Træningslejr i Portugal

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Spicker

Re: Træningslejr i Portugal

Indlæg af Spicker »

https://www.youtube.com/watch?feature=p ... sq8dLHRkIM

Highlights fra randers kampen.
Godt nok så dårlig kvalitet at man næsten får ondt i øjnene af det men det virker da.

Badcompany

Indlæg af Badcompany »

Spicker skrev:https://www.youtube.com/watch?feature=p ... sq8dLHRkIM

Godt nok så dårlig kvalitet at man næsten får ondt i øjnene af det men det virker da.
Jeg synes overhovedet ikke vi skal brokke os over kvaliteten, bare det at der er highlights fra en træningskamp - synes jeg er så overdrevet stort.
Synes da overhovedet ikke kvaliteten er så dårlig som du siger.

Spicker

Indlæg af Spicker »

Badcompany skrev:
Spicker skrev:https://www.youtube.com/watch?feature=p ... sq8dLHRkIM

Jeg synes overhovedet ikke vi skal brokke os over kvaliteten, bare det at der er highlights fra en træningskamp - synes jeg er så overdrevet stort.
Synes da overhovedet ikke kvaliteten er så dårlig som du siger.
Fair nok det er jo bare smag.

On topic, jeg syntes det er lækkert med god modstand i atlantic trophy sm altid. Vi starter med Elfsborg og Helsingborg.
Er det ikke noget med agf og silkeborg også skal være med i år?

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

Sidder lige her fra morgenen af og forbereder lidt til turen til Portugal.
Jeg har planer om at lave lidt dernedefra og sende hjem til de interesserede. Men hvad er det for noget som du gerne vil vide om holdet, spillerne, taktikken, osv. Send mig dine spørgsmål, så kan jeg blive inspireret til at undersøge, eller spørge mig frem til et svar.

Skriv i tråden eller send en pm.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Spicker

Indlæg af Spicker »

Hekler skrev:Sidder lige her fra morgenen af og forbereder lidt til turen til Portugal.
Jeg har planer om at lave lidt dernedefra og sende hjem til de interesserede. Men hvad er det for noget som du gerne vil vide om holdet, spillerne, taktikken, osv. Send mig dine spørgsmål, så kan jeg blive inspireret til at undersøge, eller spørge mig frem til et svar.

Skriv i tråden eller send en pm.
Ved du om Farlige Frank skal med?
Og ved du om vi primært kommer til at spille 4-3-3 som i efteråret eller om vi ændrer tilbage til den famøse 4-1-3-2?

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

Spicker skrev:
Og ved du om vi primært kommer til at spille 4-3-3 som i efteråret eller om vi ændrer tilbage til den famøse 4-1-3-2?
Hvad forstår du som forskellen på 4-3-3 og 4-1-3-2?
Hvis jeg skal beskrive spillestil vil jeg normalt ikke bruge talkombinationer til noget særligt.
Hvad mener du med famøs?
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Spicker

Indlæg af Spicker »

Hekler skrev:
Spicker skrev:
Hvis jeg skal beskrive spillestil vil jeg normalt ikke bruge talkombinationer til noget særligt.
Hvad mener du med famøs?
Når jeg skriver 4-1-3-2 mener jeg:
En opstilling med fire forsvarere, to offensive backs der skal tage sig af vores kantspil + indlæg til targetspillere og to centrale midtstoppere.
En midtbane med en defensiv 6'er og tre centrale midtbanespillere. dvs en smal midtbane der giver masser af overtal på midten og plads til vores offensive backs.
Og så et angreb med to frontløbere.

Med 4-3-3 mener jeg:
Backs og midtstoppere på nogen lunde samme måde.
Midbanen fremstår af den defensive 6'er som før og to mere centrale midbanespillere som styrer den offensive boldbesiddende del.
Og så to kanter, en i hver side selvfølgelig der kan skære ind i banen som indvendige angribere, men som også kan trække ud og ligge et godt indlæg.
I front er der en enkelt frontløber.

Famøs er bare et ekstra ord jeg ligger på for at beskrive netop den formation som det var meningen skulle starte vores mere boldbesiddende stil og den røde tråd. Jeg tror lige nøjagtigt den opstilling giver en eller anden form for relation til lige nøjagtigt det vendepunkt bestyrelsen valgte at tage dengang vi skiftede fra kontrabaseret spil til mere boldbesiddende.

Svar nok?

mnm123

Indlæg af mnm123 »

Hekler skrev:
Spicker skrev:
Hvad mener du med famøs?
er det ikke dig som mener der skal svares meningsfyldt på et spørgsmål man får stillet ?

Du havde ellers så travlt med at skamrose 4-13-3 dengang det kom frem at det var den rigtige vej at gå at være mere bold besiddende, men fakta er vel at vi vel kun har spillet det i lidt under et år uden den succes man havde ventet og indset man ikke har spille materialet til sådan et system, jeg er sådan set lige glad med systemet for foråret står i overlevelse bold og vi skal bare være klar fra start med en jern vilje og jern kondition som gør at vi kan klare os på det hvis spillet ikke fungerer.

Starbucks

Indlæg af Starbucks »

mnm123 skrev:
Du havde ellers så travlt med at skamrose 4-13-3 dengang det kom frem at det var den rigtige vej at gå at være mere bold besiddende,
Jeg tror fanden, at man kan være boldbesiddende med 13 midtbanespillere ;)
(Sorry, jeg kunne ikke lige lade den passere her fra morgenstunden - Humor kan være anvendt!)

mnm123

Indlæg af mnm123 »

Starbucks skrev:
mnm123 skrev:
Du havde ellers så travlt med at skamrose 4-13-3 dengang det kom frem at det var den rigtige vej at gå at være mere bold besiddende,
(Sorry, jeg kunne ikke lige lade den passere her fra morgenstunden - Humor kan være anvendt!)
ja med de antal spillere skulle vi gerne være boldbesiidende, ok mente 4-1-3-2

Starbucks

Indlæg af Starbucks »

mnm123 skrev:
Starbucks skrev:
mnm123 skrev:
ja med de antal spillere skulle vi gerne være boldbesiidende, ok mente 4-1-3-2
Jeg ved skam godt hvad du mente :) Det var bare en bold der blev kastet op (Læs; Skrivefejl) Det var for god ikke lige at slå til (Læs; Kommenterer på )

Besvar