Ny spiller Victor Cedron
Ny spiller Victor Cedron
Ifølge forza.dk er vi i gang med at hente u20 landsholdsspilleren fra Peru
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... r-fra-peru
Personligt er jeg ikke ovenud begejstret da dette måske kunne tyde på at en Sylvester Igboun forlader os.
ligeledes er jeg i tvivl om, hvor godt vi kan integrere spillere fra de sydamerikanske lande. Vi har selvfølgelig VIlafane fra Sydamerika og på trods af han endnu ikke har slået igennem så må man formode at han er ved at være en del integreret efterhånden og man kan vel også sige at siden gutterne fra Nigeria kunne slå igennem så burde han vel også. men men men
Har fundet et lang klip med den unge gut. Er tydeligvis en teknisk spiller med et fint spark,god hurtighed og fin teknik(nogen der sagde Santiago Vilafane?).
http://www.youtube.com/watch?v=knuOFDDjqyw
Man må formode at siden Steinlein kigger mod Sydamerika er simpelthen fordi de er billigere end skandinaviere og østeuropæere, men spændende bliver det da.
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... r-fra-peru
Personligt er jeg ikke ovenud begejstret da dette måske kunne tyde på at en Sylvester Igboun forlader os.
ligeledes er jeg i tvivl om, hvor godt vi kan integrere spillere fra de sydamerikanske lande. Vi har selvfølgelig VIlafane fra Sydamerika og på trods af han endnu ikke har slået igennem så må man formode at han er ved at være en del integreret efterhånden og man kan vel også sige at siden gutterne fra Nigeria kunne slå igennem så burde han vel også. men men men
Har fundet et lang klip med den unge gut. Er tydeligvis en teknisk spiller med et fint spark,god hurtighed og fin teknik(nogen der sagde Santiago Vilafane?).
http://www.youtube.com/watch?v=knuOFDDjqyw
Man må formode at siden Steinlein kigger mod Sydamerika er simpelthen fordi de er billigere end skandinaviere og østeuropæere, men spændende bliver det da.
Re: Ny spiller Victor Cedron
I den tråd ovenover med mulige transfers er der en der husker at han var hypet for et par år siden..
Han er dog kun 19 år, så det må vel være begrænset hvad man har nået at kunne høre om ham
Tror han er tiltænkt en rolle i stedet for Igboun som jo ikke kan blive ved med at være her
Nu skal han være her et par uger på træningsophold, og så har han chancen for at bevise hvad han kan, men noget siger mig da at økonomien ikke er voldsom siden kontrakten stort set er skrevet på forhånd, dog endnu ikke underskrevet
Han er dog kun 19 år, så det må vel være begrænset hvad man har nået at kunne høre om ham
Tror han er tiltænkt en rolle i stedet for Igboun som jo ikke kan blive ved med at være her
Nu skal han være her et par uger på træningsophold, og så har han chancen for at bevise hvad han kan, men noget siger mig da at økonomien ikke er voldsom siden kontrakten stort set er skrevet på forhånd, dog endnu ikke underskrevet
-
sebastian94
- Geografisk sted: Skive
Han ser da rimelig spændene ud, men så nu meget heller vi solgte Sly nu og så købte Emil Larsen for de 7,5 millioner han måske kan købes fri fra - Han er en af ligaens bedste kantspiller og kan udentvivl sendes videre om et par år. Præcis som vi købte Jakob Poulsen fra en konkurrent.
Petter, Petter, Petter, Petter Andersson
Vi har slet, slet ikke råd til at betale 7,5 mill for Emil Larsen.sebastian94 skrev:Han ser da rimelig spændene ud, men så nu meget heller vi solgte Sly nu og så købte Emil Larsen for de 7,5 millioner han måske kan købes fri fra - Han er en af ligaens bedste kantspiller og kan udentvivl sendes videre om et par år. Præcis som vi købte Jakob Poulsen fra en konkurrent.
Desuden syntes jeg ikke vi er presset på kanterne, vi har mange gode kant spillere Pione, Rilwan, Hedi, Johannes Madsen, Musefiu, og Marco kan alle spille begge kanter så at købe en dyr profil virker til, undskyld mig, at være hul i hovedet...
Fuldstændigt enig. kan ikke se hvad vi skal bruge Emil Larsen til.Spicker skrev:Vi har slet, slet ikke råd til at betale 7,5 mill for Emil Larsen.
