Rømer,Vilefane,Hedinsson & Jansen
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Rømer,Vilefane,Hedinsson & Jansen
Er der nogle som kender deres skadessituation. Hvornår kan vi forvente, at de er klar til, at spille med om pladserne i 1 holdstruppen.
Træner nogle af de skadede spillere med ved træningerne ? men på skånemenu.
Hvor mange af skaderne er længerevarende ?
When the going gets tough, the tough gets going.
Fck skal besejres, når de kommer på besøg i Herning.
-
TrueWolfMidt
Re: Rømer,Vilefane,Hedinsson & Jansen
Er der slet ikke nogen som kender disse spilleres tilstand ? Træner de med, eller er de så skadede, at de stadigvæk venter på bedring.
Det ville være så dejligt, hvis de snart blev en del af 1 holdstruppen.
Det ville være så dejligt, hvis de snart blev en del af 1 holdstruppen.
Skadesopdatering direkte fra Glen Riddersholm:
Skadesupdate:
Petter ultralyds scannes i aften angående knæ problemer han har haft også i foråret. Vi håber det bedste. Hedinsson gør store fremskridt og vi regner med 45 min i mandagens reserve kamp hjemme mod agf. Andre og Santiago gør også gode fremskridt, men der mangler lidt endnu før de er i spil til reserveholdet. Mads p lyske går bedre men der er fortsat et stykke vej. Tim har fået en prolaps i ryggen hvilket han tidligere har haft i Holland og i efb. Det går ok men det er stadig for tidligt at spå om mere iøjeblikket. Rilwan gør forbavsende gode fremskridt. Uden at sætte forventningerne skyhøje i vejret, er der en chance for han bliver klar tidligere....men nu må vi se..isaac er tilbage i træningen igen. Generelt positive vinde. At Nicklas fys er kommet tilbage har virkelig gjort en forskel. Vores fysiske træner Christian gør også en forskel. Alt i alt ser det godt ud. Vi ses søndag!
Skadesupdate:
Petter ultralyds scannes i aften angående knæ problemer han har haft også i foråret. Vi håber det bedste. Hedinsson gør store fremskridt og vi regner med 45 min i mandagens reserve kamp hjemme mod agf. Andre og Santiago gør også gode fremskridt, men der mangler lidt endnu før de er i spil til reserveholdet. Mads p lyske går bedre men der er fortsat et stykke vej. Tim har fået en prolaps i ryggen hvilket han tidligere har haft i Holland og i efb. Det går ok men det er stadig for tidligt at spå om mere iøjeblikket. Rilwan gør forbavsende gode fremskridt. Uden at sætte forventningerne skyhøje i vejret, er der en chance for han bliver klar tidligere....men nu må vi se..isaac er tilbage i træningen igen. Generelt positive vinde. At Nicklas fys er kommet tilbage har virkelig gjort en forskel. Vores fysiske træner Christian gør også en forskel. Alt i alt ser det godt ud. Vi ses søndag!
Re: Sv: Rømer,Vilefane,Hedinsson & Jansen
Super! Tak for det!
http://www.bold.dk/nyt/Hedinsson-ved-at ... eback-klar
Well der er da gode nyheder om Hedinsson!
Håber ikke vi bringer ham for tidligt i kamp som SønderjyskE gjorde, for så bliver han højst sandsynligt skadet igen.
Well der er da gode nyheder om Hedinsson!
Håber ikke vi bringer ham for tidligt i kamp som SønderjyskE gjorde, for så bliver han højst sandsynligt skadet igen.
-
TrueWolfMidt
Håber at fcm virkelig gør sig umage med, at vise og fortælle Hedinsson hvordan vores system skal spilles, så han hurtigt kan blive en stabil faktor på vores hold. Det har tidligere vist sig, at være en længerevarende proces, at få spillet en ny spiller ind på et holdet, ikke kun i fcm men også i andre klubber. Håber at Hedinsson hurtigt får spillet sig til en fast plads i fcm truppen.
- DenStolteJyde
http://www.bold.dk/nyt/Hedinsson-FCM-st ... -forventet
Hedinsson håber at være med på bænken mod SE..
Derudover så lader det til at han er blevet positivt overrasket over hvad FCM er for en størrelse..
Hedinsson håber at være med på bænken mod SE..
Derudover så lader det til at han er blevet positivt overrasket over hvad FCM er for en størrelse..
" Værre ser det til gengæld ud for Tim Janssen. Angriberen har vrøvl med benet og ryggen og er ude på ubestemt tid."
Jeg er mere bekymret over denne udmelding. Heldigvis erindrer jeg ikke, at have set ordet "karrieretruende" endnu.
