Godaften alle,
Jeg har købt nogle billetter online til FCM-FCK og FCM-VFF, men umiddelbart synes jeg kun, billetterne fylder en fjerdedel af, hvad de skulle på deres A4-ark. Jeg tror ikke, det er meningen, for stregkoden ser mig noget lille ud.
Har I andre oplevet dette, og ved I evt., hvad man kan gøre?
Print-selv-billetter
Re: Print-selv-billetter
Hej Acebone!Acebone skrev:Godaften alle,
Jeg har købt nogle billetter online til FCM-FCK og FCM-VFF, men umiddelbart synes jeg kun, billetterne fylder en fjerdedel af, hvad de skulle på deres A4-ark. Jeg tror ikke, det er meningen, for stregkoden ser mig noget lille ud.
Har I andre oplevet dette, og ved I evt., hvad man kan gøre?
Uanset hvor lille stregkoden er, kan den sagtens læses af stregkodelæseren. Det er din printers indstillinger det er galt med. Men jeg er sikker på at det print du har kan bruges.
- Administrator
Du har valgt flere sider per ark i udskriftsindstillingerne. Jeg plejer som regel selv at printe 2 billetter per side, men jeg er sikker på at 4 per side sagtens kan gå an.
Jeg troede også bare, det var udskriftsindstillingerne (det har jeg oplevet og rettet før), men denne gang har jeg modtaget billetterne på hver sit ark, hvor de kun fylder ca. en fjerdedel, og resten af arket er blankt. Og jeg synes ikke rigtig at kunne ændre i det, som jeg plejer.
Men hvis det ikke er noget problem, at stregkoden er mindre, så er det jo fint. Ellers finder vi nok ud af det ved stadion, numrene er der jo.
Men hvis det ikke er noget problem, at stregkoden er mindre, så er det jo fint. Ellers finder vi nok ud af det ved stadion, numrene er der jo.
Hvis du er i tvivl ka du kontakte info@fcm.dk der så kan enten sige god for den, eller også kan de printe en ud til dig der kan ligge klar ..
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!