Sæsonkort

Om FC Midtjylland og Black Wolves
BjarkeKamstrup

Sæsonkort

Indlæg af BjarkeKamstrup »

Efter en del år i eksil, er et par kammerater og jeg flyttet så tæt på Herning igen, at vi kan få set så mange FCM-kampe, at vi overvejer sæsonkort til Nordea næste sæson.

Mit spørgsmål er, hvad hulan sådan et koster? FCM's billetside melder om 550 kroner, men kan det virkeligt passe det er så billigt for en hel sæson? Eller sænkede de prisen omkring juletid?

974

Re: Sæsonkort

Indlæg af 974 »

Umiddelbart tænker jeg at det passer meget godt det du beskriver
Og endda endnu billigere hvis man er medlem af BW :-)
Altså for foråret :-)
https://billet.fcm.dk/auto_choose_ga.asp

Voksen * Kr 515,00
Barn * Kr 250,00
Black/White Wolves * Kr 350,00
Pensionist * Kr 435,00

Fandt dette link som skulle være for en hel sæson
http://fcm.web03.nrd.dk/?ID=94&topID=10

Priser på sæsonkort 2012/2013:

Faxe Kondi tribunen
Voksen kr. 1.650,- incl. medlemskab til KLUBHUSET
Pensionist kr. 1.400,- incl. medlemskab til KLUBHUSET
Barn u/14 år kr. 800,- excl. medlemskab til KLUBHUSET

Falk Lauritsen tribunen
Voksen kr. 1.450,- incl. medlemskab til KLUBHUSET
Pensionist kr. 1.150,- incl. medlemskab til KLUBHUSET
Barn u/14 år kr. 300,- excl. medlemskab til KLUBHUSET

Unibet tribunen
Voksen kr. 1.250,- incl. medlemskab til KLUBHUSET
Pensionist kr. 1.050,- incl. medlemskab til KLUBHUSET
Barn u/14 år kr. 550,- excl. medlemskab til KLUBHUSET
Særtilbud til medlemmer af Black Wolves: kr. 850,- (incl medlemskab til KLUBHUSET)

Læs mere om fordelene i KLUBHUSET HER

Le Compte

Indlæg af Le Compte »

Citat: "Medlemmer af FCM´s officielle fanklub, Black Wolves, kan fra næste sæson købe et sæsonkort til kun 595 kroner."

http://aoh.dk/artikel/billig-bold-til-fcm-fans

Ja det er jo en god nyhed for os fans :)
Tony D'Amato: On any given Sunday you're gonna win or you're gonna lose. The point is - can you win or lose like a man?

Bobar

Indlæg af Bobar »

Ang. sæsonkort
Kan se at Unibet nu udelukkende bliver stemningstribune... og derfor den lidt billigere pris.
Jeg vover derfor at komme med en idé, som førhen er blevet diskuteret en del.
Hvad med (igen) at rykke Black Wolves m.fl. ind på midten igen. nede ved målet?
det der kunne stemme for at gøre dette, er det visuelle billede, da I lige nu er gemt i hjørnet.
lydmæssigt tror jeg at det ville give et større boost, og det påstår jeg udelukkende ud fra udebaneafsnittet, hvor den nederste gruppering giver rigtig meget lyd. (sidder selv på FK tribunen i midten)
En anden grund til at det kunne være fedt at rykke det ned, er at stemningen nemmere kan smitte af til de, der står omkring de mest energiske fans og at man lige bag målet kan lægge pres på udeholdets målmand osv.
jeg kan mindes et par europakampe, hvor I netop stod bag målet og det gav en "skide" god stemning, så hvorfor ikke få det tilbage :)
Til sidst må det også se meget bedre ud, når i går amok med flag, halstørklæder osv, når det spreder sig fra midten og ud.
Pointen er at det nu er en mere officiel stemningstribune og at der vel ikke kan være tvivl om, hvem der skal herske der....
Hvad siger I? og især jer, der står mellem de syngene fans.
jeg tror naivt på :) at det kunne være vildt fedt..

