Forårets hold

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Mike80

Forårets hold

Indlæg af Mike80 »

Ifølge brugerne på tipsbladet:

http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/fo ... gernes-bud

Erik, Anderson og Hassan.

Erik med 26% bedste midterforsvar foran albrec med 19%.

Anderson har fået næsten 70% af stemmerne på den centrale midt hvor han er placeret sammen med Keller med ca. 10% af stemmerne, så med distance ligaens bedste centrale midtbane i foråret ifølge brugerne her:)

Og så der åbenbart andre (minus AaB Jonas! -men han tæller vel heller ikke rigtig) som kan se at Hassan nok aldrig har været bedre.. 42% sys ihvertfald han har præsteret bedst på venstre fløj:)

Jeg imponeret specielt når man samtidigt lægger vægt på fan fordelingen generelt og man nok må forvente en del stammer falder med hjertet, og vi i den omgang nok må se os slået på antallet af fans af en del klubber herhjemme..

Flot!

Mike80
Mike80

Everybody hates us we don't care...

ArneR

Re: Forårets hold

Indlæg af ArneR »

Mike80 skrev: (minus AaB Jonas! -men han tæller vel heller ikke rigtig) Mike80
Konge kommentar :D :D :D :D

Brugeravatar
FCM Fan nr. 1

Indlæg af FCM Fan nr. 1 »

Mike80 skrev:Ifølge brugerne på tipsbladet:

http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/fo ... gernes-bud

Erik, Anderson og Hassan.

Erik med 26% bedste midterforsvar foran albrec med 19%.

Anderson har fået næsten 70% af stemmerne på den centrale midt hvor han er placeret sammen med Keller med ca. 10% af stemmerne, så med distance ligaens bedste centrale midtbane i foråret ifølge brugerne her:)

Og så der åbenbart andre (minus AaB Jonas! -men han tæller vel heller ikke rigtig) som kan se at Hassan nok aldrig har været bedre.. 42% sys ihvertfald han har præsteret bedst på venstre fløj:)

Jeg imponeret specielt når man samtidigt lægger vægt på fan fordelingen generelt og man nok må forvente en del stammer falder med hjertet, og vi i den omgang nok må se os slået på antallet af fans af en del klubber herhjemme..

Flot!

Mike80
Flotte procenter til Andersson og fortjent også med Hassan. Sviatsjenko har også spillet godt men om det berettiger til forårets hold er nok diskutabelt. Jeg synes han i nogle situationer har kostet mål, dog ikke de seneste 2-3 kampe hvor han har spillet super....

Flot liste for FCM, vel også 3 emner der alle risikerer at blive solgt snart...Andersson er vel FCMs bedste indkøb i 5-6 år...
Fcm - Historiens bedste mestre!!!

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Super flot og fortjent

Lidt overraskende med Albrechtsen på listen, da han dårligt kunne komme på holdet her.

jonas386

Indlæg af jonas386 »

Jeg vil gerne indrømme at Hassan har gjort det rigtigt fint på det sidste, men derfor mener jeg stadig første del af sæsonen var under niveau ifht man kunne forvente.
Undrer mig, som Ravnen, ligeledes over midterforsvaret, synes Nicolai Høgh, Esbjerg, har været blandt de stærkeste spillere i foråret overhovedet.
Men der må være en del Brøndby fans der har stemt, 68% til Makienok giver ingen mening,samme med næsten 20% til Albrechtsen.

Noe

Indlæg af Noe »

jonas386 skrev: Undrer mig, som Ravnen, ligeledes over midterforsvaret, synes Nicolai Høgh, Esbjerg, har været blandt de stærkeste spillere i foråret overhovedet.
Du er skæg. Høgh har kun spillet seks kampe i foråret, senest i 26 runde, hvor han blev skadet. Han har ikke fået sin plads tilbage, da han blev klar igen.

jonas386

Indlæg af jonas386 »

Noe skrev:
jonas386 skrev: Undrer mig, som Ravnen, ligeledes over midterforsvaret, synes Nicolai Høgh, Esbjerg, har været blandt de stærkeste spillere i foråret overhovedet.
Du er skæg. Høgh har kun spillet seks kampe i foråret, senest i 26 runde, hvor han blev skadet. Han har ikke fået sin plads tilbage, da han blev klar igen.
Hehe, får ham altid forvekslet med Kian Hansen. Pointen er nu den samme, nemlig at Esbjerg har haft den stærkeste defensiv i foråret, og det undrer mig kun Hradescky (stav) er med, samtidig med Albrechtsen er med. Defensiven har været stærkere hos dem i år, men det er ligesåmeget pga Randrup og Nourouzi ikke rigtigt spiller længere, og de 2 unge (Da Silva og Holst) har bragt noget vilje og ikke-total elendighed på backerne.

Men du må selvfølgelig gerne være uenig, det står dig frit for.

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Mit bud på forårets hold:

Lukas Hradecky
Peter Ankersen - Kian Hansen - Erik Sviatchenko - Adam Tamboura
Jakob Ankersen - Petter Andersson - Christian Keller - Lasse Vibe
Nicklas Helenius - Simon Makienok

Besvar