Rømer,Vilefane,Hedinsson & Jansen
Re: Rømer,Vilefane,Hedinsson & Jansen
Lidt skadesupdate i dagens HF:
Det var værre med Petter end antaget - ukendt klarmeldingsdato (Glen siger dog til EB at man håber på AaB-kampen)
Vilefane er i sving efter en lyskebroks-operation og mangler kun den fysiske del - snart klar til kamp
Rilwan er kommet lidt igang, men mangler stadig en del
Janssen - har haft diskuprolaps og har lange udsigter
Ingen meldinger om Hedi.
Det var værre med Petter end antaget - ukendt klarmeldingsdato (Glen siger dog til EB at man håber på AaB-kampen)
Vilefane er i sving efter en lyskebroks-operation og mangler kun den fysiske del - snart klar til kamp
Rilwan er kommet lidt igang, men mangler stadig en del
Janssen - har haft diskuprolaps og har lange udsigter
Ingen meldinger om Hedi.
Ikke noget videre opmuntrende. Villafañe står vel højst til en bænkplads?
- DenStolteJyde
Og det blev så dagen hvor vi fik lov til at se Rømer i aktion igen.
Desværre på en lidt ærgerlig baggrund hvor Danny O. er nødt til at lade sig udskifte.. jeg er spændt på at høre hvor slem hans skade er.. Glen omtaler i hvert fald Danny som "skadet" i hans interview efter kampen i dag.
Så vores centrale midtbane kan i esbjerg kommer til at bestå af Andre Rømer og Marco Larsen og så med Izu som støtte på den defensive midt.. Det er altså ved at være lidt tyndt.. Kunne godt tænke mig snart at få nogle folk tilbage fra skader.
Men vi skal da være glade for at vores unge spillere kan træde til når de erfarne bliver skadet.
Desværre på en lidt ærgerlig baggrund hvor Danny O. er nødt til at lade sig udskifte.. jeg er spændt på at høre hvor slem hans skade er.. Glen omtaler i hvert fald Danny som "skadet" i hans interview efter kampen i dag.
Så vores centrale midtbane kan i esbjerg kommer til at bestå af Andre Rømer og Marco Larsen og så med Izu som støtte på den defensive midt.. Det er altså ved at være lidt tyndt.. Kunne godt tænke mig snart at få nogle folk tilbage fra skader.
Men vi skal da være glade for at vores unge spillere kan træde til når de erfarne bliver skadet.
Ja men skal vi ikke lige tage AAB kampen næste mandag først, eller regner du med at det bare bliver en "walk over" deroppeDenStolteJyde skrev:Og det blev så dagen hvor vi fik lov til at se Rømer i aktion igen.
Det behøver ikke nødvendigvis at blive som du ser på det. Vi kan rykke Bak frem på midtbanen, hvor vi kan bruge ham, det har han da i hvert fald vist et par gange, og så rykke Kolja ind på Bakken, ham har vi haft siddende på bænken i et par kampe nu. Mon ikke han er sulten.DenStolteJyde skrev:Og det blev så dagen hvor vi fik lov til at se Rømer i aktion igen.
-
Jesper BW1100
Nogen der har kender status på Dannys skade?
-
Badcompany
Og status på Petter Andersson?
Re: Sv: Rømer,Vilefane,Hedinsson & Jansen
Rømer og Santiago med i startelleveren for reserverne.
..Og Hedinsson som nærmest blev meldt spilleklar for 14 dage siden hvorefter man intet har hørt? Meget mangelfuld Update på skader fra fcm generelt sys jeg.. Husker de "gamle" dage med direkte link fra fcm.dk omkring skader..
Mike
Mike
Mike80
Everybody hates us we don't care...
Everybody hates us we don't care...
Jf. dagens HF er der desværre ingen fremgang for Petter Andersson. Han skal have sit knæ undersøgt for en mulig cyste i aften i Århus.
-
Badcompany
Okay lyder ikke specielt godt! Tak for info.FCMJesper skrev:Jf. dagens HF er der desværre ingen fremgang for Petter Andersson. Han skal have sit knæ undersøgt for en mulig cyste i aften i Århus.
http://www.bold.dk/nyt/FCM-profil-skal-under-kniven
Well nu kom der da en update.
Hvis Jan Hede får ret i sin diagnosticering er Petter tilbage om 4-6 uger.
-
Hvasser
På den positive side betyder det vel at han bliver her i efterårssæsonen...
Det er 4-5 kampe. Godt der er landskampspause imellem..Spicker skrev:http://www.bold.dk/nyt/FCM-profil-skal-under-kniven
http://www.bold.dk/nyt/FCM-profil-er-vaek-to-maanederNoe skrev:Det er 4-5 kampe. Godt der er landskampspause imellem..Spicker skrev:http://www.bold.dk/nyt/FCM-profil-skal-under-kniven
Det blev desværre den værste prognose der kunne gives ifht. den skade petter har fået
Han er væk i to måneder efter en succesfuld operation i menisken.
Den gode nyhed er så at måske Danny O kan være med mod Aab allerede mandag.