Agf - Fcm
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Agf - Fcm
Det er sol og sommer, kom til Århus og hjælp med at synge vores helt til sejr. Vi skal bare slå Agf og starte ud med 3 point. Håber bare så inderligt, at alle mand viser sig fra deres bedste side og at de sidste finesser er rettet til, så vi kan se super bold !
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... tjylland-1
Håber tipsbladet får ret, da det er super vigtigt med en god start.
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... tjylland-1
Håber tipsbladet får ret, da det er super vigtigt med en god start.
Re: Agf - Fcm
nogle der ved hvor mange vi er meldt til turen ?
-
TrueWolfMidt
Mød talstærkt op og lad os støtte spillerne og håbe de vinder og spiller en god kamp, så Jesper Juelsgaard kan blive solgt.
Tænk på hvor fed stemningen var, da vi vandt over Agf og fik bronze sidste sommer, det var en fed aften, lad os gentage det med en sejr over Agf igen.
Lad Aarhus høre ulvebrølet.
Tænk på hvor fed stemningen var, da vi vandt over Agf og fik bronze sidste sommer, det var en fed aften, lad os gentage det med en sejr over Agf igen.
Lad Aarhus høre ulvebrølet.
Ingen der ved hvor mange der bliver sendt afsted med busserne?
Bliver dejligt at få sæsonen igang igen imorgen! Personligt har jeg en god fornemmelse! Håber folk møder op, det er godt vejr og en god start bliver ubeskrivelig vigtig i denne sæson. Derudover kan kampen imorgen være den sidste for 1-2 spillere.
Bonusspørgsmål: bliver det solgt øl i busserne mod Aarhus eller medbringer man selv?
Bliver dejligt at få sæsonen igang igen imorgen! Personligt har jeg en god fornemmelse! Håber folk møder op, det er godt vejr og en god start bliver ubeskrivelig vigtig i denne sæson. Derudover kan kampen imorgen være den sidste for 1-2 spillere.
Bonusspørgsmål: bliver det solgt øl i busserne mod Aarhus eller medbringer man selv?
Truppen er klar mod AGF. http://fcm.dk/nyheder/truppen-mod-agf-0
jeg gætter på følgende start 11.
Løssel på mål.
Julle, Sviachenko, Banggaard og Bak.
Danny O, Andersson, Rilwan og Sisto.
Duncan og Sly.
Sandsynlige indskiftere. Kolja, Madsen og Marco Larsen.
God kamp, vi kommer med bussen.
Løssel på mål.
Duncan og Sly.
Ja der bliver solgt drikkevare i bussen, og det er værdsat at man ikke selv medbringer drikkevare.Bonusspørgsmål: bliver det solgt øl i busserne mod Aarhus eller medbringer man selv?
Hmm, Juelsgard is a left back, Bak will play right, Rilwan is injured for 6 months and you've missed out Izunna.ArneR skrev:Truppen er klar mod AGF. http://fcm.dk/nyheder/truppen-mod-agf-0
Løssel på mål.
Duncan og Sly.
Anyway... I'm confused why Kristensen is in the squad? He doesn't even have a contract?
The team should be:
-------------------------------Lossl------------------------
Bak----------Bansgaard--------------Svia---------------JJ
-------------------------Izunna-----------------------------
-----------------------------------Petter--------------------
------------------------Olsen---------------------------------
Sly--------------------------Duncan--------------------Sisto
I think Afriyie still has a painful back so won't start
Your line up is exactly as against Horsens the other day so I think that is a safe bet.
Let us hope that Duncan can keep up his momentum.
/Cortez
Let us hope that Duncan can keep up his momentum.
/Cortez
-
TrueWolfMidt
Ret skal være ret. Dæleme en god kamp af holdet. Dejligt at score to kasser og endnu mere vigtigt at holde nullet.
Kan jeg skimte en smule mere organisatorisk modenhed? Jeg tror det...
Gode tre points fra Århus.
