Ny spiller til FCM...lidt af en overraskelse....

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Peter Ross

Re: Ja mange tak!

Indlæg af Peter Ross »

http://www.black-wolves.com/billedgalle ... leri06.jpg

http://www.black-wolves.com/billedgalle ... leri13.jpg
Næh hov, hjælper jeg også tifo-gruppen ?

Derudover kan du sikkert også finde billeder af mig på udebane...

Men jeg forstår godt du har valgt et anonymt nick. For det er ikke så god stil at sidde og kalde trofaste fans for "tåbelige" og "overvægtige", når man selv arbejder for klubben... Du får dit job betalt af os ! (Hvis da du får penge for det ?!?)

Her har vi så ham du kaldte overvægtig:
http://tomahawks.dk.web23.wannafind.dk/ ... rge/42.jpg

Morten, gå dog på slankekur !! ;-D

Peter Ross - 33 kampe, alle overværet af undertegnede !

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

"Men jeg forstår godt du har valgt et anonymt nick. For det er ikke så god stil at sidde og kalde trofaste fans for "tåbelige" og "overvægtige", når man selv arbejder for klubben... Du får dit job betalt af os ! (Hvis da du får penge for det ?!?)"

Jeg går ud fra du tror du ved hvem jeg er ?? Der er en lille ting som hedder register loven og det kan fatisk straffes med op til fægselsstraf at overtræde den. Prøv at spørg lidt omkring om det er en god ide ??!!.

Jeg kan godt se du er dygtig...det er flot og tillykke med det !!, men jeg har svært ved at forstå din besættelse med at finde ud af hvem jeg er...

Fortsæt det flotte arbejde, og skynd dig så at poste nogle billeder af det så du får den ønskede credit !! Se det er god stil !!!

YahooSeeker [Bot]

Re: Ny spiller ... [OT]

Du mener altså han ikke kan spille fodbold fordi han kommer fra Vinderup...Ja det er da ligeså gode argumenter som mange af de andre jeg har set her på siden...

YahooSeeker [Bot]

Re: Ny spiller til FCM...lidt af en overraskelse....

Økonomiske realiteter, en ting som, om du vil det eller ej er bestemmende for langt de fleste fodboldklubber i verden.

YahooSeeker [Bot]

Re: Ny spiller til FCM...lidt af en overraskelse....

Nej han beskadigede et ledbånd og har lige ligget stille i 2 uger og er nu på vej tilbage igen, men kampen er korrekt. Det var mod FCN, en kamp som han iøvrigt startede i i modsætning til hvad folk her på siden tror.

jeppe o

Re: Kærgård

Indlæg af jeppe o »

Der er dælme mange angribere der er bedre end kærgård.. det er sku da pinligt, at man ka finde på at købe ham.. Hva tænker ulvefar på, han må da ha fået solstik.. Total ubrugelig, ganske simpelt.. jeg kender mange VFF fans, og de griner sku da af os alle sammen, de ved jo godt hvor ineffektiv manden er.. PINLIGT, PINLIGT, PINLIGT

NME

Re: ER ved forhåbentligt bedst....

Indlæg af NME »

Synes ikke det er talenter vi mangler, eller skal ud og hente. Det er vel hvad vi har akademiet og Afrika til ?
Synes faktisk det er udemærket med et supplement til vores fløje nu hvor MT er rykket ind på midt-midt. Og netop pga. hans dårlige sæson, har han jo nok været temmelig billig. Og godt købmandsskab er vel at købe en vare når den er billigst..
Men mener helt klart ikke han er købt ind som angriber, så forventer stadig en forstærkning i den kæde.

NME

Re: Kærgård

Indlæg af NME »

Ved godt Niels Lodberg er topscorer i 1. division, men det er ikke mere end 2 sæsoner siden han blev vraget i FCN, fordi han vel var fjerde valg.. Så det er ikke sikkert han er helt så god..

Kim

Indlæg af Kim »

Hej BW # 309 og Peter Ross - kan I ikke bære den over til Private Messages - jeg er sikker på at I kan finde ud af at snakke jer til rette og med tiden dele en rød sodavand...

BW #456

Kim

Re: Breddespiller - link til fodsved

Indlæg af Kim »

>Jeg går stærkt ud fra han er købt som backup for Claus Madsen.

dvs. at han skal spille fuld tid? (bliver fast mand)? ;-)

BW #456

YahooSeeker [Bot]

Må ikke skrive det her, men gør det alligevel: HØRT!

Hoffmann/som har ondt af vff`s børneklub som tuder

Kim

Re: KK velkommen!

Indlæg af Kim »

Så fik jeg endelig tygget mig igennem de 84 indlæg - meget af tråden bære præg af skuffelse og folks forestilling om at vi skal købe profiler og nye stamspillere til holdet - lad mig sige det som jeg ser det.

Det har vi ikke råd til - hverken i transfer eller i løn - vi har købt MH, TF og DN, og i min verden trækker de alle tre en topløn i klubben, ikke flere dyre herre, hvis der skal være sorte tal og sund økonomi i midtjylland - se drenge, det er realitet, at det så er surt.. mjaa...

Nå.. anyways...

Mange skælder og smælder på Ørgaard og på KK og kalder købet elendigt...

Jeg kender meget lidt til Kærgård men errindre at han har scoret nogle vigtige mål for vff igennem de sidste par år...

Her lidt om den forgangne sæson for KK:

http://www.netsuperligaen.dk/VisSpiller ... ubnavn=VFF

KK har haft 26 kampe for vff og i alt cirka 1800 minutter (dvs. at han har spillet lige så meget som f.eks. Pimpong)...

All-time statistik for KK:

http://www.netsuperligaen.dk/VisSpiller ... erID=10011

KK scorede 5 gange sidste år - alle 5 gange var det i VFF-sejrer... og har forrige år haft stabile 13 scoringer...

Fordele ved KK for midtjylland:

*Vi får en god erstatning til fløjen eller som direkte angriber (udvidelse af offensiven)
*Vi får noget rutine og erfaring på holdet - som netop nu er ungt...
KK har næsten 200 kampe bag sig for vff og hvad jeg kan læse på de grønnes debat har han været en elsket og stabil spiller...
*en billig transfer og en (standard) fornuftig løn til kærgård...

Jeg anser købet som en styrkelse i bredden inden de mange kampe næste år, at han hverken er keller eller Junker har jeg ikke det store problem med.. jeg tror vi skal se lidt på hvem det er vi får på holdet rent "typemæssigt" fremfor hvad han hedder og hvem det lige er der er oppe i tiden...

Velkommen Klaus!

BW #456

BW # 163

Re: Om igen Hr. ørgaard - dette må kunne gøres bedre !

Indlæg af BW # 163 »

Jeg fatter ikke i er så negative fordi vi får en hurtigløber. Hvem siger vi kan dominere og styre kampene i ligeså høj grad som i sidste sæson ?. Og i Uefa-cuppen eller Royal league skal vi spille resultatorienteret. I Zidan havde vi også en god kontraspiller, og da gik det da meget godt.

Som jeg ser det bringer det et aspekt mere til vores spil.

Og giv nu manden en fair chance for at vise hvad han kan for os. Jeg tror han opblomstrer hos os.

BW # 163

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Jeg ved udemærket hvem du er, hvordan du ser ud og hvad du laver for klubben.

Jeg vil bare ikke nævne dit navn, da du åbenbart foretrækker at optræde anonymt.

Og dermed slut herfra !

Peter Ross

Besvar