og os. Dermed styrker vi os til fremtiden. Kun spilletid udvikler, men alle kan ikke spille. Jo længere tid man går uden at spille, jo "dårligere bliver man" det er mekanismerne. Men det er selvfølgelig en balancegang og ikke sort/hvidt. Vi er en udviklingsklub som forsøger at få det maksimale ud af alle spillere. Jeppe Curth ind som giver fleksibilitet, Og i mine øjne markant bedre end en tilfældig "Dark Horse" med kun 3,5 mdr. tilbage inden julepausen. Han er sulten (jeg har snakket med ham og fortalt ham hvordan han skal anvendes) kan spille 8'er i vores system, har erfaring, god kultur, passer godt ind i de værdier vi har og som sagt, han er sulten. Vores meget stramme økonomi taget i betragtning en fornuftig udgang på transfervinduet hvis man er realistisk. Og hvem ved.......hvad der sker
Tak for støtten igår! Høj klasse! Glæder mig til om 14 dage på Mch. Der skal vi i fællesskab tilbage på sejrssporet.
Mange hilsner
Glen
-
sebastian94
- Geografisk sted: Skive
Nå. Heller ingen Daniel Jensen.....
Petter, Petter, Petter, Petter Andersson
Steinlein har lige afvist Daniel Jensen. Der har været snak med ham, men ikke i dag. Vinduet er lukket for FCM - Steinlein er på vej i seng.
Daniel Jensen (eller Femi, som jeg stadig håber på) kan fint hentes senere. Mon ikke der sker noget i løbet af ugen?
Der er jo ikke noget der haster med transfer frie spillere.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Der kan sagtens ske noget senere og hvem ved, måske er der allerede noget i støbeskeen. Måske skal medierne ikke have noget at vide før vinduet er lukket.Acebone skrev:Daniel Jensen (eller Femi, som jeg stadig håber på) kan fint hentes senere. Mon ikke der sker noget i løbet af ugen?
TrueWolfMidt skrev:Der kan sagtens ske noget senere og hvem ved, måske er der allerede noget i støbeskeen. Måske skal medierne ikke have noget at vide før vinduet er lukket.Acebone skrev:Daniel Jensen (eller Femi, som jeg stadig håber på) kan fint hentes senere. Mon ikke der sker noget i løbet af ugen?
Det kan jo faktisk også blive sådan at det bliver offentligt gjort imorgen
Kontrakten skal jo bare indgås inden midnat
kontraktfrie spillere må man hente hele året rundt.
Hvis du hentyder til mig, så mener jeg at der godt kan være lavet en handel, som dog først bliver offentligtgjort imorgenLupus1999 skrev:kontraktfrie spillere må man hente hele året rundt.
Hvis man fortsat overvejer Femi vil det give god mening at få ham op til en prøvetræning i de kommende dage, for at vurdere formen.
Ja, det er da set før. Men jeg tror nu ikke, vi decideret er ude at købe spillere i andre klubber. Så skulle det være en lejeaftale mere, meeen...974 skrev:Hvis du hentyder til mig, så mener jeg at der godt kan være lavet en handel, som dog først bliver offentligtgjort imorgen
Mit bud: Det bliver en central midtbanespiller på fri i denne uge, og så er vi færdige med transfers for i år.
Det bedste ved dette transfervindue, er de handler der IKKE skete. Jeg ville gerne have solgt det for kun 1 afgang - jeg havde forventet mindst 1-2 flere afgange fra start-11.
Nu skal vi bare have nogle spillere klar og undgå flere åndssvage karantæner, så ser vores hold fint ud her i efteråret.
Nu skal vi bare have nogle spillere klar og undgå flere åndssvage karantæner, så ser vores hold fint ud her i efteråret.