/Cortez
/Cortez
-
TrueWolfMidt
Ganske enig. Tak til alle supporters som var med i Aarhus og hjælpe med at sikre sejren.Cortez skrev:Ret skal være ret. Dæleme en god kamp af holdet. Dejligt at score to kasser og endnu mere vigtigt at holde nullet.
/Cortez
Så fed en kamp, hvor vi viser vilje og tro på tingene. TAk.
-
TrueWolfMidt
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... idtjylland
Flotte karakterer til fcm'erne.
Endelig har fcm vist, at de har lært at få et samspil sat op omkring Morten Duncan. Han kan blive utrolig farlig for os i dette efterår, med den præstatiion har gjorde idag.
Flotte karakterer til fcm'erne.
Endelig har fcm vist, at de har lært at få et samspil sat op omkring Morten Duncan. Han kan blive utrolig farlig for os i dette efterår, med den præstatiion har gjorde idag.
Dejligt og utroligt vigtigt med denne fortjente sejr. Havde undervejs flashback til åbningskampen sidste sæson, hvor vi også hurtigt kom foran 1-0, efterfølgende kom på 2-0, hvilket medførte en tidlig dobbeltudskiftning fra modstanderne, der derefter fik en mand smidt ude...... Heldigvis stoppede sammenfaldene så der - hvilket nok ikke mindst skyldtes, at AGF ikke ligefrem har samme styrke som FCK.
Der var god fight over hele linjen, og dejligt med selvtillid til Duncan og Pione.
Et par ting synes jeg dog bekymrer lidt: AGF skaber 2-3 gode chancer til slut i kampen, på trods af at de er i undertal. Kun deres meget uskarpe afslutninger gør, at de ikke mindst får reduceret. Det er ikke helt godt nok - vi burde i højere grad kunne kontrollere kampen hjem, når vi er i overtal. Et bedre hold havde straffet os.
Derudover bruger vi kun en udskiftning - det må betegnes som usædvanligt, og er nok mere et udtryk for de manglende alternativer på bænken, end at Riddersholm var tilfreds med hvad han så på banen. Det er bekymrende, at vores bænk reelt ikke indeholder spillere, der kan gå ind i start-11 - ikke mindst med tanke på, at mange af de skader vi har er længerevarende, samt at vi næppe har set den sidste afgang.
Så der er bestemt ting at arbejde med, men det skal ikke overskygge dagens dejlige sejr i Aarhus.
Der var god fight over hele linjen, og dejligt med selvtillid til Duncan og Pione.
Et par ting synes jeg dog bekymrer lidt: AGF skaber 2-3 gode chancer til slut i kampen, på trods af at de er i undertal. Kun deres meget uskarpe afslutninger gør, at de ikke mindst får reduceret. Det er ikke helt godt nok - vi burde i højere grad kunne kontrollere kampen hjem, når vi er i overtal. Et bedre hold havde straffet os.
Derudover bruger vi kun en udskiftning - det må betegnes som usædvanligt, og er nok mere et udtryk for de manglende alternativer på bænken, end at Riddersholm var tilfreds med hvad han så på banen. Det er bekymrende, at vores bænk reelt ikke indeholder spillere, der kan gå ind i start-11 - ikke mindst med tanke på, at mange af de skader vi har er længerevarende, samt at vi næppe har set den sidste afgang.
Så der er bestemt ting at arbejde med, men det skal ikke overskygge dagens dejlige sejr i Aarhus.
Syntes vi spillede en solid første halvleg og blev så for passive i anden halvleg, specielt da vi var i overtal.
Men det skal ikke overskygge en fantastisk start på sæsonen
Syntes forsvaret gjorde det stærkt og det samme gjorde Duncan. De andre kan sagtens præstere på et endnu højere niveau. Petter kan også levere bedre end i går..
Men det skal ikke overskygge en fantastisk start på sæsonen
Nogen der ved om kampen kan genses nogle steder? Lige hjemvendt fra ferie..
Mike
Mike
Mike80
Everybody hates us we don't care...
Everybody hates us we don't care...