Fcm - SønderjyskE
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Fcm - SønderjyskE
Det bliver spændende hvilken taktik der vælges, for at få sønderjydernes gode opstart brudt. Vi skal bare fortsætte den gode stime og arbejde benhårdt for hinanden og tage alle de løb der skal til, så sønderjyderne ikke kan få alle deres kontraløb. Derudover skal vi passe på de langskud de plejer, at sende op til deres hurtige angribere.
Fcm skal for alt i verden bare vinde denne kamp, så vi kan forblive på 1 pladsen, hvilket må give et enormt boost og masser af selvtillid og tro på tingene.
Er lidt spændt på om Hedinsson får lidt spilletid.
Fcm skal for alt i verden bare vinde denne kamp, så vi kan forblive på 1 pladsen, hvilket må give et enormt boost og masser af selvtillid og tro på tingene.
Er lidt spændt på om Hedinsson får lidt spilletid.
Re: Sv: Fcm - SønderjyskE
Med mindre der kommer skader under Sunderlandkampen, mener jeg at han skal holdes ude af truppen indtil at han kan klare 90 minutter i reserveholdskampene.TrueWolfMidt skrev: Er lidt spændt på om Hedinsson får lidt spilletid.
Klubben har dog, desværre, lidt erfaring i forcere skader.
Re: Fcm - SønderjyskE
Er der nogen som ved hvem der er tvivlsom?
Hedinsson er i hvert fald.Mads skrev:Er der nogen som ved hvem der er tvivlsom?
Håber ikke han får spilletid i aften, vi skal virkeligt passe på ham. Det gjorde de ikke i SønderjyskE hvor han vel nærmest har været tvivlsom til alle kampene i foråret, og se hvor lang tid det tog for ham at komme tilbage!
-
TrueWolfMidt
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... idtjylland
Det bliver spændende om han starter inde idag / eller får spilletid.
Hvor jeg håber så inderligt, at vi snupper alle 3 point og hvis vi så yderligere kunne få et cleansheat mere, så ville alt være perfekt.
Kom på stadion og bak op om holdet, det er blandt andet mod hold som SønderjyskE, vi skal se om vi kan fravriste point, men det bliver garanteret en spændende kamp.
Forza Fcm.
Hvor jeg håber så inderligt, at vi snupper alle 3 point og hvis vi så yderligere kunne få et cleansheat mere, så ville alt være perfekt.
Kom på stadion og bak op om holdet, det er blandt andet mod hold som SønderjyskE, vi skal se om vi kan fravriste point, men det bliver garanteret en spændende kamp.
Forza Fcm.
Andersson er meget tvivlsom og testes inden kampen, men det ligner et afbud, så spiller Marco pladsen med Danni ved siden af, men der er måske en anden mulighed som vi holder lidt mere for os selv.
-
sebastian94
- Geografisk sted: Skive
Amen forfanden, hvorfor lige ham... Han er vel den værste vi undvære lige med undtagelse af DuncanTrueWolfMidt skrev:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... idtjylland
Forza Fcm.
Petter, Petter, Petter, Petter Andersson
-
TrueWolfMidt
Ja, men hvis Petter ikke spiller, så er der jo nok en afløser for ham, som vil forsøge at gøre det bedste han har lært. Vores spillere, spiller heldigvis som et hold, så det er den fælles præstation på banen, der skal vise sig at være tilstrækkelig. Lad os nu håbe på det bedste i aften, for måske spiller Petter Andersson alligevel.sebastian94 skrev:Amen forfanden, hvorfor lige ham... Han er vel den værste vi undvære lige med undtagelse af DuncanTrueWolfMidt skrev:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... idtjylland
Forza Fcm.
-
TrueWolfMidt
Er spændt på det taktiske oplæg fra Glen Riddersholm og holdopstillingen.
Den kan jo risikere, at byde på overraskelser !!!!!
Den kan jo risikere, at byde på overraskelser !!!!!
- DenStolteJyde
Præcis..! og det er det der er det vigtige.. Vi skal ikke være afhængige af at den ene eller den anden altid er klar, for der kan jo komme skader og så er det jo det er vigtigt at holdet står sammen og viser at det er kollektivet der vinder kampene og ikke bare de enkelte spillere..TrueWolfMidt skrev:Ja, men hvis Petter ikke spiller, så er der jo nok en afløser for ham, som vil forsøge at gøre det bedste han har lært. Vores spillere, spiller heldigvis som et hold, så det er den fælles præstation på banen, der skal vise sig at være tilstrækkelig. Lad os nu håbe på det bedste i aften, for måske spiller Petter Andersson alligevel.sebastian94 skrev:Amen forfanden, hvorfor lige ham... Han er vel den værste vi undvære lige med undtagelse af DuncanTrueWolfMidt skrev:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... idtjylland
Forza Fcm.
