EFB - FCM
- DenStolteJyde
EFB - FCM
I morgen er det tid til ulvene vs fiskerne.
I den anledning er det interessant at tage et blik på den trup der er udtaget:
1. Jonas Lössl
3. Kolja Afriyie
6. Jesper Lindorff Juelsgård
8. Petter Andersson
9. Morten 'Duncan' Rasmussen
10. Tim Janssen
11. Danny Olsen
14. Jakob Haugaard
15. Jesper Lauridsen
17. Mads Albæk
18. Erik Sviatchenko
19. Marco Larsen
27. Pione Sisto
28. André Rømer
29. Noah Olawale Ojuola
35. Frederik Møller
36. Rilwan Hassan
38. Isaac Oliseh
44. Sylvester Igboun
Læg mærke til at hverken Ipsa, Villafane, Bak eller Banggaard er klar til kampen. jeg forventer derfor at vi igen spiller med Kolja som CB og så må HB jo gå til Rømer.
på midten har vi lidt flere muligheder det kunne fx være en 4 mands midtbane med Igboun, Andersson, Albæk og hassan og så med 2 angribere på toppen i form af Tim og Duncan.
I den anledning er det interessant at tage et blik på den trup der er udtaget:
1. Jonas Lössl
3. Kolja Afriyie
6. Jesper Lindorff Juelsgård
8. Petter Andersson
9. Morten 'Duncan' Rasmussen
10. Tim Janssen
11. Danny Olsen
14. Jakob Haugaard
15. Jesper Lauridsen
17. Mads Albæk
18. Erik Sviatchenko
19. Marco Larsen
27. Pione Sisto
28. André Rømer
29. Noah Olawale Ojuola
35. Frederik Møller
36. Rilwan Hassan
38. Isaac Oliseh
44. Sylvester Igboun
Læg mærke til at hverken Ipsa, Villafane, Bak eller Banggaard er klar til kampen. jeg forventer derfor at vi igen spiller med Kolja som CB og så må HB jo gå til Rømer.
på midten har vi lidt flere muligheder det kunne fx være en 4 mands midtbane med Igboun, Andersson, Albæk og hassan og så med 2 angribere på toppen i form af Tim og Duncan.
Re: EFB - FCM
Vi er uden 3 stamspillere i Bak, Ipsa og Izu, mens EfB er uden Høegh og Lange. Så vi er klart mere svækkede - til gengæld har EfB så spillet 120 min i torsdags, og har måske tankerne lidt fremme ved pokalfinalen.
EfB har været rigtig godt kørende her i foråret, og specielt defensivt har de været stærke. De to tidligere opgør i denne sæson har været meget tætte (og kedelige).
Kampen handler i den grad om, om vi kan kigge op i tabellen eller om vi stadig skal have et øje på bunden. Med en sejr er vi 9 point over de tre nederste hold, og det tror jeg ikke på, at vi kan sætte over styr. Så ekstrem vigtig kamp i i morgen.
EfB har været rigtig godt kørende her i foråret, og specielt defensivt har de været stærke. De to tidligere opgør i denne sæson har været meget tætte (og kedelige).
Kampen handler i den grad om, om vi kan kigge op i tabellen eller om vi stadig skal have et øje på bunden. Med en sejr er vi 9 point over de tre nederste hold, og det tror jeg ikke på, at vi kan sætte over styr. Så ekstrem vigtig kamp i i morgen.
HHA gik ud før pausen mod BIF, med problemer i baglåret. Jeg tror ikke på, at EFB tør satse med ham i dag. De har for vigtige kampe fremadrettet.Kent skrev:Vi er uden 3 stamspillere i Bak, Ipsa og Izu, mens EfB er uden Høegh og Lange. Så vi er klart mere svækkede - til gengæld har EfB så spillet 120 min i torsdags, og har måske tankerne lidt fremme ved pokalfinalen.
Til gengæld plejer vores forsvarsproblemer at betyde 0 points. Jeg vil være mere end glad for en enkelt pind i dag.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Vil også godt sælge kampen for 1 point, men håber stadigvæk på de 3 point, selv om det ser svært ud med karantæne og skader.Noe skrev:HHA gik ud før pausen mod BIF, med problemer i baglåret. Jeg tror ikke på, at EFB tør satse med ham i dag. De har for vigtige kampe fremadrettet.Kent skrev:Vi er uden 3 stamspillere i Bak, Ipsa og Izu, mens EfB er uden Høegh og Lange. Så vi er klart mere svækkede - til gengæld har EfB så spillet 120 min i torsdags, og har måske tankerne lidt fremme ved pokalfinalen.
Til gengæld plejer vores forsvarsproblemer at betyde 0 points. Jeg vil være mere end glad for en enkelt pind i dag.
Gad vide hvorfor # 23 ikke er på listen....
han kunne da være en fin joker sidst i kampen.
han kunne da være en fin joker sidst i kampen.
