FCM vs Randers

Om FC Midtjylland og Black Wolves
ArneR

FCM vs Randers

Indlæg af ArneR »

Hvor hunneren bliver truppen til kampen af.

Nå men never mind, med fare for at nogen er skadet eller ikke udtaget giver jeg mit bud på start 11.

Løssel på kassen, og gerne med samme autoritet som i kampen mod OB.

Bak overtager Römers bak. Erik S og Patrick B på midten, og Julle på venstre bak.

Albæk, izzunna, Andersson Hassan på Midten

Igboun og Farlige i front. (Janssen viste i Odense, at han ikke er skarp endnu, og formoder at Duncan ikke er klar igen efter rivet i Odense)

Fuld gas gutter, Randers må have tunge ben efter parken, og bronzen kan endnu nås rent matematisk. Nu fik vi jo ikke hjælp til at komme ud og spille europæisk, så vi må selv skabe resultaterne.

ArneR

Re: FCM vs Randers

Indlæg af ArneR »

ArneR skrev:Hvor hunneren bliver truppen til kampen af.

Nå men never mind, med fare for at nogen er skadet eller ikke udtaget giver jeg mit bud på start 11.

Løssel på kassen, og gerne med samme autoritet som i kampen mod OB.

Bak overtager Römers bak. Erik S og Patrick B på midten, og Julle på venstre bak.

Albæk, izzunna, Andersson Hassan på Midten

Igboun og Farlige i front. (Janssen viste i Odense, at han ikke er skarp endnu, og formoder at Duncan ikke er klar igen efter rivet i Odense)

Fuld gas gutter, Randers må have tunge ben efter parken, og bronzen kan endnu nås rent matematisk. Nu fik vi jo ikke hjælp til at komme ud og spille europæisk, så vi må selv skabe resultaterne.
Så blev truppen endelig offentliggjort. Izunna er slet ikke med, derfor glider han ud af mit bud på holdopstillingen, og ind i stedet kommer Danny O.
Hvor er Izunna, hvad er der galt, er han skadet igen, eller skåner man ham før et evt. salg, så han kan klare læge tjekket????????

SlyIgboun

Indlæg af SlyIgboun »

Do you think Ipsa ready to start yet?

WBW

Indlæg af WBW »

Ønskescenariet er 3 point til os selv, samt 3 point til Viborg hvilket vil sikre dem oprykning. Sikke nogen kampe vi skal have næste sæson så!! :D

aoa-fcm

Indlæg af aoa-fcm »

Nogle der kan fortælle lidt om kampen? Kan se, at de er foran 3-0 :-D

SteffenO
Geografisk sted: Thy

Indlæg af SteffenO »

aoa-fcm skrev:Nogle der kan fortælle lidt om kampen? Kan se, at de er foran 3-0 :-D
Synes selvom det var en klar sejr til os, synes jeg det var en meget tam affærer. Men vi var skrabe på dødboldene, :D Randers var ikke et hold i dag, og bed kun lidt fra sig inden vi fik målet til 2-0. Det var det jeg fik ud af de første 45 min. anden halveg så jeg ikke.

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

Syntes første halvleg, var noget af det bedste vi har spillet i år!! Anden halvleg var med håndbremsen trukket, men RFC blev ikke for alvor farlige, så fair nok.

Syntes virkelig vores midtbane har ramt formen her i foråret, og når de spiller som i dag, er det ikke en midtbane i DK jeg vil bytte med, for de har virkelig mange positive offensive facetter at byde ind med 8-) Sly er dog stadig kun på 90%, tror ikke på det er nok til at sælge ham til sommer, stadig en del der ikke lykkedes for ham. Beholder vi ham, skal vi dog ikke være kede af det, for Rilwan og Sly i gear, er ikke sjov for nogen forsvarsspiller.

Eneste spørgsmål er vel om der er plads til Izunna, som ikke er på sit vanlige niveau og sidst havde en katastrofe indskiftning mod OB?

aoa-fcm

Indlæg af aoa-fcm »

Hvordan gjorde Patrick det i dag?

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

aoa-fcm skrev:Hvordan gjorde Patrick det i dag?
Patrick spillede en rigtig fin kamp. Han er utrolig rolig, og virker i hans ageren meget mere rutineret end han er. Han kan virkelig vise sig at være et virkelig godt indkøb!

Noe

Indlæg af Noe »

Sylvester skrev:Syntes første halvleg, var noget af det bedste vi har spillet i år!! Anden halvleg var med håndbremsen trukket, men RFC blev ikke for alvor farlige, så fair nok.

Syntes virkelig vores midtbane har ramt formen her i foråret, og når de spiller som i dag, er det ikke en midtbane i DK jeg vil bytte med, for de har virkelig mange positive offensive facetter at byde ind med 8-) Sly er dog stadig kun på 90%, tror ikke på det er nok til at sælge ham til sommer, stadig en del der ikke lykkedes for ham. Beholder vi ham, skal vi dog ikke være kede af det, for Rilwan og Sly i gear, er ikke sjov for nogen forsvarsspiller.

Eneste spørgsmål er vel om der er plads til Izunna, som ikke er på sit vanlige niveau og sidst havde en katastrofe indskiftning mod OB?
Jeg er meget enig i ovenstående.

Andersson er virkelig et fund. Jeg forstår virkelig ikke, at han valgte os, med tilbud fra Groningen og FCN på hånden. Både offensivt og defensivt er han jo et niveau over Jacob Poulsen, og på vej til at blive en kæmpe profil i Superligaen.

Til gengæld er jeg stadig lidt nervøs for mentaliteten i truppen. Jeg synes vi går alt alt for meget i stå i anden halveg. Nu gik det godt, men hvad nu hvis vi havde inkasseret et tidligt mål? Jeg tror simpelthen ikke på, at vi kommer videre, hvis ikke vi får løst det underliggende problem med psyken. Jeg ved ikke, om det kræver en anden kultur i klubben, eller en anden (mental) scouting af spillere, men noget må gøres imo.

Tilbage til det positive: Dejligt at se Patrick og Pione i aktion. Sammen med Rømer er der pludselig noget at bygge videre på, når vi holder brandudsalg til sommer (tvivler på, at vi kan nøjes med 1-2 spillere: http://www.bold.dk/nyt/FCM-regner-med-e ... til-sommer). Set i det lys, er det måske meget godt at Izunna ikke præsterer pt.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Patrick var utrolig god, det var imponerende, for det var da hans første kamp fra start? men det kunne man ikke se. Bomstærk, og gode afleveringer. Jeg var meget imponeret.

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Ravnen skrev:Patrick var utrolig god, det var imponerende, for det var da hans første kamp fra start? men det kunne man ikke se. Bomstærk, og gode afleveringer. Jeg var meget imponeret.
Total enig. Rømer præsterer også super godt. Pione skal lære at blive bedre til, at medvirke til assists, end forsøge med håbløse forsøg.

Ja der er godt materiale at bygge på fremadrettet.

Besvar