Desuden syntes jeg ikke vi er presset på kanterne, vi har mange gode kant spillere Pione, Rilwan, Hedi, Johannes Madsen, Musefiu, og Marco kan alle spille begge kanter så at købe en dyr profil virker til, undskyld mig, at være hul i hovedet...
Syntes også mee vi skal kigge på midtbanen og angrebet hvis vi skal have lidt nyt ind.. Midtbanen med Albæk væk, Olsen på vej væk og måske endnu en?, bliver vi lidt tyndt besat på midten. Angrebet er også lidt tyndt med en kronisk skadet Tim, så er vi sarte over for skader.
- bobthebuilder_dk
Fra aoh.dk
En verdensklasse-spiller
Direktøren er meget entusiastisk i forhold til den peruvianske Victor Cedron.
- Det skulle være en spiller fra øverste hylde. En verdensklassespiller tæt på Perus landshold vi har fået tilbudt, siger Claus Steinlein.
Han forklarer, at mens FCM selv i givet fald er i stand til at finansiere Thomas Agyiri, vil det kræve, at nogen udenfor klubben træder til, hvis Victor Cedron skal på kontrakt i FC Midtjylland.
??
Fcms pengemænd skal igen igang.. Det er selvf. ingen nyhed.. og jeg regnede da heller ikke med at vi selv umiddelbart havde pengene til et evt. køb? Så mon ikke man har lavet en aftale med pengemændene? alt andet ville da være dybt useriøst!
Jeg tror dog de har styr på det...
Jeg synes det lyder spændende!
En verdensklasse-spiller
Direktøren er meget entusiastisk i forhold til den peruvianske Victor Cedron.
- Det skulle være en spiller fra øverste hylde. En verdensklassespiller tæt på Perus landshold vi har fået tilbudt, siger Claus Steinlein.
Han forklarer, at mens FCM selv i givet fald er i stand til at finansiere Thomas Agyiri, vil det kræve, at nogen udenfor klubben træder til, hvis Victor Cedron skal på kontrakt i FC Midtjylland.
??
Fcms pengemænd skal igen igang.. Det er selvf. ingen nyhed.. og jeg regnede da heller ikke med at vi selv umiddelbart havde pengene til et evt. køb? Så mon ikke man har lavet en aftale med pengemændene? alt andet ville da være dybt useriøst!
Jeg tror dog de har styr på det...
Jeg synes det lyder spændende!
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱
Enig det vil være useriøst hvis ikke der var aftalt lidt på forhånd. For jeg kan forstå at pris og det hele, omkring købet er på plads, hvor det vidst bare mangler underskriften, såfrem vi henter ham. Så mon ikke den fornødne hjælp uden for fcm er fundet og på plads.
Steinlein må snart til at finde nogle andre rosende ord i stedet for "verdensklasse" hele tiden. Det kan en spiller i periferien af Perus landshold altså ikke være.
Re: Sv: Ny spiller Victor Cedron
Jesus.... Rudi Völler ser sgu gammel ud....David skrev:Leverkusen har vist interesse i ham.
http://www.ksta.de/bayer-04/peruanische ... 82184.html
- bobthebuilder_dk
Lol jeg troede det var Morten StigPH1978 skrev:Jesus.... Rudi Völler ser sgu gammel ud....David skrev:Leverkusen har vist interesse i ham.
http://www.ksta.de/bayer-04/peruanische ... 82184.html
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱
Er der nogen der har set ham til træning? (altså ikke Völler eller Morten Stig)
Mærkeligt at der ikke kommer nogen form for udmelding eller indikation af, om Cedron' præstationer..?
Det synes jeg da ikke at man normalt får så titLazki skrev:Mærkeligt at der ikke kommer nogen form for udmelding eller indikation af, om Cedron' præstationer..?
Der skal vel være ro til at træne med, og det er vel heller ikke den bedste forhandlingstaktik at gå ud og sige "hold da op - han er skide god ham her" så kan prisen jo hurtigt blive skruet lidt op
Enig i at FCM skal holde sig fra den slags.974 skrev:Det synes jeg da ikke at man normalt får så titLazki skrev:Mærkeligt at der ikke kommer nogen form for udmelding eller indikation af, om Cedron' præstationer..?
Der skal vel være ro til at træne med, og det er vel heller ikke den bedste forhandlingstaktik at gå ud og sige "hold da op - han er skide god ham her" så kan prisen jo hurtigt blive skruet lidt op
Men er der nogle fans som har set ham til træning og ved om han har imponeret?? Han virker jo utroligt spændende på papir
Det må meget gerne være et niveau højere end Villafane!