Statistikken er rimelig positiv i vores favør: http://www.bold.dk/nyt/Optakt-Esbjerg-FC-Midtjylland
Særligt:
"FCM har dog vundet deres seneste to udekampe mod Esbjerg i Superligaen, og det er sket med en målscore på 4-0. Det er første gang nogensinde, at FCM har to udesejre i streg mod EfB, og første gang at midtjyderne har holdt målet rent i to udekampe i streg mod vestjyderne.
Hvis man tæller kampene i Herning med, så har Esbjerg ikke formået at besejre FCM i de seneste fem indbyrdes opgør siden 2-1-sejren på eget græs den 11/4 2010. Det er første gang nogensinde, at EfB har haft så lang en serie uden sejre i de indbyrdes Superligaopgør mod midtjyderne,"
Særligt:
"FCM har dog vundet deres seneste to udekampe mod Esbjerg i Superligaen, og det er sket med en målscore på 4-0. Det er første gang nogensinde, at FCM har to udesejre i streg mod EfB, og første gang at midtjyderne har holdt målet rent i to udekampe i streg mod vestjyderne.
Hvis man tæller kampene i Herning med, så har Esbjerg ikke formået at besejre FCM i de seneste fem indbyrdes opgør siden 2-1-sejren på eget græs den 11/4 2010. Det er første gang nogensinde, at EfB har haft så lang en serie uden sejre i de indbyrdes Superligaopgør mod midtjyderne,"
- Persian_Wolf
- Geografisk sted: Esbjerg
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Rømer Rømer Rømer hvor gør du det godt, speakerne på 3 sport 1 roser ham virkelig meget.
0-1 efter 1 halvleg super, bare den holder hjem.
Super mål af Danny Olsen - COOL.
0-1 efter 1 halvleg super, bare den holder hjem.
Super mål af Danny Olsen - COOL.
Hmm.... Ham Braithwaithe kunne jeg godt tænke mig, at se i FCM..
Og vi er jo ikke ubekendt med afro efter Kolja's hjemkomst..
Og vi er jo ikke ubekendt med afro efter Kolja's hjemkomst..
Hold kæft en vigtig sejr - men for hulan vi spillede ringe.
Sejren vigtig ja, men synes på ingen måde at vi spillede ringe!Kent skrev:Hold kæft en vigtig sejr - men for hulan vi spillede ringe.
Det er måske rigtigtat der var tidspunkter, hvor der bliver spillet dårlige bolde, og nogle spillere var "bedre" til det end andre...
Men at koge det ned til at vi spillede ringe, synes jeg er direkte forkert..
Vi spillede på at vinde og det synes jeg vi gjorde meget godt
Fantastisk sejr, og en god kamp hvor vi kæmper bravt og såmænd også kører bolden godt rundt, der bliver skabt flere store chancer som er lige ved og næsten, men heldigvis var Danny verdensklassemål nok 
Vi undgår også at gå helt tilbage til sidst i kampen, og holder stadig hovedet koldt.
Nu er nedrykning ikke en tema mere, mere spændende er vi a point med OB på den 5. plads som kan give UEFA plads hvis Randers vinder pokalen. Men jeg ved dårligt om UEFA er godt for os, for vi har det med at miste moment når vi bliver slået ud.. hmm...
Vi undgår også at gå helt tilbage til sidst i kampen, og holder stadig hovedet koldt.
Nu er nedrykning ikke en tema mere, mere spændende er vi a point med OB på den 5. plads som kan give UEFA plads hvis Randers vinder pokalen. Men jeg ved dårligt om UEFA er godt for os, for vi har det med at miste moment når vi bliver slået ud.. hmm...
Især i anden halvleg var der et hav af fejlafleveringer, uprovokerede fejl og dårlige beslutninger. Det var altså på ingen måder kønt, men resultatet er bestemt det vigtigste.974 skrev:Sejren vigtig ja, men synes på ingen måde at vi spillede ringe!Kent skrev:Hold kæft en vigtig sejr - men for hulan vi spillede ringe.
Det er måske rigtigtat der var tidspunkter, hvor der bliver spillet dårlige bolde, og nogle spillere var "bedre" til det end andre...
Men at koge det ned til at vi spillede ringe, synes jeg er direkte forkert..
Vi spillede på at vinde og det synes jeg vi gjorde meget godt
- Persian_Wolf
- Geografisk sted: Esbjerg
Sad ved midttribune som eneste fcm'er. Og jeg må sige en ting : EN FANTASTISK indsats af Black-Wolves og medrejsende fans. Lyden var sensationelt fra bw folkene, der i midten af sidetribunen, hvor jeg sad.
Esbjergs fans var lydløse ift BW!
Helt, helt fantastisk arbejde !
Woop Woop!
Persian_Wolf skrev:Sad ved midttribune som eneste fcm'er. Og jeg må sige en ting : EN FANTASTISK indsats af Black-Wolves og medrejsende fans. Lyden var sensationelt fra bw folkene, der i midten af sidetribunen, hvor jeg sad.
JA - de var OUTSTANDING de midtjyske fans!
Noget af det bedste jeg har hørt længe - stor stor ros til dem
og godt at de fik sunget og fik respons til Duncan !
En Duncan som jeg synes igen kæmpede superbravt på de vilkår det nu var at spille hans plads idag