Update på reserveholds-ligaen - spillede kampe.

Om FC Midtjylland og Black Wolves
TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Update på reserveholds-ligaen - spillede kampe.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Hvis nogle af jer tager til reserveboldskampene, vil i så ikke komme med lidt info herinde.
Resultat / god og skidt / osv.
Vil gerne følge lidt med i hvad der sker omkring vores spillere unge som gamle (F.F.) ;)

Brugeravatar
DenStolteJyde

Re: Update på reserveholds-ligaen - spillede kampe.

Indlæg af DenStolteJyde »

Første reservekamp spilles nu i eftermiddag.. truppen kan ses på fcm.dk og der er ikke rigtig nogen førsteholdsspillere med (ud over lige FF og så er der Jesper L. som også banker på) som der ellers af og til har været..
http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... laes_nyhed
Oliver Korch, Jesper Lauridsen, Noah, Ragnar Sonni Nattestad, André Rømer, Lasse Thomsen, Isaac Oliseh, Marco Larsen, Frank Kristensen, Frederik Møller, Musefiu, Michael Ravn, Paul, Mikkel Frankoch, Benjamin, Emmanuel, Asger Sørensen, Joachim Andersen.

Der er en hel del af de spillere som jeg overhovedet ikke ved noget om, men der er også nogen som jeg forventer mig en hel del af og som jeg tror på kan spille sig på 1. holdet på sigt.
Det gælder bl.a. Noah, Rømer, Paul og Oliseh. (der er også flere men det var lige et lille udpluk)

Blandt spiller som jeg intet aner om er bl.a. Ragnar Sonni Nattestad, Asger Sørensen, Joachim andersen. (og igen der er bare nogle af dem jeg ikke kender..)

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... laes_nyhed

Marco Larsen laver hattrick - Sådan.

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

http://www.dbu.dk/turneringer_og_result ... lid=162593

Synes o-4 nederlag til brøndby er flovt, der er trods alt spillere der engang imellem spiller fast i superligaen, på reserveholdet.
En ting er at de taber fint nok, men 0-4 uha, ikke godt.

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Reserveholdet
Fcm - Randers = 5 - 0

Brugeravatar
DenStolteJyde

Jeg var ude i Stadome og se kampen i dag.

Spillerne gjorde det generelt ret godt. Noah så til fra sidelinjen men træner normalt med igen fra i morgen.
Generelt var Midtjylland det bedste hold på banen og havde også en del gode chancer, men vi skulle langt ind i anden halvleg inden et af holdene fik scoret. Horsens fik et frispark som blev sparket direkte i mål (Haugaard burde måske have haft den..). 2 minutter inde i tillægstiden fik midtjylland også endelig sparket bolden ind, jeg tror det var Paul O. der fik sidste fod på bolden.

Vi havde mange spillere med som gjorde det rigtig godt, en ting jeg også lagde mærke til var hvor mange "udlændinge" vi egentlig havde med i dag. Paul, Musefiu, Sly, Sisto, (Sunni). de 3 førstnævnte er så vidt jeg ved produkter af vores Nigeria-aftale og ud over de 3 har vi også Noah. det er altså 4 spillere fra Nigeria som kan gå ind på 1. holdet (nogen allerede nu og andre skal nok lige have lidt tid endnu).

Brugeravatar
PH1978

Re: Sv: Update på reserveholds-ligaen - spillede kampe.

Indlæg af PH1978 »

DenStolteJyde skrev:Vi havde mange spillere med som gjorde det rigtig godt, en ting jeg også lagde mærke til var hvor mange "udlændinge" vi egentlig havde med i dag. Paul, Musefiu, Sly, Sisto
Er Sisto ikke fra det store udland, også kendt som Tjørring :grin:;-)

Brugeravatar
DenStolteJyde

Well han er ganske rigtig fra Tjørring men oprindeligt er han fra Sudan.

Og hvad angar Ragnar Sonni så er han fra færøerne hvor han også har spillet på ungdomslandshold.. men ved faktisk ikke om han er oprindelig færing.. synes ikke umiddelbart han ligner de færinger jeg tidligere er stødt på..

Brugeravatar
DenStolteJyde

Derudover havde jeg jo helt glemt Isaac Oliseh og Emmanuel som også var med.. det er altså 5 nigerianere vi havde med i startopstillingen i dag.

(Isaac, Emmanuel, Sylvester, Musefiu og Paul).

5 ud af 11 er da egentlig rimelig meget.. Heraf mener jeg at Isaac og Paul allerede nu er klar til at kunne være backup for førsteholdet, mens Sylvester vel er meget tæt på førsteholdet. Emmanuel og Musefiu skal også nok komme men har nok lige brug for lidt mere træning inden..

Derudover så er der Noah, som jeg mener må være oplagt at sende ind, hvis vi en anden gang har problemer i det centrale forsvar (dvs skader til Erik eller Ipsa).

(Det er min personlige vurdering så må i være enige eller uenige.)

Besvar