Esbjerg FB - FC Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Starbucks

Re: Esbjerg FB - FC Midtjylland

Indlæg af Starbucks »

Sylvester skrev:Mange man burde skifte ud ved halvleg, men ryk nu Frederik Møller ud! Han har simpelthen ikke niveau eller fysik til at være med!

Syntes man skal prøve med Musefiu for at få noget fart ind og ellers kan det være Kolja ind på backen, Bak op centralt og Danny ud på wing. Danny har dog selv spillet til en udskiftning...
Dog er det også svært at skifte tidligt ud i denne kamp

Lössl og Erik blev testet inden kampen
Duncan og Danny er begge småskadet

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Starbucks skrev:Men også respekt til Esbjerg - De spiller virkelig med fart i deres spil og mangler vel kun det sidste for at proppe et par flere kasser ind..
fuldstændig enig.

Brugeravatar
Persian_Wolf
Geografisk sted: Esbjerg

Indlæg af Persian_Wolf »

Aldrig har jeg set en spiller spille så elendig ringe som Danny Olsen i denne kamp. Jeg så første halveg på stadion og havde Danny Olesen lige for snuden af mig på forreste række. Hans teknik er elendig i dag, og intet lykkedes for ham. Derudover virkede han opgivende allerede fra første minut.

Han er slet slet ikke klar mental på denne kamp. Glenn burde lave en Ove Pedersen og skifte ham ud i første halveg.

Woop Woop!

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

Pinligt at se på hvor halvhjertet Danny Olsen er i alle aktioner. Så SMUT sgu da med dig hvis du allerede er stemplet ud. Sølle!!!

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Kommet bedre med og presser på.. Så skal vi bare score på de chancer vi får.

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

lækkert..

Kongeren82
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Kongeren82 »

Hvor er det lækkert mand. Lad os få pumpet nogle bolde op og tage en pind mere!!!!

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

For satan hvor kan vi da sætte tryk på med alle de tunge drenge ind :D :D :D

Godt til Duncan, fortjent det er ham der scorer!

Hvasser

Indlæg af Hvasser »

- Så piller vi Duncan ud - øv...

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Skidt rødt kort.. Det har vi ikke brug for med vores manglende bredde.

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

pr0j3ct skrev:Skidt rødt kort.. Det har vi ikke brug for med vores manglende bredde.
Når man har nada bredde så er det rigtigt skidt, men dommeren fejlvurderer jo fuldstændigt situationen og det er sgu da ALDRIG nogensinde et rødt kort!!

Han prøve at jo sparke bolden fra en anden spiller og så kommer der tilfældigt en anden spiller i mellem. Det er vel knapt til gult. Håbløs fejldom af dommeren!

Starbucks

Indlæg af Starbucks »

Sylvester skrev:
pr0j3ct skrev:Skidt rødt kort.. Det har vi ikke brug for med vores manglende bredde.
Når man har nada bredde så er det rigtigt skidt, men dommeren fejlvurderer jo fuldstændigt situationen og det er sgu da ALDRIG nogensinde et rødt kort!!

Han prøve at jo sparke bolden fra en anden spiller og så kommer der tilfældigt en anden spiller i mellem. Det er vel knapt til gult. Håbløs fejldom af dommeren!
Jeg synes det røde kort er korrekt! Izzu skal ikke sparke ud efter en anden spiller i en hævnagt og give dommeren mulighed for at trække det røde kort frem..

Langt bedre anden halvleg.. Sly´s udfordringer mangler lidt på kanten i dag..

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

Starbucks skrev:
Sylvester skrev:

Jeg synes det røde kort er korrekt! Izzu skal ikke sparke ud efter en anden spiller i en hævnagt og give dommeren mulighed for at trække det røde kort frem..
Gense situationen. Han prøver at pille bolden og så kommer der en anden spiller imellem. Det var jo overhovedet ikke tilsigtet og en klar fejldom.

At kalde det "at sparke ud" er da vist noget af en overdramatisering..

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Uafgjort, er vel set på hele kampen fair nok og godkendt mod et godt spillende Esbjerg hold.

Havde vi taget de 3 point, ville jeg nok have set det som et lille tyveri, som dog også vil være glædeligt modtaget :D

Forstår dog så bare ikke helt det taktiske udlæg, med at stå afventende og overlade spillet til Et Esbjerg hold, som ovenpå europæiske kampe, må forventes at være stærkest fra start og trætte mod slut.

1-1 Godkendt, Rødt kort fanme skidt.

Mike80

Indlæg af Mike80 »

Igen viser vi flot gejst og kommer tilbage og hiver det ene point! Ude mod Esbjerg bliver vel nærmest ikke sværere pt. Og med Hassan, heddisson, Andersson, igboun og Tim janssen ude havde jeg solgt for 1 point i 10 ud af 10 tilfælde! Og også idag.. Vi kommet igennem to svære udekampe og stadig som ubesejret og med selvtilliden indtakt! Nu skal vi nyde en velfortjent landskampe pause, og så vise vi stabile og fortsætte den gode spil med 3 hjemmekampe (FCN, Viborg, FCV) og en udekamp Ob inden 11 runde som foruden de meget omtalte tv-indtægter også som regel giver en go indikator på holdenes styrkeforhold også på langt sigt i sæsonen..

Meget ærgerligt rødt kort! Tror vi løser den med Bak centralt og Kolja ind på højre eller alternativt rømer centralt..

Mest negative ved kampen er jeg mener det viste at vi hverken i Lauridsen eller Møller han en reel afløser klar såfremt Juelsgaard bliver skudt afsted! Der muligvis talent på den lange bane men med vores sæsonstart og Superligaens aktuelle udvikling mener jeg for en gangs skyld og man bør tænke klogt i at være kortsigtet..

Mike
Mike80

Everybody hates us we don't care...

Besvar