Har klubben fattet vores situation?

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Cortez

Har klubben fattet vores situation?

Indlæg af Cortez »

Jeg er, som så mange andre, bekymret for tingenes tilstand i vores klub. Jeg er bekymret for, at den seneste kapitalindspøjtning forslår som en skrædder i Helvede.

Jeg er bekymret, når vores trænerstab bruger skader som skyld for vores ufattelig ringe efterår.

Jeg er bekymret, når truppens Benjamin (Haugaard), går ud i pressen med sådan noget her: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... tryge-opad

Jeg synes det vidner om en total overvurdering af truppens evner og en selvforståelse, der ikke står mål med virkeligheden. Og jeg er meget bange for, at hvis ikke den opfattelse ændres, bliver vi en af nedrykningskandidaterne.

Hvad mener I andre? Har vi været uheldige? Eller ligger der en forkert selvopfattelse bag vores efterår?

/Cortez

PS: Glædelig jul - trods alt ;-)

Brugeravatar
PH1978

Re: Har klubben fattet vores situation?

Indlæg af PH1978 »

Cortez skrev:
Jeg er bekymret, når vores trænerstab bruger skader som skyld for vores ufattelig ringe efterår.

....

Hvad mener I andre? Har vi været uheldige? Eller ligger der en forkert selvopfattelse bag vores efterår?
Der skal ikke være tvivl om, at skaderne har været en kraftigt bidragende faktor til resultaterne.
Jeg mener dog kun, at der er en del af totalsummen, som også inkluderer skræmmende lavt bundniveau, kraftig udskiftning i spillertruppen, nye spillere, intern uro i truppen (Lösslgate som eksponent), ekstern uro i f. m. manglende sponsorere, økonomisk uro som helt sikkert har naget i baghovedet.

Men... Der er helt sikkert også en, måske, overvurdering af egne evner, som har vist sig ikke at være realistisk.

Men... Potentialet og talentet er til, at stryge op ad listen. Alt efter hvordan julen og det kommende transfervindue bliver...

Besvar