Altså jeg forestillede mig egentlig at når Petter ikke er klar så ville man spille med bak inde centralt hvis ellers Kolja eller villefane er nogenlunde klar til at spille på højre back..
Altså:
Lössl
Kolja, patrick, erik, julle
Pione, bak, izu, danny, Sylvester
Duncan
(hvis vi forestiller os at det er en 4-5-1.. andre vil måske beskrive vores opstilling som en 4-1-4-1 eller en 4-3-3.. Det er jo sådan lidt forskelligt og i princippet ligegyldigt hvad man kalder det..)
Puha, det var ikke koent. En forfaerdelig kamp fra vores side, hvor spillet var langsomt og ideforladt. Hvis nogen var i tvivl, kan vi se, hvorfor det er, at Petter skal koste kassen, hvis han skal saelges.
Men skoent, at vi var i stand til at kaempe den hjem, og faar vendt slaget i det sidste kvarter - det er i den grad en kaerkommen forandring fra sidste saeson.
Reelt var det vel en kamp, der lugtede langt vaek af 0-0, da SE heller ikke skabte meget gennem kampen, men vi skal bestemt ikke klage
Men skoent, at vi var i stand til at kaempe den hjem, og faar vendt slaget i det sidste kvarter - det er i den grad en kaerkommen forandring fra sidste saeson.
Reelt var det vel en kamp, der lugtede langt vaek af 0-0, da SE heller ikke skabte meget gennem kampen, men vi skal bestemt ikke klage
Vi ligger nummer 1!!
Svag kamp men skidt med det, vi vandt med masser af fysik til sidst. God plan B. Næste gang forventer jeg Paul kommer ind før Frank, fordi han skabte da meget mere uro og vandt langt flere dueller end farlige!
Men bredden ER simpelthen ikke god nok og det bliver ikke ved med at gå, at man kun har 8-9 superligaspillere klar. Marco har ikke niveauet og det er skidt man ikke kan pille f.eks. Pione ud noget før, når han er så lidt involveret som han er i dag.
Frank senior, Frederik Møller og lange Paul. Det er ikke godt nok, ikke i nærheden af.
Svag kamp men skidt med det, vi vandt med masser af fysik til sidst. God plan B. Næste gang forventer jeg Paul kommer ind før Frank, fordi han skabte da meget mere uro og vandt langt flere dueller end farlige!
Men bredden ER simpelthen ikke god nok og det bliver ikke ved med at gå, at man kun har 8-9 superligaspillere klar. Marco har ikke niveauet og det er skidt man ikke kan pille f.eks. Pione ud noget før, når han er så lidt involveret som han er i dag.
Frank senior, Frederik Møller og lange Paul. Det er ikke godt nok, ikke i nærheden af.
-
Jesper BW1100
Kampen i dag er spillemæssigt ikke nogen oplevelse. Tværtimod var det en tynd omgang. Men en sejr giver 3 point uanset spillet. Og det må vi glæde os over.
Med hensyn til bredden er den absolut ikke på det niveau, som den var for år tilbage hvor vi vel havde 22 etablerede spillere. Men dengang var vores budgetter også helt håbløse, og det bøder vi alvorligt for nu. Men jeg ved nu ikke hvor skidt det er. Vores unge spillere bliver kun bedre ved spilletid. Og alle kan ikke bare tage os med storm som Banggaard og Sisto. Nogle skal også bygges langsommere op. Når vi investerer så meget i ungdomsarbekdet skal vi også satse på dem. Det bedste eksempel er vel Albæk der i hans første 25-30 kampe vel i bedste fald var anonym. Og jeg husker flere der ønskede ham væk fra banen. Men se hvad det endte med. Jeg synes ikke Marco er markant dårligere end vores andre spillere i dag. Og jeg vil ikke udelukke at han kan udvikle sig til en dygtig spiller for os med noget mere erfaring. Og Møller der kommer ind falder da heller ikke igennem. Han er tværtimod involveret i udligningen. Paul skaber ravage, men er rigtig nok meget usleben endnu.