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

Bobar skrev:Ang. sæsonkort
Kan se at Unibet nu udelukkende bliver stemningstribune... og derfor den lidt billigere pris.
Jeg vover derfor at komme med en idé, som førhen er blevet diskuteret en del.
Hvad med (igen) at rykke Black Wolves m.fl. ind på midten igen. nede ved målet?
det der kunne stemme for at gøre dette, er det visuelle billede, da I lige nu er gemt i hjørnet.
lydmæssigt tror jeg at det ville give et større boost, og det påstår jeg udelukkende ud fra udebaneafsnittet, hvor den nederste gruppering giver rigtig meget lyd. (sidder selv på FK tribunen i midten)
En anden grund til at det kunne være fedt at rykke det ned, er at stemningen nemmere kan smitte af til de, der står omkring de mest energiske fans og at man lige bag målet kan lægge pres på udeholdets målmand osv.
jeg kan mindes et par europakampe, hvor I netop stod bag målet og det gav en "skide" god stemning, så hvorfor ikke få det tilbage :)
Til sidst må det også se meget bedre ud, når i går amok med flag, halstørklæder osv, når det spreder sig fra midten og ud.
Pointen er at det nu er en mere officiel stemningstribune og at der vel ikke kan være tvivl om, hvem der skal herske der....
Hvad siger I? og især jer, der står mellem de syngene fans.
jeg tror naivt på :) at det kunne være vildt fedt..
Det jeg læser er: Nu sidder jeg og er tilskurer og har ikke tænkt mig at deltage overhovedet, men kan i ikke lige lave om på tingene for jeg har selvfølgeligt totalt meget mere fingeren på pulsen en jer der faktisk deltager i stemningen.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Mazter81
Geografisk sted: Paphos, Cypern
Kontakt:

Indlæg af Mazter81 »

Hekler skrev:Det jeg læser er: Nu sidder jeg og er tilskurer og har ikke tænkt mig at deltage overhovedet, men kan i ikke lige lave om på tingene for jeg har selvfølgeligt totalt meget mere fingeren på pulsen en jer der faktisk deltager i stemningen.
Det er sjovt, som man kan læse ting forskelligt.

Jeg ser det som et kæmpe skulderklap til nogle af de gange hvor enden har været "on fire" samt en kommentar til, at det fra siderne virker til at tabe pusten lidt, når det gemmes lidt væk i hjørnet

Jeg synes det er en ret positivt kritik og indspark - Men det er måske bare mig

Bobar

Indlæg af Bobar »

Hey
Heklers svar gider jeg ikke bruge tid på. det har været hans standardsvar i 10 år.
Det jeg skrev var faktisk ment, som et kæmpe skulderklap til jer, der virkelig sætter stemningen hver gang.. også på udebane. jeg ville starte en debat om, at man kunne gøre denne stemning mere synlig bag målet og evt. få flere med. Det var på ingen måde for at spille bedrevidende, da jeg jo ikke selv er at finde på stemningstribunen, men udelukkende har et bud, som beskrevet, ud fra, hvor jeg sidder.

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Så er sæsonkortet generhvervet, kom så guys and girls, få nu købt det sæsonkort og gerne til Unibet tribunen, så vi for alvor kan få gang i alle vores fans og husk på, at en god stemning har det med, at smitte af på andre. Det kunne være så fedt, hvis vi synligt og via vores stemning, kunne få andre supportere med til, at løfte lydniveauet som helt sikkert ville give en federe oplevelse for os alle.

Brugeravatar
Administrator

Indlæg af Administrator »

Bobar skrev:Hey
Heklers svar gider jeg ikke bruge tid på. det har været hans standardsvar i 10 år.
Det jeg skrev var faktisk ment, som et kæmpe skulderklap til jer, der virkelig sætter stemningen hver gang.. også på udebane. jeg ville starte en debat om, at man kunne gøre denne stemning mere synlig bag målet og evt. få flere med. Det var på ingen måde for at spille bedrevidende, da jeg jo ikke selv er at finde på stemningstribunen, men udelukkende har et bud, som beskrevet, ud fra, hvor jeg sidder.
Tja, så mener jeg nu ikke at du har lyttet godt nok efter dengang de stod bag målet.

Dels blev en del af lyden opslugt af storskærmen, og dels var der konstant problemer med de "nydere" der blot ville se fodbold.

Holder vi ASA oppe i hjørnet, er der større synlighed på tv, bedre lyd fra fans og nemmere at holde samling på tropperne.

Og jeg sidder også på faxe kondi.

Men der er tusind meninger om hvor placeringen er bedst, jeg mener dog at nuværende er den bedste hidtil, og en flytning vil blot skabe flere problemer i en periode.

Besvar