Jeg er mere bekymret over denne udmelding. Heldigvis erindrer jeg ikke, at have set ordet "karrieretruende" endnu.
TrueWolfMidt skrev:Er der nogle som kender deres skadessituation. Hvornår kan vi forvente, at de er klar til, at spille med om pladserne i 1 holdstruppen.
Ville være rart, om FCM var lidt bedre til, at holde fans lidt informeret om skadede spillere. Hvordan går det f.eks. med Rømer, som gjorde det så godt, inden sommerferien.PH1978 skrev:" Værre ser det til gengæld ud for Tim Janssen. Angriberen har vrøvl med benet og ryggen og er ude på ubestemt tid."
Tim....!? Tja.....ikke for megen glæde vi har haft af ham. Forstår slet ikke, at vi igen sendte Hvilsom afsted, med mindre det er helt oprigtigt, at man ønsker sig mere spilletid til ham.
Er helt enig i at det kunne være rart med bedre information ang. skaderne, ved faktisk ikke helt præcist hvilken skade Rømmer og Villafane har og hvornår de ventese klar?master1 skrev:TrueWolfMidt skrev:Er der nogle som kender deres skadessituation. Hvornår kan vi forvente, at de er klar til, at spille med om pladserne i 1 holdstruppen.
Fck skal besejres, når de kommer på besøg i Herning.Ville være rart, om FCM var lidt bedre til, at holde fans lidt informeret om skadede spillere. Hvordan går det f.eks. med Rømer, som gjorde det så godt, inden sommerferien.PH1978 skrev:" Værre ser det til gengæld ud for Tim Janssen. Angriberen har vrøvl med benet og ryggen og er ude på ubestemt tid."
Tim....!? Tja.....ikke for megen glæde vi har haft af ham. Forstår slet ikke, at vi igen sendte Hvilsom afsted, med mindre det er helt oprigtigt, at man ønsker sig mere spilletid til ham.
Ang. Tim Jannsen tror jeg desværre ikke at han kommer tilbage på top niveau og vi må indse at endnu et køb (som ellers så godt ud i starten) løber ud i sandet.
Mht. Hvilsom så synes jeg det er godt at man har sendt ham ud og få noget spilletid, han er lige kommet tilbage fra en lang skade, og at skulle tilbage og spille superliga hvor han skulle kæmpe imod Duncan om spilletiden er måske ikke lige en lækkerbisken lige nu. Så fint med en masse kampe i 1. division.
Vi spiller jo kun med 1 angriber, og dermed er det vel rigeligt med hhv. Duncan & Sylvester som etablerede spillere og Marco Larsen & Paul som tallenterne og endelig med Frank Kristensen som reserve. Jeg håber dog stadigvæk på at se Hvilsom tilbage i FCM folden på 100% og klar til at presse på til start 11 om et års tid.
-
TrueWolfMidt
-
TrueWolfMidt
Glæder mig til at se Andre Rømer i action igen, selv om han først lige er vendt tilbage efter skade. Håber han hurtigt kommer i form og fortsætter hvor han slap, for han gjorde det rigtig godt inden han blev skadet.
Er der nogen, der kender status på Hedi?
Synes det er lidt underlig, at han meldes klar og spiller for reserverne, men efterfølgende sorteres fra truppen med SE samt slet ikke er i truppen til kampen i går. Har han fået et tilbageslag?
Synes det er lidt underlig, at han meldes klar og spiller for reserverne, men efterfølgende sorteres fra truppen med SE samt slet ikke er i truppen til kampen i går. Har han fået et tilbageslag?
Den seneste melding på Hedinsson går på, at han stadig har store smerter i hoften, selvom man ikke kan se noget på røntgenbillederne - efter hvad jeg ved, blev han scannet i går, hvor man "håbede" at man kunne se noget, for ellers vidste man skulle gøre derfra. Det er umiddelbart heller ikke det samme sted, som han havde problemer med, da han kom til klubben, men stadig samme hofte.Kent skrev:Er der nogen, der kender status på Hedi?
Vi kan tabe, men aldrig besejres
Ved godt Rilwan egentligt ikke er ontopic for den her tråd, men siden tråden handler om skader så kommer den her lige med: http://kanalsport.dk/fodbold/fc-midtjylland
Det seneste indslag fra kanalsport om midtjylland er om Rilwan der giver status over hans skade.
Han skulle gerne begynde at træne med bold allerede på mandag
Så nu skal han bare passe på ikke at få tilbageslag og så ellers komme tilbage i form
Det seneste indslag fra kanalsport om midtjylland er om Rilwan der giver status over hans skade.
Han skulle gerne begynde at træne med bold allerede på mandag
Så nu skal han bare passe på ikke at få tilbageslag og så ellers komme tilbage i form