Til tider kan det da være frustrerende ikke at have en rutineret spiller at kunne sætte ind ved udskiftninger. Men jeg synes sq det klæder vores hold og selvforståelse som talentudvikler at drengene har kortere vej til holdet; krise eller ej. Det giver med garanti bump på vejen, men det udvikler dem og skaber grobunden for hele vores eksistensberettigelse på længere sigt
Med hensyn til bredden er den absolut ikke på det niveau, som den var for år tilbage hvor vi vel havde 22 etablerede spillere. Men dengang var vores budgetter også helt håbløse, og det bøder vi alvorligt for nu. Men jeg ved nu ikke hvor skidt det er. Vores unge spillere bliver kun bedre ved spilletid. Og alle kan ikke bare tage os med storm som Banggaard og Sisto. Nogle skal også bygges langsommere op. Når vi investerer så meget i ungdomsarbekdet skal vi også satse på dem. Det bedste eksempel er vel Albæk der i hans første 25-30 kampe vel i bedste fald var anonym. Og jeg husker flere der ønskede ham væk fra banen. Men se hvad det endte med. Jeg synes ikke Marco er markant dårligere end vores andre spillere i dag. Og jeg vil ikke udelukke at han kan udvikle sig til en dygtig spiller for os med noget mere erfaring. Og Møller der kommer ind falder da heller ikke igennem. Han er tværtimod involveret i udligningen. Paul skaber ravage, men er rigtig nok meget usleben endnu.
Til tider kan det da være frustrerende ikke at have en rutineret spiller at kunne sætte ind ved udskiftninger. Men jeg synes sq det klæder vores hold og selvforståelse som talentudvikler at drengene har kortere vej til holdet; krise eller ej. Det giver med garanti bump på vejen, men det udvikler dem og skaber grobunden for hele vores eksistensberettigelse på længere sigt
Jeg er ganske enig, Jesper.
Bredden er, som den er. Det må vi bare arbejde ud fra. Et hold som netop SønderjyskE har heller ikke meget at gøre med fra bænken, når der sidder en 2-3 mand ude. Så længe vi kan rage point sammen hist og her, skal det nok gå. De ni point hjælper allerede godt.
Forhåbentlig kan Petters knæ holde til at være fuldt med igen inden alt for længe. Jeg skal ærligt indrømme, at jeg ikke ved, hvad udsigten siger på sådan en omgang betændelse, men det var godt, vi ikke tog nogen chancer med ham i dag. Hedinsson må også banke på nu, og så ser det allerede lidt bedre ud.
Kampen i dag var ikke det store spillemæssigt, men den blev først og fremmest vundet. Derudover er jeg begyndt at blive ret vild med den måde, Duncan bliver brugt på nu. Nu udnytter vi faktisk, at han er en god spilstation i stedet for at lade ham okse rundt som Palle alene i verden. Og så må man rose Glen for at have modet til at satse på Duncan, Frank og Paul på samme tid, da dødboldene efterhånden blev eneste mulighed for at komme tilbage.
Det var absolut rigtigt, da Glen sagde, at SønderjyskE-kampen ville blive den sværeste opgave hidtil. I de andre to kampe fik vi plads til hurtige omstillinger, men det får man bare ikke mod SE. Derfor måtte det nødvendigvis blive uskønt, og det er et sundhedstegn, at vi ikke var naive nok til at tro, at kampen kunne vindes på flot fodbold i anden halvleg.
Bredden er, som den er. Det må vi bare arbejde ud fra. Et hold som netop SønderjyskE har heller ikke meget at gøre med fra bænken, når der sidder en 2-3 mand ude. Så længe vi kan rage point sammen hist og her, skal det nok gå. De ni point hjælper allerede godt.
Forhåbentlig kan Petters knæ holde til at være fuldt med igen inden alt for længe. Jeg skal ærligt indrømme, at jeg ikke ved, hvad udsigten siger på sådan en omgang betændelse, men det var godt, vi ikke tog nogen chancer med ham i dag. Hedinsson må også banke på nu, og så ser det allerede lidt bedre ud.
Kampen i dag var ikke det store spillemæssigt, men den blev først og fremmest vundet. Derudover er jeg begyndt at blive ret vild med den måde, Duncan bliver brugt på nu. Nu udnytter vi faktisk, at han er en god spilstation i stedet for at lade ham okse rundt som Palle alene i verden. Og så må man rose Glen for at have modet til at satse på Duncan, Frank og Paul på samme tid, da dødboldene efterhånden blev eneste mulighed for at komme tilbage.
Det var absolut rigtigt, da Glen sagde, at SønderjyskE-kampen ville blive den sværeste opgave hidtil. I de andre to kampe fik vi plads til hurtige omstillinger, men det får man bare ikke mod SE. Derfor måtte det nødvendigvis blive uskønt, og det er et sundhedstegn, at vi ikke var naive nok til at tro, at kampen kunne vindes på flot fodbold i anden halvleg.